k bewonder je doorzettingsvermogen, het is hier duidelijk anti ashley..Ik kap er mee, heb niet eerder met RLS zoveel haat gelezen als dit jaar.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ze bij Madame Tussauds naar binnen geschoven worden...
(Vast nog wel ergens een hoekje in het magazijn vrij..)
Ja. Echt sneu..Heeft niks te maken met wat er gaande isquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze staat zelfs juichend in de titel van deze COS...
Dat heeft ie geeneens door .quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Danny, jimmy en Ka mogen toch niet stemmen?
Ja met allemaal aannames als onderschrift....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan meer screenshots maken ouwe reus
Ashley is dan ook het meest verschrikkelijke mens wat ik in heel mijn leven heb meegemaaktquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
k bewonder je doorzettingsvermogen, het is hier duidelijk anti ashley..Ik kap er mee, heb niet eerder met RLS zoveel haat gelezen als dit jaar.
Raar idd, slaat nergens op van BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh daar gaat hij zich in ene wel mee bemoeien?
er is wel vaker samen coins uitgegeven voor 1 ding
moet je eens een stokbrood met lekkere smeersels neerzetten en zien wie er dan vooraan staat. Aandachtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley kan geen broodjes meer eten dus neem witte rijst
Hhmmm... we hebben ook nog nooit eerder een bewoner van dit vuile kaliber gehad.... ik dacht dat Jerrol erger was, maar die mening heb ik inmiddels moeten bijstellen..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
k bewonder je doorzettingsvermogen, het is hier duidelijk anti ashley..Ik kap er mee, heb niet eerder met RLS zoveel haat gelezen als dit jaar.
Dat is volgens mij Madame Tussaud herself.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan zo bij Madame Tussauds naar binnen geschoven worden...
(Vast nog wel ergens een hoekje in het magazijn vrij..)
Klopt, Ashley is een in en in slecht mensquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmmm... we hebben ook nog nooit eerder een bewoner van dit vuile kaliber gehad.... ik dacht dat Jerrol erger was, maar die mening heb ik inmiddels moeten bijstellen..
Ow wat zijn wij heerlijk eensgezindquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley is dan ook het meest verschrikkelijke mens wat ik in heel mijn leven heb meegemaakt
Walgelijk persoon
Bleeeeeeeeeeeeeeh
Mod edit: Voor daten ga je maar naar tinderquote:
Die 'haat' ( ik haat haar niet, maar vind haar niet bepaald lief) heeft ze toch aan haarzelf te danken. Niet vanwege haar manier van spelen, maar vanwege haar manier van andere mensen behandelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
Ja en de laatste scheelde Alice ook maar een paar stemmen met Danny.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
poll van salar 9 keer op een rij goed
een dikke week geleden was het hier pro ashley, dat hebben de anti ashley's ook doorstaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
Danny moet flik alles controleren voor er doden vallen in het huis.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
Waarom bemoeit Danny zich met het eten als alles al klaar is
Ja en de laatste scheelde Alice ook maar een paar stemmen met Danny.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
poll van salar 9 keer op een rij goed
Mod edit. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:47 schreef Witborst het volgende:
Ik word helemaal ziek van dat takke weif 😅
Belachelijk ook op twee streamen.
Gooi er op de bank en weg er mee.
Hele dagen stemmen en zeiken word je dood ziek van.
Hup 10 ruggen uit die pot.
Ik zie die ‘vuiligheid’ niet. Ik zie haar het spel spelen op haar manier. Ze praat over anderen, maar dat zie ik ze allemaal doen. Ik vind haar vermakelijk voor de rls. Het wordt heel erg saai als er niet meer van dit soort mensen meedoen. Maar goed, ik zei al, ik kap er mee..En dat is wat ik ook ga doen..Veel plezier nog julliequote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmmm... we hebben ook nog nooit eerder een bewoner van dit vuile kaliber gehad.... ik dacht dat Jerrol erger was, maar die mening heb ik inmiddels moeten bijstellen..
en jouw beweringen zijn geen aannames zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja met allemaal aannames als onderschrift....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |