Nee, dies alleen bang dat hij er op komt..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die toch niet bezig om te berekenen wie op hem zou stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
dat weet ik ook wel hoor, was een sarcastische opmerkingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Tom heeft het allemaal heel goed in de gaten hoor. Hij weet donders goed dat ze over hem lullen en blijven doen , ook na het gesprek wat ze hebben gehad.
Voor hem is het goed dat ze weer 'gewoon' praten met hem de sfeer is dan weer iets beter.
Maar hij weet wie zijn 'vijanden ' zijn in het spel.
oh daar gaat hij zich in ene wel mee bemoeien?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:28 schreef Was-beer het volgende:
Karen wil Jimmy een muntje terug geven voor de uien maar dat mag blijkbaar niet van BB
En u denkt dat BB deze spelinfo over 'zijn' huis laat vliegen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Kunnen we geen vliegtuigje voor tom sturen met " Tom praat niet meer met Ashley"
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:54 schreef Ireth het volgende:
Ashley "ze hadden mij undercover moeten maken..."
Aan zelfverzekerdheid heeft ze ook geen tekort hé...
Ze staat zelfs juichend in de titel van deze COS...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wilde hier voorstellen om het niet meer over dat takkewijf te hebben maar als beide streams er opstaan wat kan je anders
iedereen heeft geloof wel iets samen gekocht uit de dat ding en nu mag het niet in enen, BB mag zijn regels ook wel even opnieuw bekijken geloof ikquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is onzin
Ka en Ashley hebben samen dropkrijt gekocht
Owwwwwquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze staat zelfs juichend in de titel van deze COS...
Jawel ,maar de dames hebben niet verteld dat ze erover gepraat hebben, ze hebben alleen verteld dat Asley Danny ontdekte vannacht en dat ze dacht dat Karen er ook 1 was. Maar dus niet dat Ashley heerlijk met Karen aan t kletsen was dat zij ging doen dat ze er 1 was.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hebben de andere bewoners dan niet gevraagd waarom er dan geld uit de pot is gegaan?
toen waren het duo's nu niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
iedereen heeft geloof wel iets samen gekocht uit de dat ding en nu mag het niet in enen, BB mag zijn regels ook wel even opnieuw bekijken geloof ik
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:54 schreef danilel het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel hoor, was een sarcastische opmerking
Tot nu toe is er ook alleen nog maar puin uitgegaan. Als het "mis" dreigt te gaan, grijpen ze heus wel in . Dat zou bepaald de eerste keer niet zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
poll van salar 9 keer op een rij goed
broodjes zijn te groot voor dr siliconen lippenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley kan geen broodjes meer eten dus neem witte rijst
Danny wilde er wat van zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley kan geen broodjes meer eten dus neem witte rijst
Kan zo bij Madame Tussauds naar binnen geschoven worden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |