"Tom hou vol! Je bent nr 1!!"quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Kunnen we geen vliegtuigje voor tom sturen met " Tom praat niet meer met Ashley"
Ja echt, maarja past wel bij ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg hypocriet zijn![]()
Na alles wat ze over hem heeft geroepen
pfff wat een stom wijf is het ook, maar ook te verwachten, op iedereen oneindig inpratenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:44 schreef kiki2024 het volgende:
Omg Ashley wil met tom praten over de stemmingen
Ja, ze wil met Tom praten en vragen om niet op hun te stemmen....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg hypocriet zijn![]()
Na alles wat ze over hem heeft geroepen
Ashley is laagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze wil met Tom praten en vragen om niet op hun te stemmen....
Hoelaag kan je zinken.
Zou me niks verbazen als het ook voor de Belgische versie zou geldenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die is te dom om te poepen (Nederlandse versie)
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:47 schreef Witborst het volgende:
Ik word helemaal ziek van dat takke weif 😅
Belachelijk ook op twee streamen.
Gooi er op de bank en weg er mee.
Hele dagen stemmen en zeiken word je dood ziek van.
Hup 10 ruggen uit die pot.
Eigenlijk kan ze dat niet maken , zeker niet na wat ze nog geen uur geleden tegen Glenn zei over jezelf in de spiegel aan kunnen kijkenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het ook voor de Belgische versie zou gelden
Volgens mij is ze ook de enigste die er zo mee bezig is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
Ash stort helemaal in
Naaahhhhh
Totaal nie verwacht
Hebben de andere bewoners dan niet gevraagd waarom er dan geld uit de pot is gegaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die 5000 is de schuld van Karen en ashley die er samen over gepraat hebben, dat hebben ze allebei ook nog van BB in de dbk te horen gekregen, maat gaan dit niet vertellen aan de groep.
Ja en die weet ook niet wat ze allemaal heeft lopen roepen hequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ze dat niet maken , zeker niet na wat ze nog geen uur geleden tegen Glenn zei over jezelf in de spiegel aan kunnen kijkenDan zou dit echt wel zo fout zijn , maar ik zei haar ervoor aan
![]()
Jimmy ook hoor, die zegt dat hij deze week aan de beurt is steedsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook de enigste die er zo mee bezig is.
Was per ongeluk een verspreking van karen zeiden zequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hebben de andere bewoners dan niet gevraagd waarom er dan geld uit de pot is gegaan?
Maar die toch niet bezig om te berekenen wie op hem zou stemmen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:50 schreef cat123 het volgende:
[..]
Jimmy ook hoor, die zegt dat hij deze week aan de beurt is steeds
Tom heeft het allemaal heel goed in de gaten hoor. Hij weet donders goed dat ze over hem lullen en blijven doen , ook na het gesprek wat ze hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Kunnen we geen vliegtuigje voor tom sturen met " Tom praat niet meer met Ashley"
Is omgeroepen in het huis door bbquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hebben de andere bewoners dan niet gevraagd waarom er dan geld uit de pot is gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |