Ik kan het spreken, lezen en schrijven.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja mooi... maar ik blijf het moeilijk vinden..
Jij bent toch een Fries? Of...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het spreken, lezen en schrijven.
Je moet niks...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dusssssss…….ik moet terug gaan lezen ?
Jawis.quote:
Maar anders snap ik niet wat er is gebeurd ?quote:
Frummel wil geen verslag geven.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar anders snap ik niet wat er is gebeurd ?
Nou ja ik ga maar ff bij stream verslagen kijken.
Zooooo fijn dat dat gedaan wordt 🥰
Ik heb ook teruggelezen om de 2 pagina's weliswaar maar voor mij blijven die bakken ook vaag... ik ga even naar insta om te kijken wat daar staat..quote:Op maandag 18 maart 2024 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar anders snap ik niet wat er is gebeurd ?
Nou ja ik ga maar ff bij stream verslagen kijken.
Zooooo fijn dat dat gedaan wordt 🥰
Zozo ook wel verschillende plekjes gehad...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jawis.
Woon nu in Leeuwarden maar heb ook in:
Vegelinsoord,
Joure,
Lemmer,
Nes,
en Burgum gewoond.
Ook nog een jaar Amsterdam.Maar dat was geen succes.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zozo ook wel verschillende plekjes gehad...
Kort en bondig.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou er is dus niks gebeurd in bb land
Ooow oké, ik kan me daar iets bij voorstellen...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook nog een jaar Amsterdam.Maar dat was geen succes.
Welnee... ik hou d'r ook mee op...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou er is dus niks gebeurd in bb land
Iets met een foute liefde.Ben haar later nog een keertje tegengekomen op een feest waar ze nogal sneu overkwam.Heb haar een knuffel gegeven en ben verder gaan dansen.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooow oké, ik kan me daar iets bij voorstellen...
Ooh ik dacht dat Amsterdam je niet aanstond.... ik vind Amsterdam leuk maar voor een dagje, absoluut niet om te wonen...quote:Op maandag 18 maart 2024 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met een foute liefde.Ben haar later nog een keertje tegengekomen op een feest waar ze nogal sneu overkwam.Heb haar een knuffel gegeven en ben verder gaan dansen.
Hoe ben jij zo in het moaie Fryslān verzeild?
Ik woonde in de Bijlmer,had een leuke baan bij Multivlaai.Vermaakte me eigenlijk prima.Toen werd ze zwanger.Dan staat ineens de hele boel op zijn kop.Ze heeft toen de beslissing genomen om abortus te doen.Dat zit me nog steeds dwars en schuldgevoel.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat Amsterdam je niet aanstond.... ik vind Amsterdam leuk maar voor een dagje, absoluut niet om te wonen...![]()
Ooh foute liefde, dat zijn vervelende dingen... vooral als je er voor verhuist bent ...
Dat is een heel verhaal Fresh haha...
Ik heb je vraag even gepost.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Erg benieuwd nu wat de tekst eerst was.
Alice trek een broek aanquote:Op maandag 18 maart 2024 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Erg benieuwd nu wat de tekst eerst was.
quote:Op maandag 18 maart 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
"Alice, wat is je zzp tarief? Heb nog een wandje wat glad moet!"
Maar was te lang...
Oei, de Bijlmer.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik woonde in de Bijlmer,had een leuke baan bij Multivlaai.Vermaakte me eigenlijk prima.Toen werd ze zwanger.Dan staat ineens de hele boel op zijn kop.Ze heeft toen de beslissing genomen om abortus te doen.Dat zit me nog steeds dwars en schuldgevoel.
Jeetje mina wat een heftig verhaal, ik snap dat je dat nog steeds dwars zit... blijft altijd in je hoofd zitten, wat als?quote:Op maandag 18 maart 2024 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik woonde in de Bijlmer,had een leuke baan bij Multivlaai.Vermaakte me eigenlijk prima.Toen werd ze zwanger.Dan staat ineens de hele boel op zijn kop.Ze heeft toen de beslissing genomen om abortus te doen.Dat zit me nog steeds dwars en schuldgevoel.
Ik woonde toen in Grunder ,dat was een flat er net achter de geraakte flats.We waren naar Thunderdome in Heerenveen geweest en kregen een telefoontje van blijf daar nog maar even want het is hier helemaal mis.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei, de Bijlmer.
Herinner me nog goed 4 oktober 1992 ! Net een week voor ik de eerste keer in een vliegtuig zou stappen (en had op voorhand al schrik om te vliegen)... Was met klamme handjes toen voor de eerste keer op reis naar Griekenland.
Ja dat snap ik... heftig Fresh... moeilijke tijd geweest...🤗quote:Op maandag 18 maart 2024 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
Op het eind zat ik er zo doorheen dat ik mijn vader heb gebeld of hij me wilde komen halen.Daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.
Dat dus,dan had ik nu een zoon of dochter gehad.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina wat een heftig verhaal, ik snap dat je dat nog steeds dwars zit... blijft altijd in je hoofd zitten, wat als?
quote:Op maandag 18 maart 2024 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,dan had ik nu een zoon of dochter gehad.
De flats gaan/gingen per letter.quote:
Ja dat ook, maar je andere verhaal nog meer ...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De flats gaan/gingen per letter.
Groeneveen was dus vlakbij.
Heb wel genoeg broertjes en zusjes met leuke kids.Ook wel mooi.quote:
Ik was toen 19. Dan weet je ook niet alles.En doet maar wat.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar je andere verhaal nog meer ...
Inderdaad ... wat wisten we toen...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was toen 19. Dan weet je ook niet alles.En doet maar wat.
Ja tuurlijk daar geniet je ook van...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb wel genoeg broertjes en zusjes met leuke kids.Ook wel mooi.
Nou dat is een leuk voordeel dan hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
Het leuke was wel dat wanneer ik ergens solliciteerde en zei dat ik uit Friesland kwam gelijk werd aangenomen.
Maar nog geen antwoord op mijn vraag hoe jij hier komt.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is een leuk voordeel dan haha
Dat leek alsof je kat over het toetsenbord had gelopen, maar ik zie dat het een echte supermarkt is...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:10 schreef Frummelie het volgende:
Oohoo ik ben even m'n mandje aant vullen online bij de poiesz... heule leuke aanbiedingen voor Frummie... hi
Ik zat me ook al af te vragen of het een typfout wasquote:Op maandag 18 maart 2024 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat leek alsof je kat over het toetsenbord had gelopen, maar ik zie dat het een echte supermarkt is...
Goedemorgen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zat me ook al af te vragen of het een typfout was![]()
Goedemorgen
Dat is een heel verhaal, boekwerk bijna en ik ben geen open boek op social media...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nog geen antwoord op mijn vraag hoe jij hier komt.
Haha neej is echt een leuke supermarkt...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat leek alsof je kat over het toetsenbord had gelopen, maar ik zie dat het een echte supermarkt is...
Ook prima skatsje.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is een heel verhaal, boekwerk bijna en ik ben geen open boek op social media...
Jep, die is heerlijk... en die shoarmabroodjes zijn ook de bom.... Wasmiddel en wasverzachter... en nog veel meer hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook prima skatsje.![]()
Ga je de shoarma ook kopen?
Dat heb ik nog nooit gehadquote:
Mini pizza voor een euro.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep, die is heerlijk... en die shoarmabroodjes zijn ook de bom.... Wasmiddel en wasverzachter... en nog veel meer haha
Ik ook niet, althans deze niet, ik heb wel eens advocaat maar puur voor over het ijs..quote:
Ja ook, ze hebben echt lekkere dingen deze week... Varkenshaas ook erg goedkoop..quote:
Ik slacht varkens meestal zelf.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook, ze hebben echt lekkere dingen deze week... Varkenshaas ook erg goedkoop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja dat heb ik ook. Ook wel een zo een advokaatje met een dikke klodder slagroomquote:Op maandag 18 maart 2024 11:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet, althans deze niet, ik heb wel eens advocaat maar puur voor over het ijs..
Ja ze zijn lekker behulpzaam altijd, goede service...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het personeel bij de Poi ook heel anders dan bij de Appie.
Beppe Dot mei in advocaatjsje slachrjemme.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Ook wel een zo een advokaatje met een dikke klodder slagroom
Maar durf dat allemaal niet meer
Haha ja heerlijk met een klodder slagroom...de alcohol durf je niet meer..quote:Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Ook wel een zo een advokaatje met een dikke klodder slagroom
Maar durf dat allemaal niet meer
Kregen wij als kind thuis, heel erg vedund met melkquote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beppe Dot mei in advocaatje slachrjemme.
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op maandag 18 maart 2024 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Nog even mijn excuus voor mijn felheid gister.
Lees nu veel positieve berichten.
Het was mss hier niet gepast.
Dus sorry.
Dat is dan alleen maar mooi Dot.quote:
DiepvriesFruit ,2 voor 2,50.quote:
Van mij?quote:Op maandag 18 maart 2024 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan alleen maar mooi Dot.![]()
Kreeg een waarschuwing dat ik me niet moest bemoeien.
Ook weer opgelost.
Nee leave.Niet van u.quote:
Wie waarschuwt jou hier dan?quote:
De langste Sl ooit was in Utopia.quote:
Daar kan ik niks over zeggen.quote:
Geen idee, nog nooit naar gekeken. Maar er staat me iets bij dat dit seizoen BB er een SL van bijna 3 uur is geweest??quote:Op maandag 18 maart 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De langste Sl ooit was in Utopia.
O wel vreemd dat ik er niets van heb mee gekregen.quote:
Peanuts Deze duurde veel langer..quote:Op maandag 18 maart 2024 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit naar gekeken. Maar er staat me iets bij dat dit seizoen BB er een SL van bijna 3 uur is geweest??
Zucht van verlichting bij mij dan.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wel vreemd dat ik er niets van heb mee gekregen.
Ik snap er niets van, maar ik ben nog niet achter geweestquote:Op maandag 18 maart 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht van verlichting bij mij dan.
Dat was toch met die jessie ofzo ?quote:Op maandag 18 maart 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De langste Sl ooit was in Utopia.
Die had ik nog niet gezien... heb je die shoarmabroodjes wel eens gehad van de poiesz van de slagerij afdeling?quote:
Ik wel vond ze niet zo,shoarma vlees wel ze hebben ook flinterdun shoarma vleesquote:Op maandag 18 maart 2024 12:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien... heb je die shoarmabroodjes wel eens gehad van de poiesz van de slagerij afdeling?
Ooh ik vind ze heerlijk, worden lekker bol in het broodrooster beter dan die platte dingen... vind ik dan hé...quote:Op maandag 18 maart 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel vond ze niet zo,shoarma vlees wel ze hebben ook flinterdun shoarma vlees
Yep. en ook het vertrek van Lotus.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat was toch met die jessie ofzo ?
Lovy.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel vond ze niet zo,shoarma vlees wel ze hebben ook flinterdun shoarma vlees
Ja dat weer weel idd en wat verse natuurlijk ookquote:Op maandag 18 maart 2024 12:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik vind ze heerlijk, worden lekker bol in het broodrooster beter dan die platte dingen... vind ik dan hé...![]()
Ja die fijne shoarma is heerlijk...
Heb altijd al in Zwolle aan Zee willen wonen..quote:Op maandag 18 maart 2024 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
Maar we gaan het klimaat fijn negeren met de boertjes voorop.
Wat een vage tekstquote:Op maandag 18 maart 2024 15:36 schreef Ireth het volgende:
Allemaal Ashley's op fb, nu al konkelen en bedenken hoe Tom te moeten redden en hoe tactisch te moeten stemmen voor zaterdag.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2024 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb altijd al in Zwolle aan Zee willen wonen..
Blauwvinger ja?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb altijd al in Zwolle aan Zee willen wonen..
Mooie stad,ik heb er ooit met plezier een tijdje mogen werken.In de Diezerstraat.quote:
Ja, het is zeker een mooie stad, maar het stomme is, dat valt je niet zo op als je er zelf woont.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie stad,ik heb er ooit met plezier een tijdje mogen werken.In de Diezerstraat.
Ik werd toen speciaal gevraagd om de bedrijfsleider daar te vervangen.Heb zelden zo`n leuk team gezien.Ik hoefde bijna niks te doen.En toen het even mis ging en ik dat had opgelost was ik helemaal baas.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het is zeker een mooie stad, maar het stomme is, dat valt je niet zo op als je er zelf woont.
Ik ben bijna 52quote:
Nog 3 nachtjes slapen.quote:
Ja ja die in Grun zijn ook leuk/quote:
Waarom dan wel?quote:
Kan ook niks met jou.quote:
Ben je weleens naar The Palace geweest?quote:
Nooitquote:Op maandag 18 maart 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je weleens naar The Palace geweest?
Weet even niet wat hier op te zeggen. Heeft vast een reden.quote:
Club Boszicht in Helmond?quote:Op maandag 18 maart 2024 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet even niet wat hier op te zeggen. Heeft vast een reden.
Ik heb elke club in Nederland wel gezien.
Je kan overdrijven vriend.quote:
Nee,ik had je door.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar heb je vast op gegoegeld @:FreshFruit
Okee, een andere dan, van een ander soort: Time Out in Gemert.quote:
Jazeker!quote:Op maandag 18 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, een andere dan, van een ander soort: Time Out in Gemert.
Ben ik geweest.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, een andere dan, van een ander soort: Time Out in Gemert.
Hield er niet zo vanquote:Op maandag 18 maart 2024 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet even niet wat hier op te zeggen. Heeft vast een reden.
Ik heb elke club in Nederland wel gezien.
Ik blijf bij de Audi R6.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Pearlbitch ik heb nog wat voor je, geen GT4 maar een GT2. Nog interesse?
Interesse altijd, maar ik denk dat het parlement (mijn vriendin) er niet in mee zal gaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Pearlbitch ik heb nog wat voor je, geen GT4 maar een GT2. Nog interesse?
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Interesse altijd, maar ik denk dat het parlement (mijn vriendin) er niet in mee zal gaan.
Met een GT wil ik zelf gaan racen, maar dat stuit hier op nogal wat bezwaren.
Wij hebben een A6.quote:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!quote:Op maandag 18 maart 2024 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dr.Mikey
Heb je dit gezien?
[ afbeelding ]
Wauw!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 maart 2024 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sla deze wel even over dit keer Mevrouw Roos.Boehoe ,Ik moet onderduiken en zoek overal de media op.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het nog altijd raar, maar wel begrijpelijk, dat jullie belast worden op het gewicht van de auto.
Vandaar vele kleinere autos in nederland zeker ?
Hoe is het bij jullie geregeld met die belasting?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het nog altijd raar, maar wel begrijpelijk, dat jullie belast worden op het gewicht van de auto.
Vandaar vele kleinere autos in nederland zeker ?
Op aantal PK/Kw is het in Belgiė, dat je belast wordt. Dus met mijn R6 ben ik even genaaid ;-)quote:Op maandag 18 maart 2024 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie geregeld met die belasting?
Misschien kan ik wel iets met minder power voor je spuitenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Op aantal PK/Kw is het in Belgiė, dat je belast wordt. Dus met mijn R6 ben ik even genaaid ;-)
Nope, ik pak de power er wel bij.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel iets met minder power voor je spuiten![]()
Je bent er in ieder geval weer bijquote:Op maandag 18 maart 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope, ik pak de power er wel bij.
Apropos, ik sta dit jaar terug aan de start in Ieper, maar weet nog niet welke KP wij moeten gaan doen. Zeker niet KP Langemark, want wordt dit jaar niet gereden.
Je klutsquote:Op maandag 18 maart 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind net iets iets terug waarvan ik dacht het kwijt te zijn.
Foto's van Jock ?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
Die ben ik al jaren kwijt,nee een verzilverde hoefijzer.quote:
Daar gaat je geluk. Hopelijk snel teruggevonden.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ben ik al jaren kwijt,nee een verzilverde hoefijzer.
Zit ie nog onder je paard ?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ben ik al jaren kwijt,nee een verzilverde hoefijzer.
Heb geen paard meer nog wel een Sjees.quote:
Moet naar een museum is de bedoeling.quote:
Z.G.A.N.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet naar een museum is de bedoeling.
Je verstand?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
Taxatie waarde is 25.000 euro.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Z.G.A.N.Daar zijn toch wel meer liefhebbers voor als alleen het museum?
Jij krijgt morgen geen koekjes.quote:
quote:
Moet je je zelf er maar voor bindenquote:
quote:
Zo dan. Zo duurquote:
Tuurlijk wel.quote:
quote:
Pitmoppen moesten we vaak makenquote:
Het is ongeveer 1 seconde in beeld geweest en toen ging vrouw bosuil er weer op zittenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zit verstopt, want ik kan hem niet zien
Was voornamelijk om de techniek,ik had 2 vriendjes voor me die echt bakker waren en me vaak hielpenquote:
Straks nog maar eens kijkenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1 seconde in beeld geweest en toen ging vrouw bosuil er weer op zitten
Dat is wel lief, maar heb je dan een bakkers opleiding gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was voornamelijk om de techniek,ik had 2 vriendjes voor me die echt bakker waren en me vaak hielpen
Bakkeri en horeca vakschool.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel lief, maar heb je dan een bakkers opleiding gedaan?
Oh ja met die joint over het hek 😂quote:Op maandag 18 maart 2024 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep. en ook het vertrek van Lotus.
Bollekequote:Op maandag 18 maart 2024 20:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh ja met die joint over het hek 😂
Oh vertel !quote:Op maandag 18 maart 2024 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bolleke![]()
Dat ging toch iets anders in min beleving.
Ze mocht niet weg en toen werd de politie gebeld .Paniek alom.quote:
Utopia was wel wat te luxe maar ik vind het wel een leuk programmaquote:Op maandag 18 maart 2024 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mocht niet weg en toen werd de politie gebeld .Paniek alom.
Heeft iedereen geld te veel ?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:19 schreef rinardo het volgende:
Aankondiging van het vluchtschema boven het Big Brother huis deze week 👨✈️ Wanneer komt er een vliegtuig en voor wie 🛩 👇🏻 Boodschappen:
Glenn -> Den Glenn, uw fans zijn trots op u! ❤️
Alice -> Go Alice we ❤️ u! Fanpage benl & fam
Vluchtnummer PH-WDR
[ link | afbeelding ]
In Utopia maakten ze het zelf ,in BB doen ze lekker niks.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Utopia was wel wat te luxe maar ik vind het wel een leuk programma
O dat is snel. Kwam net een filmpje tegen vaniemand die een plantenbak op het balkon had. Was alleen nog zand in. Een valk had daar eitjes in gelegd.quote:
Ga je ze hun daar droppen?quote:Op maandag 18 maart 2024 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Morgen dagje Duitsland met de vrouw en dochter. Woensdag kantoordag. Ik zie het allemaal donderdag wel weer
Ik had even beeld.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... neem ze toch ook maar weer mee terug
Goedemorgen Dotquote:
Hey. Ook al vroeg wakkerquote:
Heer justin.Je thee stond al klaar.quote:
Danku meneer Fruitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer justin.Je thee stond al klaar.
Heel eventjes maarquote:
quote:
quote:
Gekkie...quote:
Ik had mijn draaitafel dingen op een CD kistje staan.En al een paar jaar niet ingekeken.Toen ik gister toch keek kwam ik van alles tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zeg Fresh dat is lief en lekker... thnxie...
Allemaal verrassingen...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had mijn draaitafel dingen op een CD kistje staan.En al een paar jaar niet ingekeken.Toen ik gister toch keek kwam ik van alles tegen.
Ik kan het niet goed lezen... gaat over je broertje?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was ook wel grappig,Alleen toen ik het mijn broertje stuurde was hij niet echt blij.![]()
[ afbeelding ]
Ja joh,hij was bijna thuis.En ging maar even in een tuin liggen.Was niet echt slim.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed lezen... gaat over je broertje?
Ik weet niet waar het over gaat, hoef ik ook niet te weten hoor... maar zal geen slimme aktie geweest zijn...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja joh,hij was bijna thuis.En ging maar even in een tuin liggen.Was niet echt slim.![]()
Ik stuurde het hem gister en zijn antwoord was : Ik bel je morgen wel even.
Gewoon flink bezopen.Verder niks raars.Kwam bij ons regelmatig voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, hoef ik ook niet te weten hoor... maar zal geen slimme aktie geweest zijn...
Oooooooooo.... ik dacht veel heftiger...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon flink bezopen.Verder niks raars.Kwam bij ons regelmatig voor.
Frummel en ik gaan even terug lezen.Goedemorgen Simba.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was dus weer voer voor psychologen in de CoS vannacht..... vermoeiend.
Goedemorgen trouwens.
Heb ik al gedaan skatje..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frummel en ik gaan even terug lezen.Goedemorgen Simba.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een poging gedaan en snap gelijk wat Simba bedoeld.quote:
Ik ook... ik sla elke keer een paar pagina's over dus kan wel eens iets missen...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan en snap gelijk wat Simba bedoeld.
Ik kijk voornamelijk wie er post,en gelijk klaar mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... ik sla elke keer een paar pagina's over dus kan wel eens iets missen...
Ik weet ut...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk wie er post,en gelijk klaar mee.
Goedemorgen vroege vogels.quote:
Euhh ik hou niet zo van rodebieten salade..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had deze keer de rodebieten salade.
Is echt heel mooi daar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:09 schreef Ebinas het volgende:
Ik zie het al tussen Drachten en Leeuwarden
Ik heb wel een vermoedenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:10 schreef Ebinas het volgende:
Iets klopt hier niet, ik ben er nog niet uit wat![]()
[ afbeelding ]
@iemandquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Weet iemand hier hoelaat dat domino spektakel gaat plaatsvinden?
BB meldt het wanneer ze moeten beginnen,wanneer dat is niet bekend.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Weet iemand hier hoelaat dat domino spektakel gaat plaatsvinden?
Thnxie...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB meldt het wanneer ze moeten beginnen,wanneer dat is niet bekend.
Morguh, hoe is het nu?quote:
Ik ben benieuwd wat BB hier mee gaat doenquote:
Ja precies dat.... wat een afgang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat BB hier mee gaat doen
Eigenlijk maakt Ash er nu haar spel van.
Hopelijk gaat er niets tussen 9.50 en 11.15 gebeuren dan ben ik bij de fysioquote:
En ze heeft het ook nog gezegd he dat ze het spel van BB overneemt ( zoiets dergelijk weet het niet woordelijk meer)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat.... wat een afgang...
Ik gok wat later op de dag maar you never know met BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er niets tussen 9.50 en 11.15 gebeuren dan ben ik bij de fysio
Allemaal gedoe met die opdracht... volgens mij staat er wel het 1 en anders in de streamverslagenquote:
Oh zal ik daar wel even lezen..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Allemaal gedoe met die opdracht... volgens mij staat er wel het 1 en anders in de streamverslagen
Ooow echt, dat heb ik dan weer niet meegekregen.. hier moet toch een sanctie opkomen ofzo..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft het ook nog gezegd he dat ze het spel van BB overneemt ( zoiets dergelijk weet het niet woordelijk meer)
Het wisselt hier met de dag/met het moment.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, hoe is het nu?
Mooie vogels he
Een Wappie,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:29 schreef Lovely het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig wie dat geschreven heeft
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was dus weer voer voor psychologen in de CoS vannacht..... vermoeiend.
Goedemorgen trouwens.
Ja hoor,deze post is al oud.En het gezeik er achter ook.quote:
Oke hopelijk blijft het vandaag stabielquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het wisselt hier met de dag/met het moment.
Gisteren bar slecht, vandaag .....wat zal ik zeggen.....begint "stabiel"
En bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |