Ik wel vond ze niet zo,shoarma vlees wel ze hebben ook flinterdun shoarma vleesquote:Op maandag 18 maart 2024 12:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien... heb je die shoarmabroodjes wel eens gehad van de poiesz van de slagerij afdeling?
Ooh ik vind ze heerlijk, worden lekker bol in het broodrooster beter dan die platte dingen... vind ik dan hé...quote:Op maandag 18 maart 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel vond ze niet zo,shoarma vlees wel ze hebben ook flinterdun shoarma vlees
Yep. en ook het vertrek van Lotus.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat was toch met die jessie ofzo ?
Lovy.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel vond ze niet zo,shoarma vlees wel ze hebben ook flinterdun shoarma vlees
Ja dat weer weel idd en wat verse natuurlijk ookquote:Op maandag 18 maart 2024 12:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik vind ze heerlijk, worden lekker bol in het broodrooster beter dan die platte dingen... vind ik dan hé...![]()
Ja die fijne shoarma is heerlijk...
Heb altijd al in Zwolle aan Zee willen wonen..quote:Op maandag 18 maart 2024 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
Maar we gaan het klimaat fijn negeren met de boertjes voorop.
Wat een vage tekstquote:Op maandag 18 maart 2024 15:36 schreef Ireth het volgende:
Allemaal Ashley's op fb, nu al konkelen en bedenken hoe Tom te moeten redden en hoe tactisch te moeten stemmen voor zaterdag.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2024 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb altijd al in Zwolle aan Zee willen wonen..
Blauwvinger ja?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb altijd al in Zwolle aan Zee willen wonen..
Mooie stad,ik heb er ooit met plezier een tijdje mogen werken.In de Diezerstraat.quote:
Ja, het is zeker een mooie stad, maar het stomme is, dat valt je niet zo op als je er zelf woont.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie stad,ik heb er ooit met plezier een tijdje mogen werken.In de Diezerstraat.
Ik werd toen speciaal gevraagd om de bedrijfsleider daar te vervangen.Heb zelden zo`n leuk team gezien.Ik hoefde bijna niks te doen.En toen het even mis ging en ik dat had opgelost was ik helemaal baas.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het is zeker een mooie stad, maar het stomme is, dat valt je niet zo op als je er zelf woont.
Ik ben bijna 52quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |