Maar nog geen antwoord op mijn vraag hoe jij hier komt.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is een leuk voordeel dan haha
Dat leek alsof je kat over het toetsenbord had gelopen, maar ik zie dat het een echte supermarkt is...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:10 schreef Frummelie het volgende:
Oohoo ik ben even m'n mandje aant vullen online bij de poiesz... heule leuke aanbiedingen voor Frummie... hi
Ik zat me ook al af te vragen of het een typfout wasquote:Op maandag 18 maart 2024 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat leek alsof je kat over het toetsenbord had gelopen, maar ik zie dat het een echte supermarkt is...
Goedemorgen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zat me ook al af te vragen of het een typfout was![]()
Goedemorgen
Dat is een heel verhaal, boekwerk bijna en ik ben geen open boek op social media...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nog geen antwoord op mijn vraag hoe jij hier komt.
Haha neej is echt een leuke supermarkt...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat leek alsof je kat over het toetsenbord had gelopen, maar ik zie dat het een echte supermarkt is...
Ook prima skatsje.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is een heel verhaal, boekwerk bijna en ik ben geen open boek op social media...
Jep, die is heerlijk... en die shoarmabroodjes zijn ook de bom.... Wasmiddel en wasverzachter... en nog veel meer hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook prima skatsje.![]()
Ga je de shoarma ook kopen?
Dat heb ik nog nooit gehadquote:
Mini pizza voor een euro.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep, die is heerlijk... en die shoarmabroodjes zijn ook de bom.... Wasmiddel en wasverzachter... en nog veel meer haha
Ik ook niet, althans deze niet, ik heb wel eens advocaat maar puur voor over het ijs..quote:
Ja ook, ze hebben echt lekkere dingen deze week... Varkenshaas ook erg goedkoop..quote:
Ik slacht varkens meestal zelf.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook, ze hebben echt lekkere dingen deze week... Varkenshaas ook erg goedkoop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja dat heb ik ook. Ook wel een zo een advokaatje met een dikke klodder slagroomquote:Op maandag 18 maart 2024 11:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet, althans deze niet, ik heb wel eens advocaat maar puur voor over het ijs..
Ja ze zijn lekker behulpzaam altijd, goede service...quote:Op maandag 18 maart 2024 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het personeel bij de Poi ook heel anders dan bij de Appie.
Beppe Dot mei in advocaatjsje slachrjemme.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Ook wel een zo een advokaatje met een dikke klodder slagroom
Maar durf dat allemaal niet meer
Haha ja heerlijk met een klodder slagroom...de alcohol durf je niet meer..quote:Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Ook wel een zo een advokaatje met een dikke klodder slagroom
Maar durf dat allemaal niet meer
Kregen wij als kind thuis, heel erg vedund met melkquote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beppe Dot mei in advocaatje slachrjemme.
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op maandag 18 maart 2024 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Nog even mijn excuus voor mijn felheid gister.
Lees nu veel positieve berichten.
Het was mss hier niet gepast.
Dus sorry.
Dat is dan alleen maar mooi Dot.quote:
DiepvriesFruit ,2 voor 2,50.quote:
Van mij?quote:Op maandag 18 maart 2024 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan alleen maar mooi Dot.![]()
Kreeg een waarschuwing dat ik me niet moest bemoeien.
Ook weer opgelost.
Nee leave.Niet van u.quote:
Wie waarschuwt jou hier dan?quote:
De langste Sl ooit was in Utopia.quote:
Daar kan ik niks over zeggen.quote:
Geen idee, nog nooit naar gekeken. Maar er staat me iets bij dat dit seizoen BB er een SL van bijna 3 uur is geweest??quote:Op maandag 18 maart 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De langste Sl ooit was in Utopia.
O wel vreemd dat ik er niets van heb mee gekregen.quote:
Peanuts Deze duurde veel langer..quote:Op maandag 18 maart 2024 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit naar gekeken. Maar er staat me iets bij dat dit seizoen BB er een SL van bijna 3 uur is geweest??
Zucht van verlichting bij mij dan.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wel vreemd dat ik er niets van heb mee gekregen.
Ik snap er niets van, maar ik ben nog niet achter geweestquote:Op maandag 18 maart 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht van verlichting bij mij dan.
Dat was toch met die jessie ofzo ?quote:Op maandag 18 maart 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De langste Sl ooit was in Utopia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |