Interesse altijd, maar ik denk dat het parlement (mijn vriendin) er niet in mee zal gaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Pearlbitch ik heb nog wat voor je, geen GT4 maar een GT2. Nog interesse?
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Interesse altijd, maar ik denk dat het parlement (mijn vriendin) er niet in mee zal gaan.
Met een GT wil ik zelf gaan racen, maar dat stuit hier op nogal wat bezwaren.
Wij hebben een A6.quote:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!quote:Op maandag 18 maart 2024 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dr.Mikey
Heb je dit gezien?
[ afbeelding ]
Wauw!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 maart 2024 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sla deze wel even over dit keer Mevrouw Roos.Boehoe ,Ik moet onderduiken en zoek overal de media op.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het nog altijd raar, maar wel begrijpelijk, dat jullie belast worden op het gewicht van de auto.
Vandaar vele kleinere autos in nederland zeker ?
Hoe is het bij jullie geregeld met die belasting?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het nog altijd raar, maar wel begrijpelijk, dat jullie belast worden op het gewicht van de auto.
Vandaar vele kleinere autos in nederland zeker ?
Op aantal PK/Kw is het in Belgiė, dat je belast wordt. Dus met mijn R6 ben ik even genaaid ;-)quote:Op maandag 18 maart 2024 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie geregeld met die belasting?
Misschien kan ik wel iets met minder power voor je spuitenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Op aantal PK/Kw is het in Belgiė, dat je belast wordt. Dus met mijn R6 ben ik even genaaid ;-)
Nope, ik pak de power er wel bij.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel iets met minder power voor je spuiten![]()
Je bent er in ieder geval weer bijquote:Op maandag 18 maart 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope, ik pak de power er wel bij.
Apropos, ik sta dit jaar terug aan de start in Ieper, maar weet nog niet welke KP wij moeten gaan doen. Zeker niet KP Langemark, want wordt dit jaar niet gereden.
Je klutsquote:Op maandag 18 maart 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind net iets iets terug waarvan ik dacht het kwijt te zijn.
Foto's van Jock ?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind net iets iets terug waarvan ik dacht het kwijt te zijn.
Die ben ik al jaren kwijt,nee een verzilverde hoefijzer.quote:
Daar gaat je geluk. Hopelijk snel teruggevonden.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ben ik al jaren kwijt,nee een verzilverde hoefijzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |