Oh ja met die joint over het hek 😂quote:Op maandag 18 maart 2024 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep. en ook het vertrek van Lotus.
Bollekequote:Op maandag 18 maart 2024 20:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh ja met die joint over het hek 😂
Oh vertel !quote:Op maandag 18 maart 2024 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bolleke![]()
Dat ging toch iets anders in min beleving.
Ze mocht niet weg en toen werd de politie gebeld .Paniek alom.quote:
Utopia was wel wat te luxe maar ik vind het wel een leuk programmaquote:Op maandag 18 maart 2024 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mocht niet weg en toen werd de politie gebeld .Paniek alom.
Heeft iedereen geld te veel ?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:19 schreef rinardo het volgende:
Aankondiging van het vluchtschema boven het Big Brother huis deze week 👨✈️ Wanneer komt er een vliegtuig en voor wie 🛩 👇🏻 Boodschappen:
Glenn -> Den Glenn, uw fans zijn trots op u! ❤️
Alice -> Go Alice we ❤️ u! Fanpage benl & fam
Vluchtnummer PH-WDR
[ link | afbeelding ]
In Utopia maakten ze het zelf ,in BB doen ze lekker niks.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Utopia was wel wat te luxe maar ik vind het wel een leuk programma
O dat is snel. Kwam net een filmpje tegen vaniemand die een plantenbak op het balkon had. Was alleen nog zand in. Een valk had daar eitjes in gelegd.quote:
Ga je ze hun daar droppen?quote:Op maandag 18 maart 2024 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Morgen dagje Duitsland met de vrouw en dochter. Woensdag kantoordag. Ik zie het allemaal donderdag wel weer
Ik had even beeld.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... neem ze toch ook maar weer mee terug
Goedemorgen Dotquote:
Hey. Ook al vroeg wakkerquote:
Heer justin.Je thee stond al klaar.quote:
Danku meneer Fruitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer justin.Je thee stond al klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |