Heel eventjes maarquote:
quote:
quote:
Gekkie...quote:
Ik had mijn draaitafel dingen op een CD kistje staan.En al een paar jaar niet ingekeken.Toen ik gister toch keek kwam ik van alles tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zeg Fresh dat is lief en lekker... thnxie...
Allemaal verrassingen...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had mijn draaitafel dingen op een CD kistje staan.En al een paar jaar niet ingekeken.Toen ik gister toch keek kwam ik van alles tegen.
Ik kan het niet goed lezen... gaat over je broertje?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was ook wel grappig,Alleen toen ik het mijn broertje stuurde was hij niet echt blij.![]()
[ afbeelding ]
Ja joh,hij was bijna thuis.En ging maar even in een tuin liggen.Was niet echt slim.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed lezen... gaat over je broertje?
Ik weet niet waar het over gaat, hoef ik ook niet te weten hoor... maar zal geen slimme aktie geweest zijn...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja joh,hij was bijna thuis.En ging maar even in een tuin liggen.Was niet echt slim.![]()
Ik stuurde het hem gister en zijn antwoord was : Ik bel je morgen wel even.
Gewoon flink bezopen.Verder niks raars.Kwam bij ons regelmatig voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, hoef ik ook niet te weten hoor... maar zal geen slimme aktie geweest zijn...
Oooooooooo.... ik dacht veel heftiger...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon flink bezopen.Verder niks raars.Kwam bij ons regelmatig voor.
Frummel en ik gaan even terug lezen.Goedemorgen Simba.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was dus weer voer voor psychologen in de CoS vannacht..... vermoeiend.
Goedemorgen trouwens.
Heb ik al gedaan skatje..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frummel en ik gaan even terug lezen.Goedemorgen Simba.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een poging gedaan en snap gelijk wat Simba bedoeld.quote:
Ik ook... ik sla elke keer een paar pagina's over dus kan wel eens iets missen...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan en snap gelijk wat Simba bedoeld.
Ik kijk voornamelijk wie er post,en gelijk klaar mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... ik sla elke keer een paar pagina's over dus kan wel eens iets missen...
Ik weet ut...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk wie er post,en gelijk klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |