Zit ie nog onder je paard ?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ben ik al jaren kwijt,nee een verzilverde hoefijzer.
Heb geen paard meer nog wel een Sjees.quote:
Moet naar een museum is de bedoeling.quote:
Z.G.A.N.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet naar een museum is de bedoeling.
Je verstand?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind net iets iets terug waarvan ik dacht het kwijt te zijn.
Taxatie waarde is 25.000 euro.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Z.G.A.N.Daar zijn toch wel meer liefhebbers voor als alleen het museum?
Jij krijgt morgen geen koekjes.quote:
quote:
Moet je je zelf er maar voor bindenquote:
quote:
Zo dan. Zo duurquote:
Tuurlijk wel.quote:
quote:
Pitmoppen moesten we vaak makenquote:
Zien er lekker uitquote:
Zit verstopt, want ik kan hem niet zienquote:
Het is ongeveer 1 seconde in beeld geweest en toen ging vrouw bosuil er weer op zittenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zit verstopt, want ik kan hem niet zien
Was voornamelijk om de techniek,ik had 2 vriendjes voor me die echt bakker waren en me vaak hielpenquote:
Straks nog maar eens kijkenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1 seconde in beeld geweest en toen ging vrouw bosuil er weer op zitten
Dat is wel lief, maar heb je dan een bakkers opleiding gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was voornamelijk om de techniek,ik had 2 vriendjes voor me die echt bakker waren en me vaak hielpen
Bakkeri en horeca vakschool.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel lief, maar heb je dan een bakkers opleiding gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |