Wel alles okee?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Zo wat duurt dat wachten ook lang zeg ppfff
Hij is in Zwolle voor een stent, hij moest daar om 13 uur zijn. Heb nog niets gehoordquote:
Duurt vaak ook wel even.Komt goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is in Zwolle voor een stent, hij moest daar om 13 uur zijn. Heb nog niets gehoord
Een stent zetten is zo gebeurd. Nog geen half uurtje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duurt vaak ook wel even.Komt goed.
Ja vreselijk vanaf 9.30 iedere keer op een telefoontje wachten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:16 schreef Ireth het volgende:
Hé gets Dot, dan kruipt de tijd voorbij...
Uitgekeken op de Jehova`s?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:16 schreef Ireth het volgende:
Hé gets Dot, dan kruipt de tijd voorbij...
Heb wel even wat vragen wanneer ze hier weer aan de deur komen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee afgekeken!Indrukwekkende docu moet ik zeggen
Het idiote is dat ik een (alleenstaande) moeder van een puber hier in de straat heb wonen die jehova is en die herken ik dus totaal niet hierin. Dat is een hartstikke leuk mens die niemand iets opdringt. Staat ook geregeld met die propaganda hier op het stationsplein en dan maken we altijd even een praatje als ik naar mijn werk onderweg ben. Heel leuk mens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb wel even wat vragen wanneer ze hier weer aan de deur komen.
Hier ook altijd prima contact hoor.Zullen zeker wel gradaties inzitten denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het idiote is dat ik een (alleenstaande) moeder van een puber hier in de straat heb wonen die jehova is en die herken ik dus totaal niet hierin. Dat is een hartstikke leuk mens die niemand iets opdringt. Staat ook geregeld met die propaganda hier op het stationsplein en dan maken we altijd even een praatje als ik naar mijn werk onderweg ben. Heel leuk mens.
Goeie zaak. Je brengt het leven van andermans kinderen in gevaar. Ze weigeren ook gewoon het poliovaccin die halve zolenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)azelen-weigeren.html
Mag ik haar slaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goeie zaak. Je brengt het leven van andermans kinderen in gevaar. Ze weigeren ook gewoon het poliovaccin die halve zolen
Rustig aan,we houden de COS wel netjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Henk is weer onderweg naar Deventer, zat een flinke vernauwing.
Weet verder nog niets of hij moet blijven of hoelang.
Ga zo even naar hem toe om 17.30 uur ben ik er om 18 uur even een half uurtje zitten dan tegen 19 uur weer thuis
1,5 uur weg voor een half uurtje bezoek. Normaal ben ik met 5 minuten hier in het ziekenhuis. DOmme bezuinigingen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig aan,we houden de COS wel netjes.
Dat isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo even naar hem toe om 17.30 uur ben ik er om 18 uur even een half uurtje zitten dan tegen 19 uur weer thuis
1,5 uur weg voor een half uurtje bezoek. Normaal ben ik met 5 minuten hier in het ziekenhuis. DOmme bezuinigingen
Staat erin nu @OmaJackyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
How ik zit niet te kijken, dus vroeg eigenlijk of je dat even wilde doen omdat hij het hebt gezien.
Oei sterkte Dot!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Mij wel toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo aangekomen op plaats van bestemming, zie dat ik niet veel gemist heb....
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo aangekomen op plaats van bestemming, zie dat ik niet veel gemist heb....
en wat voor lekkers mag het zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb lekkers in huis gehaald voor de Live.
Maar natuurlijk mag dat!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik haar slaan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Nope enige wat er toe doet op zaterdag is de tijd van 20:55 tot 21:00 uur vanavond.
Oh lekker, ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Smakelijk, geniet ervanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Ah mooi dan kan ik zo even een uitgebreid 4 gangen menu naar binnen gaan werken
Geef mij maar even modrechten voor een avondjequote:
Rode bietsalade met haring.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rode bietsalade met haring.
Lekkerbekjes
Chips
En bier.![]()
Ik ga me zo vast ook opmaken en kleding uitzoeken.
Dat was jou te min toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef mij maar even modrechten voor een avondje![]()
heb je dat in Duitsland gekocht die bietensalade met haringquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rode bietsalade met haring.
Lekkerbekjes
Chips
En bier.![]()
Ik ga me zo vast ook opmaken en kleding uitzoeken.
Bij de Poieszquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je dat in Duitsland gekocht die bietensalade met haring![]()
![]()
![]()
of krijg je dat hier ook?
Nu ook zin in![]()
en zin gerookte makreelstukjes![]()
heb eigenlijk gewoon honger. Te weinig gegeten vandaag.
O ja dat was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben bijrijder dus kijk onder weg gewoon en een half uurtje zonder kan makkelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef mij maar even modrechten voor een avondje![]()
Bietensalade met makreel maak ik zelf weleens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je dat in Duitsland gekocht die bietensalade met haring![]()
![]()
![]()
of krijg je dat hier ook?
Nu ook zin in![]()
en zin gerookte makreelstukjes![]()
heb eigenlijk gewoon honger. Te weinig gegeten vandaag.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bietensalade met makreel maak ik zelf weleens.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
WTF ! Krijg ik niet binnen denk ik. Eerlijk gezegd ook nog nooit geproefd, dus wie weet.
Och Raisa weerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik haar slaan?
[ afbeelding ]
Fijn dat je iig bericht heb gehad nu!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Ik sla vrijwillig een beurt overquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
WTF ! Krijg ik niet binnen denk ik. Eerlijk gezegd ook nog nooit geproefd, dus wie weet.
Ja weet alleen niet of hij moet blijven of naar huis mag. Hoor ik zo wel weerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fijn dat je iig bericht heb gehad nu!
Ik weet niet hoe het daar bij jullie gaat. Hier proberen ze iedereen zo snel mogelijk weer naar huis te sturen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet alleen niet of hij moet blijven of naar huis mag. Hoor ik zo wel weer
Ash is niet heilig, zij is generaal. Maar er zijn al veel generaals gevallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash is heilig maar ja soms valt het kwartje en is er geen ontkomen meer aan
Voor mij is het iig klaar ,maar dit is de SCquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash is niet heilig, zij is generaal. Maar er zijn al veel generaals gevallen.
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:35 schreef odie22 het volgende:
is het hier nog COS of wat , of hoeveel moeten er hier nog weg lopen dat er nog 2 over zijn
Tuurlijk wel.We maken er een feestje van.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meer
Ik sla nog steeds overquote:
komt hopelijk wel goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meer
In het ziekenhuis bij haar vriend die een stent heeft gekregen vandaag.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Blijf TR zetten waar is @:Dotteke toch als je der nodig bent
oh wat erg.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het ziekenhuis bij haar vriend die een stent heeft gekregen vandaag.
Gewoon negeren is nu het beste ff... of hopen op een andere blauwequote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Dacht dat we het zelf wel even goed konden houden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon negeren is nu het beste ff... of hopen op een andere blauwe
Ik kom er aan. Kan echt geen uurtje weg erg hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Lekker laten gaan hoor, tis de COS maar, niet het echte leven. Dan ontploft er maar iets bij een user of wat.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er aan. Kan echt geen uurtje weg erg hoor
Nee wat gekissebis zoals gewoonlijk. En maar op die tr knop rammen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik daarstraks met de was bezig geweest, dus niet actief gecost, maar was het dan zo erg dat er zoveel tr's zijn gezet dat ie dicht moet??
Welnee, een beetje welles nietesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik daarstraks met de was bezig geweest, dus niet actief gecost, maar was het dan zo erg dat er zoveel tr's zijn gezet dat ie dicht moet??
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs al weer open, Dot loopt te fucken met ons![]()
Op mobiel zit ie hier..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:35 schreef odie22 het volgende:
en na al die jaren is mij nog nooit verteld waar ik die TR knop kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op mobiel zit ie hier..ik fok niet op mobiel, maar wat betekend TR , daar ging het mij meer omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Topic Report. Je maakt een report aan om iets wat niet kan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik fok niet op mobiel, maar wat betekend TR , daar ging het mij meer om
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Topic Report. Je maakt een report aan om iets wat niet kan.
Hij moet deze nacht zeker blijven, zijn bloeddruk is nog te hoog en voelt zich nog naarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:06 schreef Ebinas het volgende:
Weet je wel al wat meer @:Dotteke?
Over blijven of naar huis?
ZOveel trs niet normaal man o man ben je even 1,5 uur wegquote:
Dan is het maar beter nog even blijven.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet deze nacht zeker blijven, zijn bloeddruk is nog te hoog en voelt zich nog naar
Misschien morgen even afwachten.
Lief dat je vraagt
Dat geklepper is helemaal drie keer nietsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is het maar beter nog even blijven.
Maar morgen weer wachten dus.
Het is niet anders, maar voor jou ook zwaar zo
Nee, en sterkte maar weerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geklepper is helemaal drie keer niets
Maar het is even niet anders
Thnx en jij ook met wat bij jou speeltquote:
Ik zou het niet weten, heb weinig gemerkt van TR-waardige reacties omdat ik er niet wasquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel trs niet normaal man o man ben je even 1,5 uur weg
Thnx, hoop ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb weinig gemerkt van TR-waardige reacties omdat ik er niet was![]()
Maar hopelijk krijg je morgen goed nieuws Dot
Ik ga er ook niet op wachten is mij altijd veel te laatquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er vanavond nog wat staat te gebeuren daar in huis, kan weer eens live kijken na de show maar met wat er nu te zien is denk ik dat ik m'n serie (The Gentlemen) zo weer aanslinger
Guy Richie genot.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er vanavond nog wat staat te gebeuren daar in huis, kan weer eens live kijken na de show maar met wat er nu te zien is denk ik dat ik m'n serie (The Gentlemen) zo weer aanslinger
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:
Oh ja!! Ik wil adminrechtenquote:
maar hoe kan dat danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, hoezo al 4 dagen geen vast internet meer ....
ook niet doen hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem nog wel op, maar kan het niet meer uploaden ....
Heer BEA.quote:
Echte vroege vogels.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 06:02 schreef Ebinas het volgende:
En de IJsland vulkaan is uitgebarsten, zonder dat ik het wist![]()
Volg dat op de voet en dan doet ie zo iets![]()
Blijkbaar niet "voet" genoeg.
[ afbeelding ]
Ja ik ben aangehaakt sinds 1 uur vannacht af en toe op mobiel gekeken.quote:
Nog wakker broer, kheb de hele week gewerkt, dus nu fissa!!quote:Op zondag 17 maart 2024 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer BEA.![]()
Vroege vogel of nog wakker?
quote:Op zondag 17 maart 2024 06:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nog wakker broer, kheb de hele week gewerkt, dus nu fissa!!![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 06:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nog wakker broer, kheb de hele week gewerkt, dus nu fissa!!![]()
![]()
Er zijn best veel livestreams,jammer dat je het gemist hebt.quote:Op zondag 17 maart 2024 06:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik ben aangehaakt sinds 1 uur vannacht af en toe op mobiel gekeken.
Maar het mooiste is er dan wel van af.
Maar het bouwt zich wss wel weer op.quote:Op zondag 17 maart 2024 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn best veel livestreams,jammer dat je het gemist hebt.
De vorige was 2 maand geleden toch?quote:Op zondag 17 maart 2024 06:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar het bouwt zich wss wel weer op.
Hoewel dit een flinke scheur is, dus zal wel langer duren dan een week of 4
Nog op stap geweest?quote:Op zondag 17 maart 2024 06:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Klein trekje, grote slok, klein snuifje
Zijn vaak de leukste feestjes.quote:Op zondag 17 maart 2024 06:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis. Met mn beste vrienden om me heen
Nee was begin maart, maar die bleef ondergronds, maar liep dus ondergronds wel de druk in het "reservoir" weg.quote:Op zondag 17 maart 2024 06:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De vorige was 2 maand geleden toch?
Frummel .quote:
Er staan tweets in de Cos.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:09 schreef rinardo het volgende:
goedemorgen
Vannacht om 1.20 ineens een sv met de tekst
" tijdens het dolle uur*
en dan iets over een wc rol en glas kapot.
ik vraag me af hoe we daar komen, wat is er tussen 22.00 en 1.20 gebeurd, ik snap het stukje tekst van Micketje niet. kan iemand me uitleggen?
Volgens mij was het (van wat ik teruglas) best gezellig en met lol.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:09 schreef rinardo het volgende:
goedemorgen
Vannacht om 1.20 ineens een sv met de tekst
" tijdens het dolle uur*
en dan iets over een wc rol en glas kapot.
ik vraag me af hoe we daar komen, wat is er tussen 22.00 en 1.20 gebeurd, ik snap het stukje tekst van Micketje niet. kan iemand me uitleggen?
Morguh FF. Lekker thnx.quote:
quote:
Morguh ebinas. Hoop ik ook niet in ieder geval geen ingrepen. Alleen wachte of hij naar huis mag.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhh Dot![]()
Ik hoop dat je vandaag niet zo lang hoeft te wachten op ontwikkelingen.
Wat kijk jij toch altijd vage series.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit te kijken naar de real housewives of Cheshire, net toegevoegd op Videoland... zit een vrouw bij met een partij nagels, die kan gewoon de hele dag noppes doen...
Heb je Mango thee?quote:Op zondag 17 maart 2024 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh weer m'n lievelings... nog een theetje Fresh?...
quote:
Morguh,quote:
O jee, was er weer drank in het spel?quote:
Ik ben een lastige sodemieter qua thee hi... gewoon zwarte thee maar lekker sterk...quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, was er weer drank in het spel?
Reken ik goed.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben een lastige sodemieter qua thee hi... gewoon zwarte thee maar lekker sterk...
Slecht geslapen, maar dat komt door mijn lijfquote:Op zondag 17 maart 2024 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge... een beetje kunnen slapen Dot.... nog nieuws gehad?
Was ik dus mooi op tijd wegquote:
Dat zal wel in de middag worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht geslapen, maar dat komt door mijn lijf
Nee, verder nog geen nieuws, denk niet eerder dan dat de arts is geweest en of hij naar huis mag
Ja denk ik ook, zijn bloeddruk moet ook eerst stabiel zijn denk ikquote:
Ooh dat is klooie... oké nog even afwachten dus... hoop dat alles goed is en dat je schatje lekker naar huis mag...🤗quote:Op zondag 17 maart 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht geslapen, maar dat komt door mijn lijf
Nee, verder nog geen nieuws, denk niet eerder dan dat de arts is geweest en of hij naar huis mag
Ik heb na de live ook de stream uitgezet.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik dus mooi op tijd weg
Ga zo eerst even aan het werk en en dan eens rustig terug lezen of er niet iets bijzonders is gebeurd
Het weekend zit er weer oppquote:Op zondag 17 maart 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is klooie... oké nog even afwachten dus... hoop dat alles goed is en dat je schatje lekker naar huis mag...🤗
Ik was nog even blijven kijken tot aan de SL en toen heb ik de boel uitgezet.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb na de live ook de stream uitgezet.
Het zijn dan net een stel pubers.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was nog even blijven kijken tot aan de SL en toen heb ik de boel uitgezet.
En ben blij ook hou n ooit van die zuipfeestjes om te kijken
O dat is raar, heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 17 maart 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had net wat raars,deed nieuwe batterijen in de muis,begint dat ding opeens te roken.Vinger verbrand en RIP muis.
Ja en ik denkt die Karen helemaal, dat is sowieso al een hinnekende puberquote:
Ik heb er niet eens mee gegooid.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar, heb ik nog nooit gehoord
quote:
Die gaat dan in overdrive.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik denkt die Karen helemaal, dat is sowieso al een hinnekende puber
Ik dacht even dat hij bij jou bleef om te herstellen...quote:Op zondag 17 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weekend zit er weer oppHij is alleen de weekende hier
Altijdquote:Op zondag 17 maart 2024 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat kijk jij toch altijd vage series.![]()
[ afbeelding ]
Da's idd wel heel raarquote:Op zondag 17 maart 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had net wat raars,deed nieuwe batterijen in de muis,begint dat ding opeens te roken.Vinger verbrand en RIP muis.
Het weekend zit er helemaal nog niet opquote:Op zondag 17 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weekend zit er weer oppHij is alleen de weekende hier
Doodvermoeiend dat kind...quote:Op zondag 17 maart 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik denkt die Karen helemaal, dat is sowieso al een hinnekende puber
oh sorry zie het nu op pc, zat toen op phone , deed niet laden denk ikquote:
Ik zou compleet gek worden van zo iemand in mijn nabije omgeving.quote:
Ze vroegen gister in die FB groep hoe dit te regelen.Toen heb ik maar even geholpen.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een heel leuk idee.
Uniek ook![]()
Hoe bedenk je het he
quote:Op zondag 17 maart 2024 07:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zou compleet gek worden van zo iemand in mijn nabije omgeving.
Los van het karakter.
Ik denk dat ik 's nachts een kussen zou pakken
Nou ja ach en ik bedenk me net, het is nu ook mss best "lullig" als je geen vliegtuig krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze vroegen gister in die FB groep hoe dit te regelen.Toen heb ik maar even geholpen.
Ech hoor he.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
Ik zou er ook helemaal lijp van worden alleen al als ze met dat lachje begint...
Er zijn ook andere opties.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja ach en ik bedenk me net, het is nu ook mss best "lullig" als je geen vliegtuig krijgt.
Wat een leuke beelden, ben nog aan het kijken.quote:
Inknippen.... heerlijk..quote:Op zondag 17 maart 2024 07:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ech hoor he.
En ik ben ook niet altijd de rust zelve en kan ook flink dollen op zijn tijd.
Maar deze, daar moeten ze de stembanden maar van inknippen ofzo
Hechtinkje extra toch?quote:
Jeetje, dat weet ik echt niet meer hoor...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Er staat me vaag ook nog iets van bij dat Jessie van Utopia een bos rozen kwam afleveren in een vliegtuigje.
Ik zal het straks even aan een alwetende vragen.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje, dat weet ik echt niet meer hoor...
Ik hou niet zo van die dingen met verlichting ook die toetsenborden met aller kleurtje en zo vind ik nietd aanquote:
Heb ik ook.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die dingen met verlichting ook die toetsenborden met aller kleurtje en zo vind ik nietd aan
Maandag volgen Bol.quote:
O echt. Vind het van die kermisattractiesquote:
En ik trap er ook nog in.quote:
Mijn laatste laptop was een MSI.Ook allemaal lampjes en kleurtjes.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Vind het van die kermisattracties
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die dingen met verlichting ook die toetsenborden met aller kleurtje en zo vind ik nietd aan
Heer GG.quote:
En achter mijn schermen staan 2 tubelights.Altijd leuk bij muziekstreams.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Vind het van die kermisattracties
Tijd niet gesproken,alles wel met u?quote:
Ja, prima wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijd niet gesproken,alles wel met u?
Alles rustig hier.quote:
Ja jij , maar ik ben gewoon aan het (vrijwilligers)werk hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij streamen en COSsen in de vroege ochtend.
Ooh verschrikkelijk...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En achter mijn schermen staan 2 tubelights.Altijd leuk bij muziekstreams.
Soul is net gaan slapen.Die was de hele nacht Monk aan het bingen.Dan heb ik het altijd even heel chill.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi zo. Hopelijk blijft dat ook zo.
Hey GG verdwaaldquote:Op zondag 17 maart 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi zo. Hopelijk blijft dat ook zo.
Is iets van vroeger,ik ben gek op lampjes.Heb ook nog iets wat op het plafond en wanden projecteertquote:
Echt wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook hier even kijken of het gezellig is. Zo te zien wel.
Die heb ik ook, met een soort sync, dan kleurt de muur achter de monitor hetzelfde als dat wat op je monitor staat. Vooral met films erg tof.quote:
Deze man weet.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heb ik ook, met een soort sync, dan kleurt de muur achter de monitor hetzelfde als dat wat op je monitor staat. Vooral met films erg tof.
Ja hoor, hier is het altijd gezelligquote:Op zondag 17 maart 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook hier even kijken of het gezellig is. Zo te zien wel.
O dat kan ik met de tv wel, maar die heb ik uitstaan. Vind dat vreselijk dat wisselen van kleurenquote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heb ik ook, met een soort sync, dan kleurt de muur achter de monitor hetzelfde als dat wat op je monitor staat. Vooral met films erg tof.
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, hier is het altijd gezellig
Heb ze allemaal onder de duim, zo niet dan
Je had ze gister wel even leuk te pakken.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, hier is het altijd gezellig
Heb ze allemaal onder de duim, zo niet dan
Ik ben een mooie bolidequote:Op zondag 17 maart 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Wow, de zweep erover?
Dan geef ik tegengas met
Mooi hequote:Op zondag 17 maart 2024 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had ze gister wel even leuk te pakken.
@Frummelie is wel je hoofdsponsor.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben een mooie bolide [ afbeelding ] gekregen van Ruudpuntennl in de kofferbak liggendie ik dan van Frummel krijg en veel noteboekjes, die ik dan weer van Danny heb
Goeiedag. Da's niet gering...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben een mooie bolide [ afbeelding ] gekregen van Ruudpuntennl in de kofferbak liggendie ik dan van Frummel krijg en veel noteboekjes, die ik dan weer van Danny heb
Ja en toch blijf ik tikkies sturen, ergens heb ik het gevoel dat ze me om wil kopen met diequote:Op zondag 17 maart 2024 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:frummelie is wel je hoofdsponsor.
Dot rekent tegenwoordig ook tikkies.Iets fout is betalen.quote:
Je ze zijn hier wel gek (van) met mijquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot rekent tegenwoordig ook tikkies.Iets fout is betalen.
Ja je moet toch ergens je geld aan verdienenquote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je ook koffie?quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ze zijn hier wel gek (van) met mij![]()
Wordt van alle gemakken voorzien
Hij denkt vast waar is die bolk geblevenquote:Op zondag 17 maart 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
GG denkt nu: "Waar ben ik nou weer beland? "
Ja zeker iedere morgen van FF met een koekjequote:
Zeker,en koekjes.quote:
Met natuurlijk ook de 9 euro administratiekosten elke keer.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet toch ergens je geld aan verdienende boete van de notes gaan allemaal naar Danny natuurlijk.
Mooi als je ervan houdt maar het leid mij zo af...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het straks even aan een alwetende vragen.
Goedemorgen zoenvogel.quote:
quote:
quote:
Kijk maar eens wat een verwennerijen hierquote:
Ja daar weet ik alles van...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Ja ook dat nog, het wordt er niet goedkoper opquote:Op zondag 17 maart 2024 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met natuurlijk ook de 9 euro administratiekosten elke keer.
Dat is dik in orde...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk maar eens wat een verwennerijen hier
Maar je leert er ook niet van.quote:
Nou even gezellig meekletsen in deze kletshoek.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
En goedemorgen allen,
hee GG ook hier! Kom je BB mee kijken![]()
Ja het maakt niet uit in welke sc iemand zitquote:Op zondag 17 maart 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou even gezellig meekletsen in deze kletshoek.
Vroeger (1999) vond ik BB wel leuk en keek elke aflevering. De 2e was al minder en toen met het met die opdrachten wel heel ver begon te gaan ben ik gestopt.
Mijn lijf was niet blij en heeft mij regelmatig uit de slaap gehoudenquote:Op zondag 17 maart 2024 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dotteke!
Heb je wat kunnen slapen?
Nee, ze maakt de zelfde fout weer en weer en weer. Die wil echt van der geld af hoor, wat ik je bromquote:
Zit je vaak aan je neus dan?quote:Op zondag 17 maart 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit wel eens na te denken hoe het zou zijn als er 24/7 een camera op je gericht staat. Constant maar moeten opletten wat je doet en wat je zegt.... Niet steeds aan je neus zitten bijvoorbeeld...
Gezellig meekletsen is helemaal leuk. Je bent meer dan weelkomquote:Op zondag 17 maart 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou even gezellig meekletsen in deze kletshoek.
Vroeger (1999) vond ik BB wel leuk en keek elke aflevering. De 2e was al minder en toen met het met die opdrachten wel heel ver begon te gaan ben ik gestopt.
Dat is echt niet fijn een nacht met veel onderbrekingen. Ga je vandaag weer naar het ziekenhuis ook?quote:Op zondag 17 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf was niet blij en heeft mij regelmatig uit de slaap gehouden
Dat doen ze gewoon hoor, balletjes draaien en wegschieten deed er van de week nog eenquote:Op zondag 17 maart 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit wel eens na te denken hoe het zou zijn als er 24/7 een camera op je gericht staat. Constant maar moeten opletten wat je doet en wat je zegt.... Niet steeds aan je neus zitten bijvoorbeeld...
dank u...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig meekletsen is helemaal leuk. Je bent meer dan weelkom
Moet er niet aandenken.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Meestal gaan we nu aan hetquote:Op zondag 17 maart 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dank u...
Ik zal me matigen met het ronddelen van de koffie
Pfff.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze gewoon hoor, balletjes draaien en wegschieten deed er van de week nog een
Ja denk vanmiddag. Zijn drie bezoekuren van een half uurtje, maar om drie keer heen en weer te rijden zie ik niet zo zitten. Moet steeds vervoer regelen. Hier in het ziekenhuis was ik wel drie keer heen en weer gereden met de scootquote:Op zondag 17 maart 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is echt niet fijn een nacht met veel onderbrekingen. Ga je vandaag weer naar het ziekenhuis ook?
* gebrokenglas kijkt verwonderd naar de klok en vraagt zich af wie om 08:57 aan het bier zit...quote:
Goedemorge Simba,u jo ek in noflike snein.quote:
Oh zijn ze ook nog heel strikt met de bezoektijden? hmm..soms willen ze nog wel een uitzondering maken.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk vanmiddag. Zijn drie bezoekuren van een half uurtje, maar om drie keer heen en weer te rijden zie ik niet zo zitten. Moet steeds vervoer regelen. Hier in het ziekenhuis was ik wel drie keer heen en weer gereden met de scoot
Maar .......... misschien............... mag ik hem ophalen vandaag
Ergens op de wereld en in Frieslandquote:Op zondag 17 maart 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verwonderd naar de klok en vraagt zich af wie om 08:57 aan het bier zit...
Koffie is ook altijd welkkomquote:Op zondag 17 maart 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dank u...
Ik zal me matigen met het ronddelen van de koffie
Hallo Li0nheart, jij ook een hele fijne dagquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ergens op de wereld en in Friesland
DIt is een alcoholvrije scquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze maakt de zelfde fout weer en weer en weer. Die wil echt van der geld af hoor, wat ik je brom
Het b lijven gewoon mensen. boeren en dergelijke stopt niet als je op tv bentquote:Op zondag 17 maart 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff.![]()
Nou, dat dus. Of een keer een krachtterm...
Ja FF dusquote:Op zondag 17 maart 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verwonderd naar de klok en vraagt zich af wie om 08:57 aan het bier zit...
quote:
* gebrokenglas laat het etiket zien dat het een IPA 0.0 is maar Dot weet gelukkig niet dat het gewoon een etiket is van een ander flesje erop geplakt.quote:
Ik heb daar een ontheffing voor.quote:
Met als reden dat ik nuchter niet te genieten ben.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook genoteerd in het schriftje.
Momentje.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Met een beetje bier
is hier veel vertier
Stouterdquote:Op zondag 17 maart 2024 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas laat het etiket zien dat het een IPA 0.0 is maar Dot weet gelukkig niet dat het gewoon een etiket is van een ander flesje erop geplakt.
al mijn notities nagekeken helaas geen ontheffing gegevenquote:
Er is hier maar een schriftje dat telt en dat is Dot's schriftjequote:Op zondag 17 maart 2024 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook genoteerd in het schriftje.
Wat bedoel je met wx?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
al mijn notities nagekeken helaas geen ontheffing gegeven
was een foutje had het al weggehaaldquote:
Thanks.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
was een foutje had het al weggehaaldZag het ook bij de quote
Geen idee hoe het gekomen is, (was een de telefoon en aan het Fok!ken) tijd voor koffie maar weer denk ik
Wat dacht jij ik ga ook maar Wx doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |