Dat vond ik vorige week zo asociaal van die fans. Die hele wall leegtrekken, allemaal dingen van de bewoners.quote:
Hoezo, ruimte zat inmiddels toch en was dan sowieso wel ergens met Randy gaan liggen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:42 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron heeft gedronken zonder alcohol ging hij niet akkoord
Ze denken dat ze in een soort finale zitten nu BB heeft gezegd dat ze in het eindfase van het spel zittenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:42 schreef kiki2024 het volgende:
waarom zijn ze allemaal zo vrolijk. hebben ze iets gehoord of gewonnen ?
ah ok thnxquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze denken dat ze in een soort finale zitten nu BB heeft gezegd dat ze in het eindfase van het spel zitten
allemaal vrijgezelligquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef woxxel2 het volgende:
Hebben ze nieuwe groepjes gemaakt ofzo?
Ik heb een stukje gemist
Ging ff over dat Randy & Ty en Ashley & Karen samen gaan slapen, beddenwisseldingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef woxxel2 het volgende:
Hebben ze nieuwe groepjes gemaakt ofzo?
Ik heb een stukje gemist
even opletten hoeveel er naar de dbk moetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:46 schreef greysbones het volgende:
Ash kom naar de dbk
echt als die undercover moet
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem nog wel op, maar kan het niet meer uploaden ....
in 1 bed ?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ging ff over dat Randy & Ty en Ashley & Karen samen gaan slapen, beddenwisselding
Hebben elkaar nodig. Willen een move on Ashley maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zitten die 2 ineens opvallend aan Jimmy geplakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |