Je had ze gister wel even leuk te pakken.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, hier is het altijd gezellig
Heb ze allemaal onder de duim, zo niet dan
Ik ben een mooie bolidequote:Op zondag 17 maart 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Wow, de zweep erover?
Dan geef ik tegengas met
Mooi hequote:Op zondag 17 maart 2024 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had ze gister wel even leuk te pakken.
@Frummelie is wel je hoofdsponsor.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben een mooie bolide [ afbeelding ] gekregen van Ruudpuntennl in de kofferbak liggendie ik dan van Frummel krijg en veel noteboekjes, die ik dan weer van Danny heb
Goeiedag. Da's niet gering...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben een mooie bolide [ afbeelding ] gekregen van Ruudpuntennl in de kofferbak liggendie ik dan van Frummel krijg en veel noteboekjes, die ik dan weer van Danny heb
Ja en toch blijf ik tikkies sturen, ergens heb ik het gevoel dat ze me om wil kopen met diequote:Op zondag 17 maart 2024 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:frummelie is wel je hoofdsponsor.
Dot rekent tegenwoordig ook tikkies.Iets fout is betalen.quote:
Je ze zijn hier wel gek (van) met mijquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot rekent tegenwoordig ook tikkies.Iets fout is betalen.
Ja je moet toch ergens je geld aan verdienenquote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je ook koffie?quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ze zijn hier wel gek (van) met mij![]()
Wordt van alle gemakken voorzien
Hij denkt vast waar is die bolk geblevenquote:Op zondag 17 maart 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
GG denkt nu: "Waar ben ik nou weer beland? "
Ja zeker iedere morgen van FF met een koekjequote:
Zeker,en koekjes.quote:
Met natuurlijk ook de 9 euro administratiekosten elke keer.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet toch ergens je geld aan verdienende boete van de notes gaan allemaal naar Danny natuurlijk.
Mooi als je ervan houdt maar het leid mij zo af...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heb ik ook, met een soort sync, dan kleurt de muur achter de monitor hetzelfde als dat wat op je monitor staat. Vooral met films erg tof.
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het straks even aan een alwetende vragen.
Goedemorgen zoenvogel.quote:
quote:
quote:
Kijk maar eens wat een verwennerijen hierquote:
Ja daar weet ik alles van...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Ja ook dat nog, het wordt er niet goedkoper opquote:Op zondag 17 maart 2024 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met natuurlijk ook de 9 euro administratiekosten elke keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |