Fijn dat je iig bericht heb gehad nu!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Henk is weer onderweg naar Deventer, zat een flinke vernauwing.
Weet verder nog niets of hij moet blijven of hoelang.
Ga zo even naar hem toe om 17.30 uur ben ik er om 18 uur even een half uurtje zitten dan tegen 19 uur weer thuis
1,5 uur weg voor een half uurtje bezoek. Normaal ben ik met 5 minuten hier in het ziekenhuis. DOmme bezuinigingen
Ik sla vrijwillig een beurt overquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
WTF ! Krijg ik niet binnen denk ik. Eerlijk gezegd ook nog nooit geproefd, dus wie weet.
Ja weet alleen niet of hij moet blijven of naar huis mag. Hoor ik zo wel weerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fijn dat je iig bericht heb gehad nu!
Ik weet niet hoe het daar bij jullie gaat. Hier proberen ze iedereen zo snel mogelijk weer naar huis te sturen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet alleen niet of hij moet blijven of naar huis mag. Hoor ik zo wel weer
Ash is niet heilig, zij is generaal. Maar er zijn al veel generaals gevallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash is heilig maar ja soms valt het kwartje en is er geen ontkomen meer aan
Voor mij is het iig klaar ,maar dit is de SCquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash is niet heilig, zij is generaal. Maar er zijn al veel generaals gevallen.
ja gezocht net maar wordt hier niet verkocht in de winkelquote:
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:35 schreef odie22 het volgende:
is het hier nog COS of wat , of hoeveel moeten er hier nog weg lopen dat er nog 2 over zijn
Tuurlijk wel.We maken er een feestje van.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meer
Ik sla nog steeds overquote:
komt hopelijk wel goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meer
In het ziekenhuis bij haar vriend die een stent heeft gekregen vandaag.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Blijf TR zetten waar is @:Dotteke toch als je der nodig bent
oh wat erg.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het ziekenhuis bij haar vriend die een stent heeft gekregen vandaag.
Gewoon negeren is nu het beste ff... of hopen op een andere blauwequote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
begreep dat ze nu wellicht hoort wanneer hij naar huis kan.quote:
Dacht dat we het zelf wel even goed konden houden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon negeren is nu het beste ff... of hopen op een andere blauwe
Ik kom er aan. Kan echt geen uurtje weg erg hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Lekker laten gaan hoor, tis de COS maar, niet het echte leven. Dan ontploft er maar iets bij een user of wat.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er aan. Kan echt geen uurtje weg erg hoor
Nee wat gekissebis zoals gewoonlijk. En maar op die tr knop rammen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik daarstraks met de was bezig geweest, dus niet actief gecost, maar was het dan zo erg dat er zoveel tr's zijn gezet dat ie dicht moet??
Welnee, een beetje welles nietesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik daarstraks met de was bezig geweest, dus niet actief gecost, maar was het dan zo erg dat er zoveel tr's zijn gezet dat ie dicht moet??
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs al weer open, Dot loopt te fucken met ons![]()
Op mobiel zit ie hier..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:35 schreef odie22 het volgende:
en na al die jaren is mij nog nooit verteld waar ik die TR knop kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op mobiel zit ie hier..ik fok niet op mobiel, maar wat betekend TR , daar ging het mij meer omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Topic Report. Je maakt een report aan om iets wat niet kan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik fok niet op mobiel, maar wat betekend TR , daar ging het mij meer om
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Topic Report. Je maakt een report aan om iets wat niet kan.
Hij moet deze nacht zeker blijven, zijn bloeddruk is nog te hoog en voelt zich nog naarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:06 schreef Ebinas het volgende:
Weet je wel al wat meer @:Dotteke?
Over blijven of naar huis?
ZOveel trs niet normaal man o man ben je even 1,5 uur wegquote:
Dan is het maar beter nog even blijven.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet deze nacht zeker blijven, zijn bloeddruk is nog te hoog en voelt zich nog naar
Misschien morgen even afwachten.
Lief dat je vraagt
Dat geklepper is helemaal drie keer nietsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is het maar beter nog even blijven.
Maar morgen weer wachten dus.
Het is niet anders, maar voor jou ook zwaar zo
Nee, en sterkte maar weerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geklepper is helemaal drie keer niets
Maar het is even niet anders
Thnx en jij ook met wat bij jou speeltquote:
Ik zou het niet weten, heb weinig gemerkt van TR-waardige reacties omdat ik er niet wasquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel trs niet normaal man o man ben je even 1,5 uur weg
Thnx, hoop ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb weinig gemerkt van TR-waardige reacties omdat ik er niet was![]()
Maar hopelijk krijg je morgen goed nieuws Dot
Ik ga er ook niet op wachten is mij altijd veel te laatquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er vanavond nog wat staat te gebeuren daar in huis, kan weer eens live kijken na de show maar met wat er nu te zien is denk ik dat ik m'n serie (The Gentlemen) zo weer aanslinger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |