Wel alles okee?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Zo wat duurt dat wachten ook lang zeg ppfff
Hij is in Zwolle voor een stent, hij moest daar om 13 uur zijn. Heb nog niets gehoordquote:
Duurt vaak ook wel even.Komt goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is in Zwolle voor een stent, hij moest daar om 13 uur zijn. Heb nog niets gehoord
Een stent zetten is zo gebeurd. Nog geen half uurtje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duurt vaak ook wel even.Komt goed.
Ja vreselijk vanaf 9.30 iedere keer op een telefoontje wachten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:16 schreef Ireth het volgende:
Hé gets Dot, dan kruipt de tijd voorbij...
Uitgekeken op de Jehova`s?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:16 schreef Ireth het volgende:
Hé gets Dot, dan kruipt de tijd voorbij...
Heb wel even wat vragen wanneer ze hier weer aan de deur komen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee afgekeken!Indrukwekkende docu moet ik zeggen
Het idiote is dat ik een (alleenstaande) moeder van een puber hier in de straat heb wonen die jehova is en die herken ik dus totaal niet hierin. Dat is een hartstikke leuk mens die niemand iets opdringt. Staat ook geregeld met die propaganda hier op het stationsplein en dan maken we altijd even een praatje als ik naar mijn werk onderweg ben. Heel leuk mens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb wel even wat vragen wanneer ze hier weer aan de deur komen.
Hier ook altijd prima contact hoor.Zullen zeker wel gradaties inzitten denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het idiote is dat ik een (alleenstaande) moeder van een puber hier in de straat heb wonen die jehova is en die herken ik dus totaal niet hierin. Dat is een hartstikke leuk mens die niemand iets opdringt. Staat ook geregeld met die propaganda hier op het stationsplein en dan maken we altijd even een praatje als ik naar mijn werk onderweg ben. Heel leuk mens.
Goeie zaak. Je brengt het leven van andermans kinderen in gevaar. Ze weigeren ook gewoon het poliovaccin die halve zolenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)azelen-weigeren.html
Mag ik haar slaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goeie zaak. Je brengt het leven van andermans kinderen in gevaar. Ze weigeren ook gewoon het poliovaccin die halve zolen
Rustig aan,we houden de COS wel netjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Henk is weer onderweg naar Deventer, zat een flinke vernauwing.
Weet verder nog niets of hij moet blijven of hoelang.
Ga zo even naar hem toe om 17.30 uur ben ik er om 18 uur even een half uurtje zitten dan tegen 19 uur weer thuis
1,5 uur weg voor een half uurtje bezoek. Normaal ben ik met 5 minuten hier in het ziekenhuis. DOmme bezuinigingen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig aan,we houden de COS wel netjes.
Dat isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo even naar hem toe om 17.30 uur ben ik er om 18 uur even een half uurtje zitten dan tegen 19 uur weer thuis
1,5 uur weg voor een half uurtje bezoek. Normaal ben ik met 5 minuten hier in het ziekenhuis. DOmme bezuinigingen
Staat erin nu @OmaJackyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
How ik zit niet te kijken, dus vroeg eigenlijk of je dat even wilde doen omdat hij het hebt gezien.
Oei sterkte Dot!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Mij wel toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo aangekomen op plaats van bestemming, zie dat ik niet veel gemist heb....
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo aangekomen op plaats van bestemming, zie dat ik niet veel gemist heb....
en wat voor lekkers mag het zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb lekkers in huis gehaald voor de Live.
Maar natuurlijk mag dat!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik haar slaan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Nope enige wat er toe doet op zaterdag is de tijd van 20:55 tot 21:00 uur vanavond.
Oh lekker, ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Smakelijk, geniet ervanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Ah mooi dan kan ik zo even een uitgebreid 4 gangen menu naar binnen gaan werken
Geef mij maar even modrechten voor een avondjequote:
Rode bietsalade met haring.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rode bietsalade met haring.
Lekkerbekjes
Chips
En bier.![]()
Ik ga me zo vast ook opmaken en kleding uitzoeken.
Dat was jou te min toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef mij maar even modrechten voor een avondje![]()
heb je dat in Duitsland gekocht die bietensalade met haringquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rode bietsalade met haring.
Lekkerbekjes
Chips
En bier.![]()
Ik ga me zo vast ook opmaken en kleding uitzoeken.
Bij de Poieszquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je dat in Duitsland gekocht die bietensalade met haring![]()
![]()
![]()
of krijg je dat hier ook?
Nu ook zin in![]()
en zin gerookte makreelstukjes![]()
heb eigenlijk gewoon honger. Te weinig gegeten vandaag.
O ja dat was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben bijrijder dus kijk onder weg gewoon en een half uurtje zonder kan makkelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef mij maar even modrechten voor een avondje![]()
Bietensalade met makreel maak ik zelf weleens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je dat in Duitsland gekocht die bietensalade met haring![]()
![]()
![]()
of krijg je dat hier ook?
Nu ook zin in![]()
en zin gerookte makreelstukjes![]()
heb eigenlijk gewoon honger. Te weinig gegeten vandaag.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bietensalade met makreel maak ik zelf weleens.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
WTF ! Krijg ik niet binnen denk ik. Eerlijk gezegd ook nog nooit geproefd, dus wie weet.
Och Raisa weerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik haar slaan?
[ afbeelding ]
Fijn dat je iig bericht heb gehad nu!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Ik sla vrijwillig een beurt overquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
WTF ! Krijg ik niet binnen denk ik. Eerlijk gezegd ook nog nooit geproefd, dus wie weet.
Ja weet alleen niet of hij moet blijven of naar huis mag. Hoor ik zo wel weerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fijn dat je iig bericht heb gehad nu!
Ik weet niet hoe het daar bij jullie gaat. Hier proberen ze iedereen zo snel mogelijk weer naar huis te sturen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet alleen niet of hij moet blijven of naar huis mag. Hoor ik zo wel weer
Ash is niet heilig, zij is generaal. Maar er zijn al veel generaals gevallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash is heilig maar ja soms valt het kwartje en is er geen ontkomen meer aan
Voor mij is het iig klaar ,maar dit is de SCquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash is niet heilig, zij is generaal. Maar er zijn al veel generaals gevallen.
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:35 schreef odie22 het volgende:
is het hier nog COS of wat , of hoeveel moeten er hier nog weg lopen dat er nog 2 over zijn
Tuurlijk wel.We maken er een feestje van.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meer
Ik sla nog steeds overquote:
komt hopelijk wel goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben bang dat het zo gaat eindigen, het is niet leuk meer
In het ziekenhuis bij haar vriend die een stent heeft gekregen vandaag.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Blijf TR zetten waar is @:Dotteke toch als je der nodig bent
oh wat erg.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het ziekenhuis bij haar vriend die een stent heeft gekregen vandaag.
Gewoon negeren is nu het beste ff... of hopen op een andere blauwequote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Dacht dat we het zelf wel even goed konden houden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon negeren is nu het beste ff... of hopen op een andere blauwe
Ik kom er aan. Kan echt geen uurtje weg erg hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Lekker laten gaan hoor, tis de COS maar, niet het echte leven. Dan ontploft er maar iets bij een user of wat.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er aan. Kan echt geen uurtje weg erg hoor
Nee wat gekissebis zoals gewoonlijk. En maar op die tr knop rammen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik daarstraks met de was bezig geweest, dus niet actief gecost, maar was het dan zo erg dat er zoveel tr's zijn gezet dat ie dicht moet??
Welnee, een beetje welles nietesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik daarstraks met de was bezig geweest, dus niet actief gecost, maar was het dan zo erg dat er zoveel tr's zijn gezet dat ie dicht moet??
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs al weer open, Dot loopt te fucken met ons![]()
Op mobiel zit ie hier..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:35 schreef odie22 het volgende:
en na al die jaren is mij nog nooit verteld waar ik die TR knop kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op mobiel zit ie hier..ik fok niet op mobiel, maar wat betekend TR , daar ging het mij meer omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Topic Report. Je maakt een report aan om iets wat niet kan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik fok niet op mobiel, maar wat betekend TR , daar ging het mij meer om
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Topic Report. Je maakt een report aan om iets wat niet kan.
Hij moet deze nacht zeker blijven, zijn bloeddruk is nog te hoog en voelt zich nog naarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:06 schreef Ebinas het volgende:
Weet je wel al wat meer @:Dotteke?
Over blijven of naar huis?
ZOveel trs niet normaal man o man ben je even 1,5 uur wegquote:
Dan is het maar beter nog even blijven.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet deze nacht zeker blijven, zijn bloeddruk is nog te hoog en voelt zich nog naar
Misschien morgen even afwachten.
Lief dat je vraagt
Dat geklepper is helemaal drie keer nietsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is het maar beter nog even blijven.
Maar morgen weer wachten dus.
Het is niet anders, maar voor jou ook zwaar zo
Nee, en sterkte maar weerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geklepper is helemaal drie keer niets
Maar het is even niet anders
Thnx en jij ook met wat bij jou speeltquote:
Ik zou het niet weten, heb weinig gemerkt van TR-waardige reacties omdat ik er niet wasquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel trs niet normaal man o man ben je even 1,5 uur weg
Thnx, hoop ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb weinig gemerkt van TR-waardige reacties omdat ik er niet was![]()
Maar hopelijk krijg je morgen goed nieuws Dot
Ik ga er ook niet op wachten is mij altijd veel te laatquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er vanavond nog wat staat te gebeuren daar in huis, kan weer eens live kijken na de show maar met wat er nu te zien is denk ik dat ik m'n serie (The Gentlemen) zo weer aanslinger
Guy Richie genot.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er vanavond nog wat staat te gebeuren daar in huis, kan weer eens live kijken na de show maar met wat er nu te zien is denk ik dat ik m'n serie (The Gentlemen) zo weer aanslinger
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:
Oh ja!! Ik wil adminrechtenquote:
maar hoe kan dat danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, hoezo al 4 dagen geen vast internet meer ....
ook niet doen hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem nog wel op, maar kan het niet meer uploaden ....
Heer BEA.quote:
Echte vroege vogels.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 06:02 schreef Ebinas het volgende:
En de IJsland vulkaan is uitgebarsten, zonder dat ik het wist![]()
Volg dat op de voet en dan doet ie zo iets![]()
Blijkbaar niet "voet" genoeg.
[ afbeelding ]
Ja ik ben aangehaakt sinds 1 uur vannacht af en toe op mobiel gekeken.quote:
Nog wakker broer, kheb de hele week gewerkt, dus nu fissa!!quote:Op zondag 17 maart 2024 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer BEA.![]()
Vroege vogel of nog wakker?
quote:Op zondag 17 maart 2024 06:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nog wakker broer, kheb de hele week gewerkt, dus nu fissa!!![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 06:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nog wakker broer, kheb de hele week gewerkt, dus nu fissa!!![]()
![]()
Er zijn best veel livestreams,jammer dat je het gemist hebt.quote:Op zondag 17 maart 2024 06:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik ben aangehaakt sinds 1 uur vannacht af en toe op mobiel gekeken.
Maar het mooiste is er dan wel van af.
Maar het bouwt zich wss wel weer op.quote:Op zondag 17 maart 2024 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn best veel livestreams,jammer dat je het gemist hebt.
De vorige was 2 maand geleden toch?quote:Op zondag 17 maart 2024 06:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar het bouwt zich wss wel weer op.
Hoewel dit een flinke scheur is, dus zal wel langer duren dan een week of 4
Nog op stap geweest?quote:Op zondag 17 maart 2024 06:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Klein trekje, grote slok, klein snuifje
Zijn vaak de leukste feestjes.quote:Op zondag 17 maart 2024 06:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis. Met mn beste vrienden om me heen
Nee was begin maart, maar die bleef ondergronds, maar liep dus ondergronds wel de druk in het "reservoir" weg.quote:Op zondag 17 maart 2024 06:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De vorige was 2 maand geleden toch?
Frummel .quote:
Er staan tweets in de Cos.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:09 schreef rinardo het volgende:
goedemorgen
Vannacht om 1.20 ineens een sv met de tekst
" tijdens het dolle uur*
en dan iets over een wc rol en glas kapot.
ik vraag me af hoe we daar komen, wat is er tussen 22.00 en 1.20 gebeurd, ik snap het stukje tekst van Micketje niet. kan iemand me uitleggen?
Volgens mij was het (van wat ik teruglas) best gezellig en met lol.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:09 schreef rinardo het volgende:
goedemorgen
Vannacht om 1.20 ineens een sv met de tekst
" tijdens het dolle uur*
en dan iets over een wc rol en glas kapot.
ik vraag me af hoe we daar komen, wat is er tussen 22.00 en 1.20 gebeurd, ik snap het stukje tekst van Micketje niet. kan iemand me uitleggen?
Morguh FF. Lekker thnx.quote:
quote:
Morguh ebinas. Hoop ik ook niet in ieder geval geen ingrepen. Alleen wachte of hij naar huis mag.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhh Dot![]()
Ik hoop dat je vandaag niet zo lang hoeft te wachten op ontwikkelingen.
Wat kijk jij toch altijd vage series.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit te kijken naar de real housewives of Cheshire, net toegevoegd op Videoland... zit een vrouw bij met een partij nagels, die kan gewoon de hele dag noppes doen...
Heb je Mango thee?quote:Op zondag 17 maart 2024 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh weer m'n lievelings... nog een theetje Fresh?...
quote:
Morguh,quote:
O jee, was er weer drank in het spel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |