Huh?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:59 schreef mazaru het volgende:
Is Tyron nou ook een vrouwenmishandelaar volgens zijn eigen standaard?
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.quote:
Slaap wel Dilanoquote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef Witborst het volgende:
Welterusten schatjes.
Groetjes van jimmie 🔆
Ik mis ook altijd allesquote:Op zondag 17 maart 2024 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op stream 3, net als de bult op het hoofd en de vrouwenmishandeling
Huh, waar zie jij dit allemaal? ;p En een bult van een wc-rol?quote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.
Ik zit net het filmpje te kijken. Glas kapot en Karen heeft een bult op haar kop.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op stream 3, net als de bult op het hoofd en de vrouwenmishandeling
Altijd die Toronto weerquote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.
Welk filmpje?quote:Op zondag 17 maart 2024 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit net het filmpje te kijken. Glas kapot en Karen heeft een bult op haar kop.
Het past niet in hun straatje, dan zeggen we gewoon dat het niet waar isquote:Op zondag 17 maart 2024 01:10 schreef Snoozey het volgende:
zullen we het dan maar over scharen en stenen gaan hebben
Leuk fillumpiequote:Op zondag 17 maart 2024 01:18 schreef mazaru het volgende:
Nog een stukje stream 3 waar ze haar bult laat zien
[ x ]
Als een spelletje met een slappe pannenkoek mishandeling wordt genoemd, dan moeten we wel consequent blijvenquote:
ik voel met je meequote:Op zondag 17 maart 2024 01:21 schreef GayGuy het volgende:
NEEEEEE DYL eruit😭😭😭 geen shirtless Dylano meer😭😭😭
Is en ging wel ff iets anders en hier was er gelijk een sorry. Ik weet dat dat van Tom ook niet expres ging, tuurlijk. Maar ik zou persoonlijk toen na de lachbui ook wel even gezegd hebben ‘sorry dat ging wel heel hard haha, per ongeluk natuurlijk!’ oid. Denk dat dat toen ff ontbrak en wat veroorzaakte ofzo, maar werd ook wel teveel van gemaakt iddquote:Op zondag 17 maart 2024 01:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een spelletje met een slappe pannenkoek mishandeling wordt genoemd, dan moeten we wel consequent blijven
Hahah ik las nog ergens hier vlak nadat het gebeurd was ‘hoe zou het met GayGuy gaan’ oid. Now we knowquote:Op zondag 17 maart 2024 01:21 schreef GayGuy het volgende:
NEEEEEE DYL eruit😭😭😭 geen shirtless Dylano meer😭😭😭
Volgens mij deed hij dat ook en toen zei zij dat het oké was. Waar ik me nu pissig over maakte was dat er hier gelijk gesuggereerd werd dat ik het uit mijn duim zoog. Dat slaat nergens op met dat "stream 3" geroep.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is en ging wel ff iets anders en hier was er gelijk een sorry. Ik weet dat dat van Tom ook niet expres ging, tuurlijk. Maar ik zou persoonlijk toen na de lachbui ook wel even gezegd hebben ‘sorry dat ging wel heel hard haha, per ongeluk natuurlijk!’ oid. Denk dat dat toen ff ontbrak en wat veroorzaakte ofzo, maar werd ook wel teveel van gemaakt idd
Haha, ik had het niet zien aankomen,lolquote:Op zondag 17 maart 2024 01:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hahah ik las nog ergens hier vlak nadat het gebeurd was ‘hoe zou het met GayGuy gaan’ oid. Now we know
Oh huh nee joh, helemaal niks aan de handquote:Op zondag 17 maart 2024 01:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat ook en toen zei zij dat het oké was. Waar ik me nu pissig over maakte was dat er hier gelijk gesuggereerd werd dat ik het uit mijn duim zoog. Dat slaat nergens op met dat "stream 3" geroep.
Ik op zich wel adhv poll. Maar Dilano is een prima gast 👍🏼quote:Op zondag 17 maart 2024 01:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, ik had het niet zien aankomen,lol
Komt nog wel denk ik, maarja.. wanneer 😂quote:Op zondag 17 maart 2024 01:42 schreef GayGuy het volgende:
Ik dacht nog ff een uurtje streams te kijken, pfff
Zie nu pas de topictitel waar je naar refereerdequote:Op zondag 17 maart 2024 01:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een spelletje met een slappe pannenkoek mishandeling wordt genoemd, dan moeten we wel consequent blijven
Nuquote:Op zondag 17 maart 2024 01:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik, maarja.. wanneer 😂
Kan ze zelf niets?quote:Op zondag 17 maart 2024 02:05 schreef Harry het volgende:
Nachtstream 2
Beeld op Ashley en Karen.
Ze hebben lol als twee pubers. Dan valt er iets op het bed van Ashley, een standaard met daarop een muts.
Ashley vraagt of BB het licht weer aan wil doen. Dat gebeurd niet.
Vervolgens vraagt Ashley aan Danny of Glenn, of die de deur open wil doen voor licht. Die doet dat ook niet.
Ze kan het simpel in het donker terugleggen.
Ze blijven lachen....
Iedereen mag van mij winnen als het Ashley maar niet is..quote:Op zondag 17 maart 2024 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Een oud spreekwoord zegt:
Als twee honden ( Tom en Ashley fans ) vechten om een been ( BB winnen) dan gaat de derde ( Tyron) er mee heen.
Of Karen, of Jimmy, of Danny...die mogen allemaal niet winnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij winnen als het Ashley maar niet is..
Ooh ja en Karen zeer zeker niet.... de rest vind ik oké...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Of Karen, of Jimmy, of Danny...die mogen allemaal niet winnen.
Maar verder vind ik iedereen prima
Het zijn allemaal slijmballen daarquote:Op zondag 17 maart 2024 08:07 schreef engine het volgende:
Ash en Dan proosten op hun vriendschap.
Den Tom was ook meer ok.
was dit ook werkelijk om 6 uur?quote:
Ja erg he maar aan de andere kant ze hebben ook niets te doen daar verder.quote:
Wij streamen en COSsen in de vroege ochtend.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he maar aan de andere kant ze hebben ook niets te doen daar verder.
Topper.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:23 schreef rinardo het volgende:
Omdat ik gisteren al heel vroeg op bed lag,(en met mij misschien meer) heb ik veel gemist, en heb net even alle cossen teruggelezen en toch nog even een aanvullende SV gemaakt , achteraf dus, en met info en foto's uit de cos
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
Ze zal wel weer een vrijstelling of zo krijgen. Ze komt er altijd goed mee weg de laatste tijd.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ja inderdaad Ashley je moet ervan genieten zolang je er nog bent... hopelijk tot zaterdag...
quote:
quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een vrijstelling of zo krijgen. Ze komt er altijd goed mee weg de laatste tijd.
Ssstt niet zeggen Dot...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een vrijstelling of zo krijgen. Ze komt er altijd goed mee weg de laatste tijd.
Had hij niet op hem moeten stemmenquote:Op zondag 17 maart 2024 01:58 schreef Harry het volgende:
Jimmy lijkt nog altijd aangedaan na het vertrek van zijn vriendje.
En weer SL
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Jimmy gaat banken maken voor Dil.
Wat een stoere praatjes.
Zeker wel ze hebben Ty Danny en Dylan gestemdquote:Op zondag 17 maart 2024 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jimmy heeft niet gestemd op z'n vriendje..
Ja, maar was keuze Alice. Hij kon haar er niet vanaf krijgen.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeker wel ze hebben Ty Danny en Dylan gestemd
Dan is ze nooit op haar gemak, ze doet niet andersquote:Op zondag 17 maart 2024 08:41 schreef zodeju het volgende:
Wat is er met Karen , die zit weer haar haar te strijken dat je je afvraagt moet die niet al kaal zijn.....meestal doet ze dat als ze niet op haar gemak is.
Praten allemaal weer tegen elkaar.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Hebben Tom en Karen nog gesproken met elkaar eigenijk?
Tom en Jimmy weer rondjes lopen...
En heeft niemand echt op zijn of haar maatje gestemd...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar was keuze Alice. Hij kon haar er niet vanaf krijgen.
Ja Alice wilde Dilano... maar dat zou nooit Jimmy's keus zijn...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeker wel ze hebben Ty Danny en Dylan gestemd
Thnx.. oké snap ik wel...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Praten allemaal weer tegen elkaar.
Echt uitgesproken nog niet.
Dat wou Tom niet doen als er gedronken was.
Je gaat toch niet zelf blaffen als je een hond hebt?quote:
Ze weten nog niet dat het 4 isquote:Op zondag 17 maart 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Binnen drie weken stopt het hier zegt Tom?
Ze zitten er steeds een week naast.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Binnen drie weken stopt het hier zegt Tom?
Draaideur Dot.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Jammer gesprek van Tom en Jimmy wordt verbroken we mogen Karen en Danny aanhoren dus ff mute
Het lift geluidje
Beetje vaag nog maar wel leuk dat ze wat nieuws hebben bedacht voor de bewonersquote:Op zondag 17 maart 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Deze twee bakken met ballen gaat het van de week om draaien Een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers.
De ballen zijn punten
Iedereen heeft nu 50 punten
Er is een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers
Er komen spellen daarmee kan je punten verdienen
Welke groep de meeste punten heeft wint enheeft stemrecht
Deze week is niemand te vertrouwen ook je maatje niet
WIe aan de ballen zit zonder opdracht volgt er een een boete van 1500 euro uit de pot
Alleen jammer dat wij pas maandagavond weten wie undercover is en waarom. Hebben we geen idee hoe het zit tot die tijd.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje vaag nog maar wel leuk dat ze wat nieuws hebben bedacht voor de bewoners![]()
zullen wel gaan zien wat de bedoeling is.
Heb het ook even bij de updates gezetquote:Op zondag 17 maart 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje vaag nog maar wel leuk dat ze wat nieuws hebben bedacht voor de bewoners![]()
zullen wel gaan zien wat de bedoeling is.
mwoah die kunnen toch hun mond niet houdenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat wij pas maandagavond weten wie undercover is en waarom. Hebben we geen idee hoe het zit tot die tijd.
Nee, en wat gebeurd er als men er achter komt wie de undercover is? Want gisteren zei BB als men er achter kwam zou er ook iets zijn toch?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat wij pas maandagavond weten wie undercover is en waarom. Hebben we geen idee hoe het zit tot die tijd.
Ik snap er echt niks van.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en wat gebeurd er als men er achter komt wie de undercover is? Want gisteren zei BB als men er achter kwam zou er ook iets zijn toch?
Dan zal BB Trashley wel underdekoffer hebben gezet zodat ze weer erin blijft.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Deze twee bakken met ballen gaat het van de week om draaien Een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers.
De ballen zijn punten
WIe aan de ballen zit zonder opdracht volgt er een een boete van 1500 euro uit de pot
gaat over niks eigenlijk..quote:Op zondag 17 maart 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Onverstaanbaar op het moment die Vlamingen.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn IQ is accuut gezakt….snap het niet helemaal
Dus ze gaan weten wie de undercovers zijn. << degene die de ballen haalt uit de undercover ballenbak..quote:Op zondag 17 maart 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
De ballen zijn punten
Ja, die snapte ik ook niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus ze gaan weten wie de undercovers zijn. << degene die de ballen haalt uit de undercover ballenbak..
![]()
Of die doen alsof ze dat niet wetenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, de bewoners weten nog niet of ze undercover of bewoner zijn.
Ash ook in badkamer.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:19 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Alice in de make-up, en Randy in de badkamer
Stream 2
Danny, Tyron en Karen
Misschien wel onzeker door opmerkingen zoals deze.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:20 schreef Polleke1234 het volgende:
Ah de stukadoor is ook al weer begonnen,voor negen uur al centimeters dik troep op je gezicht smeren omdat je er anders niet uitziet op je twintigste.
Niet normaal.
Ja en gelukkig lullen al die anderen super intelligent.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt dit is fucking spannend want is niet te sturen. Wat lult ze nu weer stom
Ze leest fok?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wel onzeker door opmerkingen zoals deze.
@alicequote:
Proberen te sturen.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nogmaals totaal niet te sturen
Wat heeft ze de afgelopen 9 weken dan steeds gedaan.
Nee maar gewoon in de buitenwereld. Als je acne hebt als puber kan je behoorlijk afgebrand worden.quote:
Die leest ze toch niet?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wel onzeker door opmerkingen zoals deze.
quote:
Wat een inkoppertjequote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Die leest ze toch niet?
Ze doet dit echt al vanaf dag 1 en heeft zelf gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt.
Het is gewoon zonde om zo'n jonge huid zo te behandelen.
Een vrouw zonder mascara is niet vrouwelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ze heeft er een of ander oordeel over als je je als vrouw niet opmaakt. Heeft ze een paar weken terug een uitspraak over gedaan.
Weet al niet meer wat omdat ik haar niet zo boeiend vind en veel van wat ze zegt niet blijft hangen
nee ging haar om make up niet eens alleen mascaraquote:Op zondag 17 maart 2024 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vrouw zonder mascara is niet vrouwelijk.
Ik vind al die make-up ook niet mooi. Maar altijd nog beter dan plastische chirurgie op jonge leeftijdquote:Op zondag 17 maart 2024 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Die leest ze toch niet?
Ze doet dit echt al vanaf dag 1 en heeft zelf gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt.
Het is gewoon zonde om zo'n jonge huid zo te behandelen.
Ze had het alleen over Mascaraquote:Op zondag 17 maart 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ging haar om make up niet eens alleen mascara
Schijnt nogal een dingetje te zijn,las er vorige week iets over dat jonge meiden denken dure skincare nodig te hebben en zichzelf helemaal kapot te smeren.Dit komt voornamelijk door influencers.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ging haar om make up niet eens alleen mascara
Ja door heel veel te sporten. De enige daar die fake onderdelen heeft is ashleyquote:Op zondag 17 maart 2024 09:24 schreef Polleke1234 het volgende:
Vraag me af of die dikke reet wel natuurlijk is.
Dat geldt niet alleen voor haar, ook de andere bewoners kunnen niet overleggen en afspraken maken.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nogmaals totaal niet te sturen
Wat heeft ze de afgelopen 9 weken dan steeds gedaan.
Volgens mij ook.quote:
Nee, Karen heeft ook nep-boobies.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja door heel veel te sporten. De enige daar die fake onderdelen heeft is ashley
Ik denk het ook. Zei zoiets al vanmorgenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan zal BB Trashley wel underdekoffer hebben gezet zodat ze weer erin blijft.
Jimmy heeft Botox en lip fillersquote:Op zondag 17 maart 2024 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat dit hoofdzakelijk te maken heeft met de acne die heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:20 schreef Polleke1234 het volgende:
Ah de stukadoor is ook al weer begonnen,voor negen uur al centimeters dik troep op je gezicht smeren omdat je er anders niet uitziet op je twintigste.
Niet normaal.
Er zijn deze week twee groepen, de undercovers en de bewoners.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn IQ is accuut gezakt….snap het niet helemaal
Ja, dat lijkt mij ook, echt duidelijke uitleg is daar in niet gegevenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus ze gaan weten wie de undercovers zijn. << degene die de ballen haalt uit de undercover ballenbak..
![]()
Maar gaat dus een heel gedoe worden om stiekem een bal te pakkenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn deze week twee groepen, de undercovers en de bewoners.
Ze kunnen tijden spelen ballen winnen met punten. Wwelke groep deze week de meesten punten heeft krijgt stemrecht
Dus of 3 bewoners hebben dan stemrecht of 6 bewoners hebben stemrecht.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn deze week twee groepen, de undercovers en de bewoners.
Ze kunnen tijden spelen ballen winnen met punten. Wwelke groep deze week de meesten punten heeft krijgt stemrecht
Ja ook geen idee hoe ze dat gaan doen. De tijd zal het leren er is op de streams door BB verder niets over gezegdquote:Op zondag 17 maart 2024 09:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar gaat dus een heel gedoe worden om stiekem een bal te pakken
Lijkt mij niet, als de bewoners winnen dan staan de drie undercovers op de bankquote:Op zondag 17 maart 2024 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus of 3 bewoners hebben dan stemrecht of 6 bewoners hebben stemrecht.
Die 6 bewoners die kunnen dan alleen op die drie stemmen?
Tja...
Ben ik benieuwd hoe ze onderscheid gaan maken tussen de twee ballenbakken
Volgens mij snappen ze het zelf ook niet helemaal.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben heel slecht in aanwijzingen snappen en/of uitvoeren maar deze aanwijzingen zijn wel heel slecht te snappen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Een vrouw zonder make-up ziet er minder verzorgd uit.Smile, it's free therapy.
Ze mogen geen ballen pakken dat gaat 1500 euro kosten.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar gaat dus een heel gedoe worden om stiekem een bal te pakken
Ik denk dat ze bedoeld als je undercover bent het moeilijk is een bal te pakken zonder dat andere het zienquote:Op zondag 17 maart 2024 09:38 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ze mogen geen ballen pakken dat gaat 1500 euro kosten.
Veel 20 jarige dames zouden qua uiterlijk graag willen ruilen met Alice MOD Edit *******quote:Op zondag 17 maart 2024 09:20 schreef Polleke1234 het volgende:
Niet normaal.
Iedereen heeft wel wat moois in zich.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Veel 20 jarige dames zouden qua uiterlijk graag willen ruilen met Alice Mod Edit ******
En ja ze gebruikt te veel make up
welke ballen en welke bakken? waar zijn diequote:Op zondag 17 maart 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
De ballen zijn punten
Staan buiten.Randy heeft ze daar gezet.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke ballen en welke bakken? waar zijn die
Wat heeft dat willen ruilen ermee te maken?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Veel 20 jarige dames zouden qua uiterlijk graag willen ruilen met Alice Mod Edit ****
En ja ze gebruikt te veel make up
Die stonden achter die draaideuren en staan nu in de tuinquote:Op zondag 17 maart 2024 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke ballen en welke bakken? waar zijn die
Die acne komt ook vaak door anabolen,zie je vaak bij topsporters zoals Daphne Schippers.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft dat willen ruilen ermee te maken?
Het gaat erom dat zij elke dag haar huid volledig dichtplamuurt, dit is gewoon heel slecht voor je huid, De acne of puisten die zij heeft worden alleen maar erger als ze dagelijks bedekt worden onder die troep.
Goedemorgen Daaf.quote:
Ondanks ze veel make up gebruikt kan ze zich heel mooi opmaken . het is een heel verschil al ze opstaat mede door haar acné en kan me voorstellen dat ze dat wil verbloemen...quote:Op zondag 17 maart 2024 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat moois in zich.
quote:Op zondag 17 maart 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Daaf.![]()
Wij kijken naar 1.
Staan in de tuinquote:Op zondag 17 maart 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb het gezien @:dotteke
zijn ze in huis neergezet?
niet verzorgt zijn die vrouwenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ze heeft er een of ander oordeel over als je je als vrouw niet opmaakt. Heeft ze een paar weken terug een uitspraak over gedaan.
Weet al niet meer wat omdat ik haar niet zo boeiend vind en veel van wat ze zegt niet blijft hangen
en karenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]Nee dus. Het ging haar (Alice) echt om make up, daar had ze een duidelijke mening over: (waren haar letterlijke woorden en ja ze zei ook wat over mascara maar ging haar om alles)
ging inderdaad om het gehele plaatje met makeup niet alleen mascara een vrouw zonder was niet verzorgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op zondag 17 maart 2024 09:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij is ze al een uur aan haar haar te trekken ....
en is het nu de bedoeling dat de undercover mensen een bal van de ene bak in de andere bak gaan gooien ofzo?quote:
Wij snappen er ook nog geen zak vanquote:Op zondag 17 maart 2024 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en is het nu de bedoeling dat de undercover mensen een bal van de ene bak in de andere bak gaan gooien ofzo?
wapenstilstand geloof ik.quote:
Het leek er op dat ze van de grote broer een soort toespraak hebben gehad om de gemoederen weer te bedaren.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Van wat ik begreep uit de COS praat iedereen weer met elkaar nadat ze in de gameroom geweest waren
Tom heeft nog niet met ze gesproken hij wilde dat niet doen als hij iets gedronken had
Het is na een gesprek dat wij niet mochten horen een en al koembaja....alsof er totaal nooit geen rivalen zijn geweest.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom praat weer met Ashley? en ook weer met Karen?
maar het gesprek is niet geweest toch?
Bolleke heeft een paar dagen niet gekeken?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh hadden ze ruzie ?
Dat kan daar nooit lang duren
Schijnt een fabel te zijn.....eerder vet etenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice gaat lekker chocola eten…..top plan met acne…..maarja…..
ALs dat zo is dan is het jammer dat hij zich daar mee bemoeit heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:55 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het leek er op dat ze van de grote broer een soort toespraak hebben gehad om de gemoederen weer te bedaren.
Tja ik denk dat er veel meer gescript is dan wij denken.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat zo is dan is het jammer dat hij zich daar mee bemoeit heeft.
Dat vermoeden heb ik ook wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Tja ik denk dat er veel meer gescript is dan wij denken.
Kaka meldt ze ook altijd netjes.quote:
2 dagen al negeren hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 09:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh hadden ze ruzie ?
Dat kan daar nooit lang duren
aha ok nah afwachten maar danquote:Op zondag 17 maart 2024 09:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is na een gesprek dat wij niet mochten horen een en al koembaja....alsof er totaal nooit geen rivalen zijn geweest.
Gewoon een klein beetje. Met lichte wimpers snap ik dat je mascara gebruikt. Die hele dikke laag foundation met dat blenden vind ik voor dagelijks te veel.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind al die make-up ook niet mooi. Maar altijd nog beter dan plastische chirurgie op jonge leeftijd
Pfff rare tuttenbel.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ging inderdaad om het gehele plaatje met makeup niet alleen mascara een vrouw zonder was niet verzorgt
Tom wilde niet praten want drank.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
oh ze hebben het er nu over ze moeten nog praten met Tom, wilde ze gisteren niet doen om speciale dag (feestje)
Jammer jammer jammer......quote:Op zondag 17 maart 2024 10:15 schreef Puzzie het volgende:
Er is dus nog niets goed en Ash liegt gewoon weer verder
Ja erg he dat verdraaien elke keer. Waar ik me al die weken aan erger altijd is het andere de schuld nooit van hun. En nu vertrouwt ashley jimmy totaal niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:15 schreef Puzzie het volgende:
Er is dus nog niets goed en Ash liegt gewoon weer verder
Ik las net dat alles weer bij was gelegd maar dat is niet waar begrijp ik nuquote:
daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja erg he dat verdraaien elke keer. Waar ik me al die weken aan erger altijd is het andere de schuld nooit van hun. En nu vertrouwt ashley jimmy totaal niet.
Ik bespeur enige paniek bij de Generaal.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:17 schreef cat123 het volgende:
Pfff… bla, blabla, blablablabla,
Die 2 zijn toch ook niet meer aan te horen hè…
Die twee weg en het zou leuker zijn spannender wie blijft er over zonder dat we een hele week van te voren moeten horen hoe het gespeeld moet worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Die plakkert lult gewoon ook met ashley mee.
Echt walgelijk dat gestookquote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja erg he dat verdraaien elke keer. Waar ik me al die weken aan erger altijd is het andere de schuld nooit van hun. En nu vertrouwt ashley jimmy totaal niet.
Ze heeft hierin echt wel gelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef juul. het volgende:
Ash: " Jimmy is erg met het spel bezig en maakt rare beslissingen waardoor hij onbetrouwbaar is "
Ja maar moet hij dan aan haar polsbandje meelopen. Elke keer dat van die of die is niet te vertrouwen omdat die een eigen mening heeft en niet doet wat ze zei wil.quote:
Ja dat is pas leuk als ze allemaal lief naast elkaar op de bank ja en amen gaan zitten knikken.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee weg en het zou leuker zijn spannender wie blijft er over zonder dat we een hele week van te voren moeten horen hoe het gespeeld moet worden.
En nu zijn ze alweer samen aan het bekonkelen terwijl het ieder voor zich is.....
hebben de andere al niet afgesproken vanaf de nominatie bekend was dat de volgende x op Ash Jim en Tom gestemd zou worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee weg en het zou leuker zijn spannender wie blijft er over zonder dat we een hele week van te voren moeten horen hoe het gespeeld moet worden.
En nu zijn ze alweer samen aan het bekonkelen terwijl het ieder voor zich is.....
Neequote:Op zondag 17 maart 2024 10:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
hebben de andere al niet afgesproken vanaf de nominatie bekend was dat de volgende x op Ash Jim en Tom gestemd zou worden.
Hoor jij ze???????Ze zijn nu toch met een heel andere spel bezig.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
hebben de andere al niet afgesproken vanaf de nominatie bekend was dat de volgende x op Ash Jim en Tom gestemd zou worden.
Nee Ash zelf dan... mensen beschuldigen ,voor de bus gooien, liegenquote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef juul. het volgende:
Ash: " Jimmy is erg met het spel bezig en maakt rare beslissingen waardoor hij onbetrouwbaar is "
Nee Ashley jij bent betrouwbaarquote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef juul. het volgende:
Echt ik kijk uit naar de week dat of Karen of ashley eruit is. Lijkt me zo fijn om te kijken. Ik ben gewoon naar de sl overgeschakeldquote:Op zondag 17 maart 2024 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor jij ze???????Ze zijn nu toch met een heel andere spel bezig.
hebben de andere al niet afgesproken vanaf de nominatie bekend was dat de volgende x op Ash Jim en Tom gestemd zou worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
d\Dat hoeft zeker niet Maar is die Jim en ook Tom niet zelf altijd bezig op wie er het beste gestemd moet worden in hun groepje. Jim wilde zelf Randy Ty en ook Alice er als eerste uit. Dus nu niet alles in schoenen schuiven van Ash.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar moet hij dan aan haar polsbandje meelopen. Elke keer dat van die of die is niet te vertrouwen omdat die een eigen mening heeft en niet doet wat ze zei wil.
Dat zeg ik toch helemaal niet . Zij zegt dat Jimmy niet te vertrouwen is en daar heeft ze gelijk inquote:Op zondag 17 maart 2024 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar moet hij dan aan haar polsbandje meelopen. Elke keer dat van die of die is niet te vertrouwen omdat die een eigen mening heeft en niet doet wat ze zei wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |