Huh?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:59 schreef mazaru het volgende:
Is Tyron nou ook een vrouwenmishandelaar volgens zijn eigen standaard?
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.quote:
Slaap wel Dilanoquote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef Witborst het volgende:
Welterusten schatjes.
Groetjes van jimmie 🔆
Ik mis ook altijd allesquote:Op zondag 17 maart 2024 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op stream 3, net als de bult op het hoofd en de vrouwenmishandeling
Huh, waar zie jij dit allemaal? ;p En een bult van een wc-rol?quote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.
Ik zit net het filmpje te kijken. Glas kapot en Karen heeft een bult op haar kop.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op stream 3, net als de bult op het hoofd en de vrouwenmishandeling
Altijd die Toronto weerquote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.
Welk filmpje?quote:Op zondag 17 maart 2024 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit net het filmpje te kijken. Glas kapot en Karen heeft een bult op haar kop.
Het past niet in hun straatje, dan zeggen we gewoon dat het niet waar isquote:Op zondag 17 maart 2024 01:10 schreef Snoozey het volgende:
zullen we het dan maar over scharen en stenen gaan hebben
Leuk fillumpiequote:Op zondag 17 maart 2024 01:18 schreef mazaru het volgende:
Nog een stukje stream 3 waar ze haar bult laat zien
[ x ]
Als een spelletje met een slappe pannenkoek mishandeling wordt genoemd, dan moeten we wel consequent blijvenquote:
ik voel met je meequote:Op zondag 17 maart 2024 01:21 schreef GayGuy het volgende:
NEEEEEE DYL eruit😭😭😭 geen shirtless Dylano meer😭😭😭
Is en ging wel ff iets anders en hier was er gelijk een sorry. Ik weet dat dat van Tom ook niet expres ging, tuurlijk. Maar ik zou persoonlijk toen na de lachbui ook wel even gezegd hebben ‘sorry dat ging wel heel hard haha, per ongeluk natuurlijk!’ oid. Denk dat dat toen ff ontbrak en wat veroorzaakte ofzo, maar werd ook wel teveel van gemaakt iddquote:Op zondag 17 maart 2024 01:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een spelletje met een slappe pannenkoek mishandeling wordt genoemd, dan moeten we wel consequent blijven
Hahah ik las nog ergens hier vlak nadat het gebeurd was ‘hoe zou het met GayGuy gaan’ oid. Now we knowquote:Op zondag 17 maart 2024 01:21 schreef GayGuy het volgende:
NEEEEEE DYL eruit😭😭😭 geen shirtless Dylano meer😭😭😭
Volgens mij deed hij dat ook en toen zei zij dat het oké was. Waar ik me nu pissig over maakte was dat er hier gelijk gesuggereerd werd dat ik het uit mijn duim zoog. Dat slaat nergens op met dat "stream 3" geroep.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is en ging wel ff iets anders en hier was er gelijk een sorry. Ik weet dat dat van Tom ook niet expres ging, tuurlijk. Maar ik zou persoonlijk toen na de lachbui ook wel even gezegd hebben ‘sorry dat ging wel heel hard haha, per ongeluk natuurlijk!’ oid. Denk dat dat toen ff ontbrak en wat veroorzaakte ofzo, maar werd ook wel teveel van gemaakt idd
Haha, ik had het niet zien aankomen,lolquote:Op zondag 17 maart 2024 01:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hahah ik las nog ergens hier vlak nadat het gebeurd was ‘hoe zou het met GayGuy gaan’ oid. Now we know
Oh huh nee joh, helemaal niks aan de handquote:Op zondag 17 maart 2024 01:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat ook en toen zei zij dat het oké was. Waar ik me nu pissig over maakte was dat er hier gelijk gesuggereerd werd dat ik het uit mijn duim zoog. Dat slaat nergens op met dat "stream 3" geroep.
Ik op zich wel adhv poll. Maar Dilano is een prima gast 👍🏼quote:Op zondag 17 maart 2024 01:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, ik had het niet zien aankomen,lol
Komt nog wel denk ik, maarja.. wanneer 😂quote:Op zondag 17 maart 2024 01:42 schreef GayGuy het volgende:
Ik dacht nog ff een uurtje streams te kijken, pfff
Zie nu pas de topictitel waar je naar refereerdequote:Op zondag 17 maart 2024 01:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een spelletje met een slappe pannenkoek mishandeling wordt genoemd, dan moeten we wel consequent blijven
Nuquote:Op zondag 17 maart 2024 01:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik, maarja.. wanneer 😂
Kan ze zelf niets?quote:Op zondag 17 maart 2024 02:05 schreef Harry het volgende:
Nachtstream 2
Beeld op Ashley en Karen.
Ze hebben lol als twee pubers. Dan valt er iets op het bed van Ashley, een standaard met daarop een muts.
Ashley vraagt of BB het licht weer aan wil doen. Dat gebeurd niet.
Vervolgens vraagt Ashley aan Danny of Glenn, of die de deur open wil doen voor licht. Die doet dat ook niet.
Ze kan het simpel in het donker terugleggen.
Ze blijven lachen....
Iedereen mag van mij winnen als het Ashley maar niet is..quote:Op zondag 17 maart 2024 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Een oud spreekwoord zegt:
Als twee honden ( Tom en Ashley fans ) vechten om een been ( BB winnen) dan gaat de derde ( Tyron) er mee heen.
Of Karen, of Jimmy, of Danny...die mogen allemaal niet winnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij winnen als het Ashley maar niet is..
Ooh ja en Karen zeer zeker niet.... de rest vind ik oké...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Of Karen, of Jimmy, of Danny...die mogen allemaal niet winnen.
Maar verder vind ik iedereen prima
Het zijn allemaal slijmballen daarquote:Op zondag 17 maart 2024 08:07 schreef engine het volgende:
Ash en Dan proosten op hun vriendschap.
Den Tom was ook meer ok.
was dit ook werkelijk om 6 uur?quote:
Ja erg he maar aan de andere kant ze hebben ook niets te doen daar verder.quote:
Wij streamen en COSsen in de vroege ochtend.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he maar aan de andere kant ze hebben ook niets te doen daar verder.
Topper.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:23 schreef rinardo het volgende:
Omdat ik gisteren al heel vroeg op bed lag,(en met mij misschien meer) heb ik veel gemist, en heb net even alle cossen teruggelezen en toch nog even een aanvullende SV gemaakt , achteraf dus, en met info en foto's uit de cos
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
Ze zal wel weer een vrijstelling of zo krijgen. Ze komt er altijd goed mee weg de laatste tijd.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ja inderdaad Ashley je moet ervan genieten zolang je er nog bent... hopelijk tot zaterdag...
quote:
quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een vrijstelling of zo krijgen. Ze komt er altijd goed mee weg de laatste tijd.
Ssstt niet zeggen Dot...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een vrijstelling of zo krijgen. Ze komt er altijd goed mee weg de laatste tijd.
Had hij niet op hem moeten stemmenquote:Op zondag 17 maart 2024 01:58 schreef Harry het volgende:
Jimmy lijkt nog altijd aangedaan na het vertrek van zijn vriendje.
En weer SL
quote:Op zondag 17 maart 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Jimmy gaat banken maken voor Dil.
Wat een stoere praatjes.
Zeker wel ze hebben Ty Danny en Dylan gestemdquote:Op zondag 17 maart 2024 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jimmy heeft niet gestemd op z'n vriendje..
Ja, maar was keuze Alice. Hij kon haar er niet vanaf krijgen.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeker wel ze hebben Ty Danny en Dylan gestemd
Dan is ze nooit op haar gemak, ze doet niet andersquote:Op zondag 17 maart 2024 08:41 schreef zodeju het volgende:
Wat is er met Karen , die zit weer haar haar te strijken dat je je afvraagt moet die niet al kaal zijn.....meestal doet ze dat als ze niet op haar gemak is.
Praten allemaal weer tegen elkaar.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Hebben Tom en Karen nog gesproken met elkaar eigenijk?
Tom en Jimmy weer rondjes lopen...
En heeft niemand echt op zijn of haar maatje gestemd...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar was keuze Alice. Hij kon haar er niet vanaf krijgen.
Ja Alice wilde Dilano... maar dat zou nooit Jimmy's keus zijn...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:43 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeker wel ze hebben Ty Danny en Dylan gestemd
Thnx.. oké snap ik wel...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Praten allemaal weer tegen elkaar.
Echt uitgesproken nog niet.
Dat wou Tom niet doen als er gedronken was.
Je gaat toch niet zelf blaffen als je een hond hebt?quote:
Ze weten nog niet dat het 4 isquote:Op zondag 17 maart 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Binnen drie weken stopt het hier zegt Tom?
Ze zitten er steeds een week naast.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Binnen drie weken stopt het hier zegt Tom?
Draaideur Dot.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Jammer gesprek van Tom en Jimmy wordt verbroken we mogen Karen en Danny aanhoren dus ff mute
Het lift geluidje
Beetje vaag nog maar wel leuk dat ze wat nieuws hebben bedacht voor de bewonersquote:Op zondag 17 maart 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Deze twee bakken met ballen gaat het van de week om draaien Een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers.
De ballen zijn punten
Iedereen heeft nu 50 punten
Er is een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers
Er komen spellen daarmee kan je punten verdienen
Welke groep de meeste punten heeft wint enheeft stemrecht
Deze week is niemand te vertrouwen ook je maatje niet
WIe aan de ballen zit zonder opdracht volgt er een een boete van 1500 euro uit de pot
Alleen jammer dat wij pas maandagavond weten wie undercover is en waarom. Hebben we geen idee hoe het zit tot die tijd.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje vaag nog maar wel leuk dat ze wat nieuws hebben bedacht voor de bewoners![]()
zullen wel gaan zien wat de bedoeling is.
Heb het ook even bij de updates gezetquote:Op zondag 17 maart 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje vaag nog maar wel leuk dat ze wat nieuws hebben bedacht voor de bewoners![]()
zullen wel gaan zien wat de bedoeling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |