Huh?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:59 schreef mazaru het volgende:
Is Tyron nou ook een vrouwenmishandelaar volgens zijn eigen standaard?
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.quote:
Slaap wel Dilanoquote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef Witborst het volgende:
Welterusten schatjes.
Groetjes van jimmie 🔆
Ik mis ook altijd allesquote:Op zondag 17 maart 2024 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op stream 3, net als de bult op het hoofd en de vrouwenmishandeling
Huh, waar zie jij dit allemaal? ;p En een bult van een wc-rol?quote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.
Ik zit net het filmpje te kijken. Glas kapot en Karen heeft een bult op haar kop.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op stream 3, net als de bult op het hoofd en de vrouwenmishandeling
Altijd die Toronto weerquote:Op zondag 17 maart 2024 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Tom sabo met een pannenkoek sloeg was het huis te klein. En dat terwijl er niets te zien was op haar gezicht. Toronto gooit een wc_rol op Karen haar hoofd en die loopt nu met een bult op haar hoofd.
Welk filmpje?quote:Op zondag 17 maart 2024 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit net het filmpje te kijken. Glas kapot en Karen heeft een bult op haar kop.
Het past niet in hun straatje, dan zeggen we gewoon dat het niet waar isquote:Op zondag 17 maart 2024 01:10 schreef Snoozey het volgende:
zullen we het dan maar over scharen en stenen gaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |