Ze leest fok?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wel onzeker door opmerkingen zoals deze.
@alicequote:
Proberen te sturen.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nogmaals totaal niet te sturen
Wat heeft ze de afgelopen 9 weken dan steeds gedaan.
Nee maar gewoon in de buitenwereld. Als je acne hebt als puber kan je behoorlijk afgebrand worden.quote:
Die leest ze toch niet?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wel onzeker door opmerkingen zoals deze.
quote:
Wat een inkoppertjequote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Die leest ze toch niet?
Ze doet dit echt al vanaf dag 1 en heeft zelf gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt.
Het is gewoon zonde om zo'n jonge huid zo te behandelen.
Een vrouw zonder mascara is niet vrouwelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ze heeft er een of ander oordeel over als je je als vrouw niet opmaakt. Heeft ze een paar weken terug een uitspraak over gedaan.
Weet al niet meer wat omdat ik haar niet zo boeiend vind en veel van wat ze zegt niet blijft hangen
nee ging haar om make up niet eens alleen mascaraquote:Op zondag 17 maart 2024 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vrouw zonder mascara is niet vrouwelijk.
Ik vind al die make-up ook niet mooi. Maar altijd nog beter dan plastische chirurgie op jonge leeftijdquote:Op zondag 17 maart 2024 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Die leest ze toch niet?
Ze doet dit echt al vanaf dag 1 en heeft zelf gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt.
Het is gewoon zonde om zo'n jonge huid zo te behandelen.
Ze had het alleen over Mascaraquote:Op zondag 17 maart 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ging haar om make up niet eens alleen mascara
Schijnt nogal een dingetje te zijn,las er vorige week iets over dat jonge meiden denken dure skincare nodig te hebben en zichzelf helemaal kapot te smeren.Dit komt voornamelijk door influencers.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ging haar om make up niet eens alleen mascara
Ja door heel veel te sporten. De enige daar die fake onderdelen heeft is ashleyquote:Op zondag 17 maart 2024 09:24 schreef Polleke1234 het volgende:
Vraag me af of die dikke reet wel natuurlijk is.
Dat geldt niet alleen voor haar, ook de andere bewoners kunnen niet overleggen en afspraken maken.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nogmaals totaal niet te sturen
Wat heeft ze de afgelopen 9 weken dan steeds gedaan.
Volgens mij ook.quote:
Nee, Karen heeft ook nep-boobies.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja door heel veel te sporten. De enige daar die fake onderdelen heeft is ashley
Ik denk het ook. Zei zoiets al vanmorgenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan zal BB Trashley wel underdekoffer hebben gezet zodat ze weer erin blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |