Jimmy heeft Botox en lip fillersquote:Op zondag 17 maart 2024 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja door heel veel te sporten. De enige daar die fake onderdelen heeft is ashley
Denk dat dit hoofdzakelijk te maken heeft met de acne die heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:20 schreef Polleke1234 het volgende:
Ah de stukadoor is ook al weer begonnen,voor negen uur al centimeters dik troep op je gezicht smeren omdat je er anders niet uitziet op je twintigste.
Niet normaal.
Er zijn deze week twee groepen, de undercovers en de bewoners.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn IQ is accuut gezakt….snap het niet helemaal
Ja, dat lijkt mij ook, echt duidelijke uitleg is daar in niet gegevenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus ze gaan weten wie de undercovers zijn. << degene die de ballen haalt uit de undercover ballenbak..
![]()
Maar gaat dus een heel gedoe worden om stiekem een bal te pakkenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn deze week twee groepen, de undercovers en de bewoners.
Ze kunnen tijden spelen ballen winnen met punten. Wwelke groep deze week de meesten punten heeft krijgt stemrecht
Dus of 3 bewoners hebben dan stemrecht of 6 bewoners hebben stemrecht.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn deze week twee groepen, de undercovers en de bewoners.
Ze kunnen tijden spelen ballen winnen met punten. Wwelke groep deze week de meesten punten heeft krijgt stemrecht
Ja ook geen idee hoe ze dat gaan doen. De tijd zal het leren er is op de streams door BB verder niets over gezegdquote:Op zondag 17 maart 2024 09:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar gaat dus een heel gedoe worden om stiekem een bal te pakken
Lijkt mij niet, als de bewoners winnen dan staan de drie undercovers op de bankquote:Op zondag 17 maart 2024 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus of 3 bewoners hebben dan stemrecht of 6 bewoners hebben stemrecht.
Die 6 bewoners die kunnen dan alleen op die drie stemmen?
Tja...
Ben ik benieuwd hoe ze onderscheid gaan maken tussen de twee ballenbakken
Volgens mij snappen ze het zelf ook niet helemaal.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben heel slecht in aanwijzingen snappen en/of uitvoeren maar deze aanwijzingen zijn wel heel slecht te snappen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Een vrouw zonder make-up ziet er minder verzorgd uit.Smile, it's free therapy.
Ze mogen geen ballen pakken dat gaat 1500 euro kosten.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar gaat dus een heel gedoe worden om stiekem een bal te pakken
Ik denk dat ze bedoeld als je undercover bent het moeilijk is een bal te pakken zonder dat andere het zienquote:Op zondag 17 maart 2024 09:38 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ze mogen geen ballen pakken dat gaat 1500 euro kosten.
Veel 20 jarige dames zouden qua uiterlijk graag willen ruilen met Alice MOD Edit *******quote:Op zondag 17 maart 2024 09:20 schreef Polleke1234 het volgende:
Ah de stukadoor is ook al weer begonnen,voor negen uur al centimeters dik troep op je gezicht smeren omdat je er anders niet uitziet op je twintigste.
Niet normaal.
Iedereen heeft wel wat moois in zich.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Veel 20 jarige dames zouden qua uiterlijk graag willen ruilen met Alice Mod Edit ******
En ja ze gebruikt te veel make up
welke ballen en welke bakken? waar zijn diequote:Op zondag 17 maart 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Deze twee bakken met ballen gaat het van de week om draaien Een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers.
De ballen zijn punten
Iedereen heeft nu 50 punten
Er is een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers
Er komen spellen daarmee kan je punten verdienen
Welke groep de meeste punten heeft wint enheeft stemrecht
Deze week is niemand te vertrouwen ook je maatje niet
WIe aan de ballen zit zonder opdracht volgt er een een boete van 1500 euro uit de pot
Staan buiten.Randy heeft ze daar gezet.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke ballen en welke bakken? waar zijn die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |