Het leek er op dat ze van de grote broer een soort toespraak hebben gehad om de gemoederen weer te bedaren.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Van wat ik begreep uit de COS praat iedereen weer met elkaar nadat ze in de gameroom geweest waren
Tom heeft nog niet met ze gesproken hij wilde dat niet doen als hij iets gedronken had
Het is na een gesprek dat wij niet mochten horen een en al koembaja....alsof er totaal nooit geen rivalen zijn geweest.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom praat weer met Ashley? en ook weer met Karen?
maar het gesprek is niet geweest toch?
Bolleke heeft een paar dagen niet gekeken?quote:Op zondag 17 maart 2024 09:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh hadden ze ruzie ?
Dat kan daar nooit lang duren
Schijnt een fabel te zijn.....eerder vet etenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice gaat lekker chocola eten…..top plan met acne…..maarja…..
ALs dat zo is dan is het jammer dat hij zich daar mee bemoeit heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:55 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het leek er op dat ze van de grote broer een soort toespraak hebben gehad om de gemoederen weer te bedaren.
Tja ik denk dat er veel meer gescript is dan wij denken.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat zo is dan is het jammer dat hij zich daar mee bemoeit heeft.
Dat vermoeden heb ik ook wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Tja ik denk dat er veel meer gescript is dan wij denken.
Kaka meldt ze ook altijd netjes.quote:
2 dagen al negeren hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 09:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh hadden ze ruzie ?
Dat kan daar nooit lang duren
aha ok nah afwachten maar danquote:Op zondag 17 maart 2024 09:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is na een gesprek dat wij niet mochten horen een en al koembaja....alsof er totaal nooit geen rivalen zijn geweest.
Gewoon een klein beetje. Met lichte wimpers snap ik dat je mascara gebruikt. Die hele dikke laag foundation met dat blenden vind ik voor dagelijks te veel.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind al die make-up ook niet mooi. Maar altijd nog beter dan plastische chirurgie op jonge leeftijd
Pfff rare tuttenbel.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ging inderdaad om het gehele plaatje met makeup niet alleen mascara een vrouw zonder was niet verzorgt
Tom wilde niet praten want drank.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
oh ze hebben het er nu over ze moeten nog praten met Tom, wilde ze gisteren niet doen om speciale dag (feestje)
Jammer jammer jammer......quote:Op zondag 17 maart 2024 10:15 schreef Puzzie het volgende:
Er is dus nog niets goed en Ash liegt gewoon weer verder
Ja erg he dat verdraaien elke keer. Waar ik me al die weken aan erger altijd is het andere de schuld nooit van hun. En nu vertrouwt ashley jimmy totaal niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:15 schreef Puzzie het volgende:
Er is dus nog niets goed en Ash liegt gewoon weer verder
Ik las net dat alles weer bij was gelegd maar dat is niet waar begrijp ik nuquote:
daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja erg he dat verdraaien elke keer. Waar ik me al die weken aan erger altijd is het andere de schuld nooit van hun. En nu vertrouwt ashley jimmy totaal niet.
Ik bespeur enige paniek bij de Generaal.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:17 schreef cat123 het volgende:
Pfff… bla, blabla, blablablabla,
Die 2 zijn toch ook niet meer aan te horen hè…
Die twee weg en het zou leuker zijn spannender wie blijft er over zonder dat we een hele week van te voren moeten horen hoe het gespeeld moet worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Die plakkert lult gewoon ook met ashley mee.
Echt walgelijk dat gestookquote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja erg he dat verdraaien elke keer. Waar ik me al die weken aan erger altijd is het andere de schuld nooit van hun. En nu vertrouwt ashley jimmy totaal niet.
Ze heeft hierin echt wel gelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef juul. het volgende:
Ash: " Jimmy is erg met het spel bezig en maakt rare beslissingen waardoor hij onbetrouwbaar is "
Ja maar moet hij dan aan haar polsbandje meelopen. Elke keer dat van die of die is niet te vertrouwen omdat die een eigen mening heeft en niet doet wat ze zei wil.quote:
Ja dat is pas leuk als ze allemaal lief naast elkaar op de bank ja en amen gaan zitten knikken.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee weg en het zou leuker zijn spannender wie blijft er over zonder dat we een hele week van te voren moeten horen hoe het gespeeld moet worden.
En nu zijn ze alweer samen aan het bekonkelen terwijl het ieder voor zich is.....
hebben de andere al niet afgesproken vanaf de nominatie bekend was dat de volgende x op Ash Jim en Tom gestemd zou worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee weg en het zou leuker zijn spannender wie blijft er over zonder dat we een hele week van te voren moeten horen hoe het gespeeld moet worden.
En nu zijn ze alweer samen aan het bekonkelen terwijl het ieder voor zich is.....
Neequote:Op zondag 17 maart 2024 10:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
hebben de andere al niet afgesproken vanaf de nominatie bekend was dat de volgende x op Ash Jim en Tom gestemd zou worden.
Hoor jij ze???????Ze zijn nu toch met een heel andere spel bezig.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
hebben de andere al niet afgesproken vanaf de nominatie bekend was dat de volgende x op Ash Jim en Tom gestemd zou worden.
Nee Ash zelf dan... mensen beschuldigen ,voor de bus gooien, liegenquote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef juul. het volgende:
Ash: " Jimmy is erg met het spel bezig en maakt rare beslissingen waardoor hij onbetrouwbaar is "
Nee Ashley jij bent betrouwbaarquote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef juul. het volgende:
Echt ik kijk uit naar de week dat of Karen of ashley eruit is. Lijkt me zo fijn om te kijken. Ik ben gewoon naar de sl overgeschakeldquote:Op zondag 17 maart 2024 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor jij ze???????Ze zijn nu toch met een heel andere spel bezig.
hebben de andere al niet afgesproken vanaf de nominatie bekend was dat de volgende x op Ash Jim en Tom gestemd zou worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
d\Dat hoeft zeker niet Maar is die Jim en ook Tom niet zelf altijd bezig op wie er het beste gestemd moet worden in hun groepje. Jim wilde zelf Randy Ty en ook Alice er als eerste uit. Dus nu niet alles in schoenen schuiven van Ash.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar moet hij dan aan haar polsbandje meelopen. Elke keer dat van die of die is niet te vertrouwen omdat die een eigen mening heeft en niet doet wat ze zei wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |