Doodvermoeiend dat kind...quote:Op zondag 17 maart 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik denkt die Karen helemaal, dat is sowieso al een hinnekende puber
oh sorry zie het nu op pc, zat toen op phone , deed niet laden denk ikquote:
Ik zou compleet gek worden van zo iemand in mijn nabije omgeving.quote:
Ze vroegen gister in die FB groep hoe dit te regelen.Toen heb ik maar even geholpen.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een heel leuk idee.
Uniek ook![]()
Hoe bedenk je het he
quote:Op zondag 17 maart 2024 07:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zou compleet gek worden van zo iemand in mijn nabije omgeving.
Los van het karakter.
Ik denk dat ik 's nachts een kussen zou pakken
Nou ja ach en ik bedenk me net, het is nu ook mss best "lullig" als je geen vliegtuig krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze vroegen gister in die FB groep hoe dit te regelen.Toen heb ik maar even geholpen.
Ech hoor he.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
Ik zou er ook helemaal lijp van worden alleen al als ze met dat lachje begint...
Er zijn ook andere opties.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja ach en ik bedenk me net, het is nu ook mss best "lullig" als je geen vliegtuig krijgt.
Wat een leuke beelden, ben nog aan het kijken.quote:
Inknippen.... heerlijk..quote:Op zondag 17 maart 2024 07:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ech hoor he.
En ik ben ook niet altijd de rust zelve en kan ook flink dollen op zijn tijd.
Maar deze, daar moeten ze de stembanden maar van inknippen ofzo
Hechtinkje extra toch?quote:
Jeetje, dat weet ik echt niet meer hoor...quote:Op zondag 17 maart 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Er staat me vaag ook nog iets van bij dat Jessie van Utopia een bos rozen kwam afleveren in een vliegtuigje.
Ik zal het straks even aan een alwetende vragen.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje, dat weet ik echt niet meer hoor...
Ik hou niet zo van die dingen met verlichting ook die toetsenborden met aller kleurtje en zo vind ik nietd aanquote:
Heb ik ook.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die dingen met verlichting ook die toetsenborden met aller kleurtje en zo vind ik nietd aan
Maandag volgen Bol.quote:
O echt. Vind het van die kermisattractiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |