Het wordt steeds lachwekkenderquote:
We kijken liever de hele dag naar mensen die op de bank hangen en niets doen of kaarten, veel spannender joh…quote:
ja precies dat is beter dan de hele dag naar kleuterschool Ashley te kijkenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:49 schreef espri het volgende:
[..]
We kijken liever de hele dag naar mensen die op de bank hangen en niets doen of kaarten, veel spannender joh…
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:50 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja precies dat is beter dan de hele dag naar kleuterschool Ashley te kijken
wordt kotsmisselijk van dat mens
Ik kom niet meer bij als ze zelf de hele dag met dat bordje mag lopenquote:
Waarschijnlijk is het daar ook door ingegeven. Ashley denkt even scoren.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:52 schreef spapaars het volgende:
Bezoeker riep daar zit de generaal, dus het komt wel over.
"U bent genomineerd!"quote:
ja dat zou leuk zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij als ze zelf de hele dag met dat bordje mag lopen
Vast wel, die andere groep hadden er gisteren al moeite mee om met zijn vieren 1 zin te schrijvenquote:
Ja precies want dat is wel volwassenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:49 schreef espri het volgende:
[..]
We kijken liever de hele dag naar mensen die op de bank hangen en niets doen of kaarten, veel spannender joh…
Ja alleen lezen is vaak erg leuk inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies want dat is wel volwassen![]()
Lekker hypocriet allemaal . Daarom ook zo vermakelijk om de reacties te zien
Adaptief gedrag.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:47 schreef marky het volgende:
De vrouw van 33 die vorige week liep te klagen over kinderachtig gedrag van haar medebewoners loopt met een muts met geplakte letters Generaal op door het huis me een verrekijker van toiletrol en gaat nu bordjes genomineerd maken.
Niet allleen dat maar gisteravond ontdekte ze toch een zeer jong publiek.....dus moet ze zich even aanpassen en denk dat de fans dit leuk vinden.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het daar ook door ingegeven. Ashley denkt even scoren.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot nu toe alleen Tom met Karen een boodschap van fans gehad ?
Make my dayquote:Op zondag 10 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Aan de gevormde koppels te zien is het script in werking gezet om Dylano of Randy eruit te krijgen
nu je zegt.. mooie duo's iddquote:Op zondag 10 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Aan de gevormde koppels te zien is het script in werking gezet om Dylano of Randy eruit te krijgen
Ja prima gedaan. Hoog tijd dat die nietszeggende mensen er nu uitgaan. Laat de smaakmakers het maar uitvechtenquote:
Dan zou het leuk voor m zijn als hij zaterdag naar huis magquote:Op zondag 10 maart 2024 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano zijn broertje is woensdag jarig.
Ze wilden nog even op de foto met de Generaal.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:52 schreef spapaars het volgende:
Bezoeker riep daar zit de generaal, dus het komt wel over.
Hier kan ik mij prima in vindenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja prima gedaan. Hoog tijd dat die nietszeggende mensen er nu uitgaan. Laat de smaakmakers het maar uitvechten
Eens, beetje vaart zetten daar. Kaarten en hangen doe je thuis maar.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja prima gedaan. Hoog tijd dat die nietszeggende mensen er nu uitgaan. Laat de smaakmakers het maar uitvechten
Mooi! Dan kan-ie nu zijn 24 uur aanvragen en heeft hij dinsdag nog de hele dag de tijd om thuis de slingers op te hangen.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano zijn broertje is woensdag jarig.
Dat dus, het niveau van sommige bewoners ....quote:Op zondag 10 maart 2024 13:01 schreef marky het volgende:
Die pop die boven op die berg staat bij Rio...
Onze turner die elke dag om 5 uur ‘s ochtends zou gaan trainenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik heb dilano nog nooit zo actief gezien
Komt door die platvoetenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, zoals die Dilano rent, alsof hij zijn broek heeft volgescheten ....
Hij heeft een schouder plesseure he. Ben benieuwd wanneer hij zich dat weer herinnerdquote:Op zondag 10 maart 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze turner die elke dag om 5 uur ‘s ochtends zou gaan trainen
Als hij een proef verliestquote:Op zondag 10 maart 2024 13:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij heeft een schouder plesseure he. Ben benieuwd wanneer hij zich dat weer herinnerd
Alleen bij een gamequote:Op zondag 10 maart 2024 13:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij heeft een schouder plesseure he. Ben benieuwd wanneer hij zich dat weer herinnerd
Het is net of zijn hielenpees te kort is ofzo hij gaat half op zijn tenen rennen en zet zijn voet niet neer.....quote:Op zondag 10 maart 2024 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met turnen moet je vaak op.je tenen lopen en rennen enzo. Dus misschien doet ie het daarom?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is net of zijn hielenpees te kort is ofzo hij gaat half op zijn tenen rennen en zet zijn voet niet neer.....
Streamlock!quote:
Dat is toch al verrekend met de pot?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
Nu een freeze lijkt me wel leuk met burgers in de pan
Ik snap je niet precies?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is toch al verrekend met de pot?
Dus dat zal het niet worden.
Soortgelijke misschien, maar het freeze ging niet volgens afspraak (teveel bewegingen gemaakt) , en dat kostte ze geld.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ik snap je niet precies?
Ik bedoel, er zouden toch nog meer van die momenten komen?
Weinig commentaar opquote:Op zondag 10 maart 2024 13:20 schreef engine het volgende:
Nu de rollen omgedraaid. Zit het ene groepje spelletje te spelen en gaat Tyron knutselen
iquote:Op zondag 10 maart 2024 13:27 schreef Hznootje het volgende:
Jimmy wil dat Dilano gaat zitten met zn benen omhoog, en dan gaat Jimmy voor hem een broodje maken
zelfde hier deed er 3 geloof ik was er toen klaar meequote:Op zondag 10 maart 2024 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die duo's niet logisch eigenlijk. Ik denk dat het niet uit te voeren was om al die namen per vraag in een juiste volgorde te zetten. Dat had wat makkelijker gemogen en wat beter te snappen waardoor je snel door die vragen heen kon. Ik heb nu alleen vraag 1 beantwoord en een duo op 1 en 2 gezet de rest van de vragen heb ik gelaten voor wat ze zijn. Teveel veel moeite. Ik denk dat het daarom nu ook zo'n onlogisch rommeltje is.
Vindt gewoon raar dat Glenn en Danny niet hoefde te ruilen de rest heeft allemaal nieuwe.....quote:Op zondag 10 maart 2024 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die duo's niet logisch eigenlijk. Ik denk dat het niet uit te voeren was om al die namen per vraag in een juiste volgorde te zetten. Dat had wat makkelijker gemogen en wat beter te snappen waardoor je snel door die vragen heen kon. Ik heb nu alleen vraag 1 beantwoord en een duo op 1 en 2 gezet de rest van de vragen heb ik gelaten voor wat ze zijn. Teveel veel moeite. Ik denk dat het daarom nu ook zo'n onlogisch rommeltje is.
Het is waarom ik aan het afhaken ben. We zitten in een loop. Een aanval/verdedig loop.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe toch steeds als er iets negatief over Ashley wordt gezegd gelijk een kat terug te geven.
En andersom ook als er wat positiefs over Ashley gezegd wordt dit gelijk afkatten.
Lijkt hier soms wel een kleuterschool
Laat toch iedereen vinden wat men er van vindt.
hun zijn geen duo geweest hoor hebben alleen samen de pon gehadquote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt gewoon raar dat Glenn en Danny niet hoefde te ruilen de rest heeft allemaal nieuwe.....
Ik zie twee koppels erop komen. Ashley en Randy en Tyrone en Dilano. Dan is het niet zo moeilijk om in te schatten wie de minste stemmen gaan krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Afgelopen week hadden ze samen PON maar volgens mij waren ze toch wel eerder een duo?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun zijn geen duo geweest hoor hebben alleen samen de pon gehad
Dan krijg je dus scheve uitslagen. Vind dit eigenlijk de eerste opdracht die wij kregen van BB de minste.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelfde hier deed er 3 geloof ik was er toen klaar mee
Echt, met wie was Danny dan een duo, ik dacht het ook omdat ze bij elkaar slapen in een bed...en meestal moet je dat met je duo doen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun zijn geen duo geweest hoor hebben alleen samen de pon gehad
Nee, dat snap ik ook niet. Klopt dus geen jota van deze uitslagen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt gewoon raar dat Glenn en Danny niet hoefde te ruilen de rest heeft allemaal nieuwe.....
Denk eerder Danny en Glenn, en Ty en Dilano, ook met het oog op dat Danny zich wel erg in de kijker heeft gespeeld met de stemmingen afgelopen week...quote:Op zondag 10 maart 2024 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie twee koppels erop komen. Ashley en Randy en Tyrone en Dilano. Dan is het niet zo moeilijk om in te schatten wie de minste stemmen gaan krijgen
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Afgelopen week hadden ze samen PON maar volgens mij waren ze toch wel eerder een duo?
Klopt ook.....quote:Op zondag 10 maart 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Afgelopen week hadden ze samen PON maar volgens mij waren ze toch wel eerder een duo?
niet dat ik weet hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel ander kom je niet in een bed toch.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet dat ik weet hoor
Glennwas met Ashley
ja wie weet ben ik dan zo in de warquote:Op zondag 10 maart 2024 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, met wie was Danny dan een duo, ik dacht het ook omdat ze bij elkaar slapen in een bed...en meestal moet je dat met je duo doen.
ja dus datquote:Op zondag 10 maart 2024 13:37 schreef espri het volgende:
[..]
De. Volgende legt er z’n witte bloesje op om te strijken.
Glenn was met Danny en Ashley met Karin.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet dat ik weet hoor
Glenn was met ashley ik weet het niet meer heb black out haha maar geloof geen duo met Danny
Ze weet toch wat ze van haar vinden. Dat heeft Ty haar een week of drie geleden verteld en heeft Doriana haar ook al verteld alleen mevrouw wil het niet aannemen.quote:[img]https:/
Precies een erg stiekem gedrag van dat groepje. Word aan Randy gevraagd hoe hij het vind om in duo te zitten met Ash door BB.
Slijmjurk zegt leuk Vervolgens roept hij nu in zijn eigen groepje zodat niemand anders het kan horen Ik wilde haar er vanaf dag 1 er al uit. En zo is dat hele groepje. Alles achter iemands rug . Ash is zo eerlijk en rechtuit om te zeggen wat ze van iemand vind
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
Ik ga vanavond ook broodjes hamburger eten! Komt nu wel heel dichtbij
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:46 schreef espri het volgende:
[..]Met een beetje “botersla “ voor de bite?
Ze hoeven haar niet te mogen, zolang ze haar maar vrezen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ze weet toch wat ze van haar vinden. Dat heeft Ty haar een week of drie geleden verteld en heeft Doriana haar ook al verteld alleen mevrouw wil het niet aannemen.
Ty en Dilano gaan gewoon de pon pakken deze week. De klap gaat hoe dan ook aan de andere kant vallen. Dat is ook goed voor het spel en het programma. Ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand het duo Ty en Dilano heeft bedacht als spannend. Dus het ponspel gaat iets zijn dat zij goed gaan kunnen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk eerder Danny en Glenn, en Ty en Dilano, ook met het oog op dat Danny zich wel erg in de kijker heeft gespeeld met de stemmingen afgelopen week...
Vrezen doen ze haar ook niet. Ze vinden haar te dominant aanwezig.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hoeven haar niet te mogen, zolang ze haar maar vrezen.
En ty had gewoon het lef moeten hebben om een eerlijk antwoord te gevenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hoeven haar niet te mogen, zolang ze haar maar vrezen.
Iedereen siddert voor Ashleyquote:Op zondag 10 maart 2024 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En ty had gewoon het lef moeten hebben om een eerlijk antwoord te geven![]()
Hij was toch zo stoer ?
De kijker heeft de PON deze weekquote:Op zondag 10 maart 2024 13:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ty en Dilano gaan gewoon de pon pakken deze week. De klap gaat hoe dan ook aan de andere kant vallen. Dat is ook goed voor het spel en het programma. Ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand het duo Ty en Dilano heeft bedacht als spannend. Dus het ponspel gaat iets zijn dat zij goed gaan kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wat is er aan de hand als alle twee van elkaar weten dat ze elkaar niet liggen is geen geheim en dat weten ze van elkaar,quote:Op zondag 10 maart 2024 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij was toch zo stoer ?
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
De kijker heeft de PON deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Tyrone en Ashley zijn toch zo'n beetje de hoofdrolspelers in deze soap. Als die twee koppels op de bank komen dan worden de decorstukken verwijderd
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ze weet toch wat hij van haar vind? Opvallender was dat mevrouw gister heel graag met Ty apart wilde zitten maar hij wilde dat niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij was toch zo stoer ?
Nou ja ze twijfelen tussen sla of andijvie.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:52 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben dus nog steeds "sla" begrijp ik??
Het is ook lastig,beide groen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:55 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja ze twijfelen tussen sla of andijvie.
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
De kijker heeft de PON deze week
Dat blijkt nog nergens uit. Anders had het ook geen nut om koppels te vormenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 10-03-2024 14:04:58 ]
Wij zijn "little brother" is gezegd, dus ik wil ook die PONquote:Op zondag 10 maart 2024 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat bljkt nog nergens uit. Anders had het oik geen nut om koppels tw vormen
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:58 schreef marky het volgende:
[..]
Maarja als je maar hard genoeg geloofd dat het sla is is het sla
Met het IQ dat daar binnen zit, wordt dat idd moeilijk dat schrijven. Zullen meer hiërogliefen zijn vermoed ik.quote:
jaquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Ireth het volgende:
Zeg, is er op 1 wel beeld?? Zit nu met "big brother radio" op 2
Yep net batterijen wissel gehad.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Ireth het volgende:
Misschien mogen we een game kiezenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij zijn "little brother" is gezegd, dus ik wil ook die PON
Nee ook niet dat mocht vorig jaar ook niet en is ook nutteloos. Bewoners nomineren en wij bepalen wie er blijven mag.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Wij mogen nomineren deze week, dat moge duidelijk zijn en past ook in het thema.
Ja op een zitten Danny en Randyquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Ireth het volgende:
oh vreselijk, die man begitn mijn te irriterenquote:
nu pas?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh vreselijk, die man begitn mijn te irriteren
Doet mij denken aan een pinguïnquote:Op zondag 10 maart 2024 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mag toch hopen dat de febo dat gehoord heeftquote:Op zondag 10 maart 2024 14:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Ohja. Dilano zegt dat hij in de frees kan blijven staan als hij aan het opdrukken is. Komt goed, zegt ie
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Uw koffers staan bij bomma! #teamvrouwvandanny"
Het is maar goed dat de wappies van Extinction Rebellion er nog geen weet van hebben.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:16 schreef freaky40 het volgende:
De klimaatidioten al weer op hun achterste poten voor zoveel luchtvervuiling boven Amsterdam Zuid Oost.
Danny kan toch ook gewoon fans hebben?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
zal wel door zijn familie bekostigt worden
Kan zeker maar kan ik me bij hem wat moeilijk voorstellen omdat hij zo nietszeggend is.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny kan toch ook gewoon fans hebben?
Ja een ieder zijn eigen smaak, de een houdt van rustig en de ander van drukquote:Op zondag 10 maart 2024 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan zeker maar kan ik me bij hem wat moeilijk voorstellen omdat hij zo nietszeggend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:36 schreef Ireth het volgende:
Iets meer dan 1100 stemmen uitgebracht. Ashley doet het goed
Staan daar geen standen bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Krijg je alleen te zien als je op die stipjes klikt..quote:
Waar komt die poll vandaan?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Krijg je alleen te zien als je op die stipjes klikt..
Ashley 21% 254 stemmen
Dilano 42% 503 stemmen
Is toch leuk voor de verandering bij het volgende vliegtuigje van die linkse dames die over het hek klimmen speciaal voor Danny.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de wappies van Extinction Rebellion er nog geen weet van hebben.
oh zijn ze een spel aan het spelen? val er nu inquote:
ahh dat is er aan de handquote:Op zondag 10 maart 2024 14:51 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan weer strijden![]()
De inzet is een vrijstelling voor het winnende duo!
Het spel wordt gespeeld in de gameroom door jullie grootste fans, vervolgens werd Amsterdam ontruimt omdat ze dachten dat er een bombardementsalarm af ging...
Familie in de gameroom
nee slquote:Op zondag 10 maart 2024 14:52 schreef Ireth het volgende:
Toevallig beeld op stream 2 van de gameroom??
Nee is een SLquote:Op zondag 10 maart 2024 14:52 schreef Ireth het volgende:
Toevallig beeld op stream 2 van de gameroom??
ja Bartquote:Op zondag 10 maart 2024 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
Van Danny staat er een collega van het werk.
Ashley roept tegen iemand love uuuuu
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:55 schreef kiki2024 het volgende:
wat moeten die mensen doen? spelen voor vrjstelling?
Nou ze gaan weg zonder gedag te zeggenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Alice vraagt zich af of ze er straks naar toe mogen
Wat kan die gillenquote:
Flauwquote:Op zondag 10 maart 2024 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die krijgt vannacht weer een nachtmerrie, Bartje gaat bij haar weg
Beetje overdrevenquote:
Nou als dit geen vingerverven wordt vannachtquote:Op zondag 10 maart 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
"Is die niet knap, wat is ie knap he", zegt As over haar man/vriend
Ashley zelf gaat ook helemaal stukquote:Op zondag 10 maart 2024 15:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Mijn poes is van schrik naar boven gevlucht door al dat gegil!![]()
Maar wat ontzettend leuk voor alle bewoners! Ik ga helemaal stuk om Ashley haha
Misschien werken of niet in beeld willen kan ook. Hij is politieagent dus blijft misschien liever anoniem kan hequote:Op zondag 10 maart 2024 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
stiefvader van Alice daar
niet eens haydar
Als duo ja.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
O ze kunnen er een vrijstelling mee verdienen
Omdat ie zo intenst meeleeftquote:Op zondag 10 maart 2024 15:04 schreef Ireth het volgende:
Dilano weer over zijn schouder, hij krijgt er zelfs last van als ie niet zelf speelt
Ik denk dat ze uren blijft stralen en over Bart blijft praten.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat wordt nog wat straks met Ashley als Bart weer buiten beeld is... ik voorspel een flinke huilbui van een paar uur
Als Bart de bal laat vallen wilt ie dat Ashley naar huis komtquote:Op zondag 10 maart 2024 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat wordt nog wat straks met Ashley als Bart weer buiten beeld is... ik voorspel een flinke huilbui van een paar uur
Typisch dilano, van tevoren indekkenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:06 schreef Kissingbird het volgende:
Vriendje van Dilano komt uit het cirkus en turnen maar de grote spieren kunnen hem dwars gaan zitten
Ashley: oohhhh die broek heb ik hem met kerst cadeau gegeven
nee hun familie / vrienden staan in duo zoals zij in duo zijn.. te strijden voor een vrijstelling in de game room..quote:Op zondag 10 maart 2024 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zien ze? toch niet het freezzzzgepeupel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |