Wat is er aan de hand als alle twee van elkaar weten dat ze elkaar niet liggen is geen geheim en dat weten ze van elkaar,quote:Op zondag 10 maart 2024 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En ty had gewoon het lef moeten hebben om een eerlijk antwoord te geven![]()
Hij was toch zo stoer ?
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
De kijker heeft de PON deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Tyrone en Ashley zijn toch zo'n beetje de hoofdrolspelers in deze soap. Als die twee koppels op de bank komen dan worden de decorstukken verwijderd
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ze weet toch wat hij van haar vind? Opvallender was dat mevrouw gister heel graag met Ty apart wilde zitten maar hij wilde dat niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En ty had gewoon het lef moeten hebben om een eerlijk antwoord te geven![]()
Hij was toch zo stoer ?
Nou ja ze twijfelen tussen sla of andijvie.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:52 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben dus nog steeds "sla" begrijp ik??
Het is ook lastig,beide groen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:55 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja ze twijfelen tussen sla of andijvie.
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
De kijker heeft de PON deze week
Dat blijkt nog nergens uit. Anders had het ook geen nut om koppels te vormenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 10-03-2024 14:04:58 ]
Wij zijn "little brother" is gezegd, dus ik wil ook die PONquote:Op zondag 10 maart 2024 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat bljkt nog nergens uit. Anders had het oik geen nut om koppels tw vormen
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:58 schreef marky het volgende:
[..]
Maarja als je maar hard genoeg geloofd dat het sla is is het sla
Met het IQ dat daar binnen zit, wordt dat idd moeilijk dat schrijven. Zullen meer hiėrogliefen zijn vermoed ik.quote:
jaquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Ireth het volgende:
Zeg, is er op 1 wel beeld?? Zit nu met "big brother radio" op 2
Yep net batterijen wissel gehad.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Ireth het volgende:
Misschien mogen we een game kiezenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij zijn "little brother" is gezegd, dus ik wil ook die PON
Nee ook niet dat mocht vorig jaar ook niet en is ook nutteloos. Bewoners nomineren en wij bepalen wie er blijven mag.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Wij mogen nomineren deze week, dat moge duidelijk zijn en past ook in het thema.
Ja op een zitten Danny en Randyquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Ireth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |