Dan krijg je dus scheve uitslagen. Vind dit eigenlijk de eerste opdracht die wij kregen van BB de minste.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelfde hier deed er 3 geloof ik was er toen klaar mee
Echt, met wie was Danny dan een duo, ik dacht het ook omdat ze bij elkaar slapen in een bed...en meestal moet je dat met je duo doen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun zijn geen duo geweest hoor hebben alleen samen de pon gehad
Nee, dat snap ik ook niet. Klopt dus geen jota van deze uitslagen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt gewoon raar dat Glenn en Danny niet hoefde te ruilen de rest heeft allemaal nieuwe.....
Denk eerder Danny en Glenn, en Ty en Dilano, ook met het oog op dat Danny zich wel erg in de kijker heeft gespeeld met de stemmingen afgelopen week...quote:Op zondag 10 maart 2024 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie twee koppels erop komen. Ashley en Randy en Tyrone en Dilano. Dan is het niet zo moeilijk om in te schatten wie de minste stemmen gaan krijgen
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Afgelopen week hadden ze samen PON maar volgens mij waren ze toch wel eerder een duo?
Klopt ook.....quote:Op zondag 10 maart 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Afgelopen week hadden ze samen PON maar volgens mij waren ze toch wel eerder een duo?
niet dat ik weet hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel ander kom je niet in een bed toch.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet dat ik weet hoor
Glennwas met Ashley
ja wie weet ben ik dan zo in de warquote:Op zondag 10 maart 2024 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, met wie was Danny dan een duo, ik dacht het ook omdat ze bij elkaar slapen in een bed...en meestal moet je dat met je duo doen.
ja dus datquote:Op zondag 10 maart 2024 13:37 schreef espri het volgende:
[..]
De. Volgende legt er z’n witte bloesje op om te strijken.
Glenn was met Danny en Ashley met Karin.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet dat ik weet hoor
Glenn was met ashley ik weet het niet meer heb black out haha maar geloof geen duo met Danny
Op zondag 10 maart 2024 13:39 schreef maryo55 het volgende:Ze weet toch wat ze van haar vinden. Dat heeft Ty haar een week of drie geleden verteld en heeft Doriana haar ook al verteld alleen mevrouw wil het niet aannemen.quote:[img]https:/
Precies een erg stiekem gedrag van dat groepje. Word aan Randy gevraagd hoe hij het vind om in duo te zitten met Ash door BB.
Slijmjurk zegt leuk Vervolgens roept hij nu in zijn eigen groepje zodat niemand anders het kan horen Ik wilde haar er vanaf dag 1 er al uit. En zo is dat hele groepje. Alles achter iemands rug . Ash is zo eerlijk en rechtuit om te zeggen wat ze van iemand vind
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
Ik ga vanavond ook broodjes hamburger eten! Komt nu wel heel dichtbij
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:46 schreef espri het volgende:
[..]Met een beetje “botersla “ voor de bite?
Ze hoeven haar niet te mogen, zolang ze haar maar vrezen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ze weet toch wat ze van haar vinden. Dat heeft Ty haar een week of drie geleden verteld en heeft Doriana haar ook al verteld alleen mevrouw wil het niet aannemen.
Ty en Dilano gaan gewoon de pon pakken deze week. De klap gaat hoe dan ook aan de andere kant vallen. Dat is ook goed voor het spel en het programma. Ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand het duo Ty en Dilano heeft bedacht als spannend. Dus het ponspel gaat iets zijn dat zij goed gaan kunnen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk eerder Danny en Glenn, en Ty en Dilano, ook met het oog op dat Danny zich wel erg in de kijker heeft gespeeld met de stemmingen afgelopen week...
Vrezen doen ze haar ook niet. Ze vinden haar te dominant aanwezig.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hoeven haar niet te mogen, zolang ze haar maar vrezen.
En ty had gewoon het lef moeten hebben om een eerlijk antwoord te gevenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hoeven haar niet te mogen, zolang ze haar maar vrezen.
Iedereen siddert voor Ashleyquote:Op zondag 10 maart 2024 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En ty had gewoon het lef moeten hebben om een eerlijk antwoord te geven![]()
Hij was toch zo stoer ?
De kijker heeft de PON deze weekquote:Op zondag 10 maart 2024 13:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ty en Dilano gaan gewoon de pon pakken deze week. De klap gaat hoe dan ook aan de andere kant vallen. Dat is ook goed voor het spel en het programma. Ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand het duo Ty en Dilano heeft bedacht als spannend. Dus het ponspel gaat iets zijn dat zij goed gaan kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |