Mooi! Dan kan-ie nu zijn 24 uur aanvragen en heeft hij dinsdag nog de hele dag de tijd om thuis de slingers op te hangen.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano zijn broertje is woensdag jarig.
Dat dus, het niveau van sommige bewoners ....quote:Op zondag 10 maart 2024 13:01 schreef marky het volgende:
Die pop die boven op die berg staat bij Rio...
Onze turner die elke dag om 5 uur ‘s ochtends zou gaan trainenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik heb dilano nog nooit zo actief gezien
Komt door die platvoetenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, zoals die Dilano rent, alsof hij zijn broek heeft volgescheten ....
Hij heeft een schouder plesseure he. Ben benieuwd wanneer hij zich dat weer herinnerdquote:Op zondag 10 maart 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze turner die elke dag om 5 uur ‘s ochtends zou gaan trainen
Als hij een proef verliestquote:Op zondag 10 maart 2024 13:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij heeft een schouder plesseure he. Ben benieuwd wanneer hij zich dat weer herinnerd
Alleen bij een gamequote:Op zondag 10 maart 2024 13:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij heeft een schouder plesseure he. Ben benieuwd wanneer hij zich dat weer herinnerd
Het is net of zijn hielenpees te kort is ofzo hij gaat half op zijn tenen rennen en zet zijn voet niet neer.....quote:Op zondag 10 maart 2024 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, zoals die Dilano rent, alsof hij zijn broek heeft volgescheten ....
Met turnen moet je vaak op.je tenen lopen en rennen enzo. Dus misschien doet ie het daarom?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is net of zijn hielenpees te kort is ofzo hij gaat half op zijn tenen rennen en zet zijn voet niet neer.....
Streamlock!quote:
Dat is toch al verrekend met de pot?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
Nu een freeze lijkt me wel leuk met burgers in de pan
Ik snap je niet precies?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is toch al verrekend met de pot?
Dus dat zal het niet worden.
Soortgelijke misschien, maar het freeze ging niet volgens afspraak (teveel bewegingen gemaakt) , en dat kostte ze geld.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ik snap je niet precies?
Ik bedoel, er zouden toch nog meer van die momenten komen?
Weinig commentaar opquote:Op zondag 10 maart 2024 13:20 schreef engine het volgende:
Nu de rollen omgedraaid. Zit het ene groepje spelletje te spelen en gaat Tyron knutselen
iquote:Op zondag 10 maart 2024 13:27 schreef Hznootje het volgende:
Jimmy wil dat Dilano gaat zitten met zn benen omhoog, en dan gaat Jimmy voor hem een broodje maken
zelfde hier deed er 3 geloof ik was er toen klaar meequote:Op zondag 10 maart 2024 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die duo's niet logisch eigenlijk. Ik denk dat het niet uit te voeren was om al die namen per vraag in een juiste volgorde te zetten. Dat had wat makkelijker gemogen en wat beter te snappen waardoor je snel door die vragen heen kon. Ik heb nu alleen vraag 1 beantwoord en een duo op 1 en 2 gezet de rest van de vragen heb ik gelaten voor wat ze zijn. Teveel veel moeite. Ik denk dat het daarom nu ook zo'n onlogisch rommeltje is.
Vindt gewoon raar dat Glenn en Danny niet hoefde te ruilen de rest heeft allemaal nieuwe.....quote:Op zondag 10 maart 2024 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die duo's niet logisch eigenlijk. Ik denk dat het niet uit te voeren was om al die namen per vraag in een juiste volgorde te zetten. Dat had wat makkelijker gemogen en wat beter te snappen waardoor je snel door die vragen heen kon. Ik heb nu alleen vraag 1 beantwoord en een duo op 1 en 2 gezet de rest van de vragen heb ik gelaten voor wat ze zijn. Teveel veel moeite. Ik denk dat het daarom nu ook zo'n onlogisch rommeltje is.
Het is waarom ik aan het afhaken ben. We zitten in een loop. Een aanval/verdedig loop.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe toch steeds als er iets negatief over Ashley wordt gezegd gelijk een kat terug te geven.
En andersom ook als er wat positiefs over Ashley gezegd wordt dit gelijk afkatten.
Lijkt hier soms wel een kleuterschool
Laat toch iedereen vinden wat men er van vindt.
hun zijn geen duo geweest hoor hebben alleen samen de pon gehadquote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt gewoon raar dat Glenn en Danny niet hoefde te ruilen de rest heeft allemaal nieuwe.....
Ik zie twee koppels erop komen. Ashley en Randy en Tyrone en Dilano. Dan is het niet zo moeilijk om in te schatten wie de minste stemmen gaan krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Afgelopen week hadden ze samen PON maar volgens mij waren ze toch wel eerder een duo?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun zijn geen duo geweest hoor hebben alleen samen de pon gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |