Het wordt steeds lachwekkenderquote:
We kijken liever de hele dag naar mensen die op de bank hangen en niets doen of kaarten, veel spannender joh…quote:
ja precies dat is beter dan de hele dag naar kleuterschool Ashley te kijkenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:49 schreef espri het volgende:
[..]
We kijken liever de hele dag naar mensen die op de bank hangen en niets doen of kaarten, veel spannender joh…
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:50 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja precies dat is beter dan de hele dag naar kleuterschool Ashley te kijken
wordt kotsmisselijk van dat mens
Ik kom niet meer bij als ze zelf de hele dag met dat bordje mag lopenquote:
Waarschijnlijk is het daar ook door ingegeven. Ashley denkt even scoren.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:52 schreef spapaars het volgende:
Bezoeker riep daar zit de generaal, dus het komt wel over.
"U bent genomineerd!"quote:
ja dat zou leuk zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij als ze zelf de hele dag met dat bordje mag lopen
Vast wel, die andere groep hadden er gisteren al moeite mee om met zijn vieren 1 zin te schrijvenquote:
Ja precies want dat is wel volwassenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:49 schreef espri het volgende:
[..]
We kijken liever de hele dag naar mensen die op de bank hangen en niets doen of kaarten, veel spannender joh…
Ja alleen lezen is vaak erg leuk inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies want dat is wel volwassen![]()
Lekker hypocriet allemaal . Daarom ook zo vermakelijk om de reacties te zien
Adaptief gedrag.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:47 schreef marky het volgende:
De vrouw van 33 die vorige week liep te klagen over kinderachtig gedrag van haar medebewoners loopt met een muts met geplakte letters Generaal op door het huis me een verrekijker van toiletrol en gaat nu bordjes genomineerd maken.
Niet allleen dat maar gisteravond ontdekte ze toch een zeer jong publiek.....dus moet ze zich even aanpassen en denk dat de fans dit leuk vinden.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het daar ook door ingegeven. Ashley denkt even scoren.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot nu toe alleen Tom met Karen een boodschap van fans gehad ?
Make my dayquote:Op zondag 10 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Aan de gevormde koppels te zien is het script in werking gezet om Dylano of Randy eruit te krijgen
nu je zegt.. mooie duo's iddquote:Op zondag 10 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Aan de gevormde koppels te zien is het script in werking gezet om Dylano of Randy eruit te krijgen
Ja prima gedaan. Hoog tijd dat die nietszeggende mensen er nu uitgaan. Laat de smaakmakers het maar uitvechtenquote:
Dan zou het leuk voor m zijn als hij zaterdag naar huis magquote:Op zondag 10 maart 2024 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano zijn broertje is woensdag jarig.
Ze wilden nog even op de foto met de Generaal.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:52 schreef spapaars het volgende:
Bezoeker riep daar zit de generaal, dus het komt wel over.
Hier kan ik mij prima in vindenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja prima gedaan. Hoog tijd dat die nietszeggende mensen er nu uitgaan. Laat de smaakmakers het maar uitvechten
Eens, beetje vaart zetten daar. Kaarten en hangen doe je thuis maar.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja prima gedaan. Hoog tijd dat die nietszeggende mensen er nu uitgaan. Laat de smaakmakers het maar uitvechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |