oh vreselijk, die man begitn mijn te irriterenquote:
nu pas?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh vreselijk, die man begitn mijn te irriteren
Doet mij denken aan een pinguïnquote:Op zondag 10 maart 2024 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, zoals die Dilano rent, alsof hij zijn broek heeft volgescheten ....
Ik mag toch hopen dat de febo dat gehoord heeftquote:Op zondag 10 maart 2024 14:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Ohja. Dilano zegt dat hij in de frees kan blijven staan als hij aan het opdrukken is. Komt goed, zegt ie
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Uw koffers staan bij bomma! #teamvrouwvandanny"
Het is maar goed dat de wappies van Extinction Rebellion er nog geen weet van hebben.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:16 schreef freaky40 het volgende:
De klimaatidioten al weer op hun achterste poten voor zoveel luchtvervuiling boven Amsterdam Zuid Oost.
Danny kan toch ook gewoon fans hebben?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
zal wel door zijn familie bekostigt worden
Kan zeker maar kan ik me bij hem wat moeilijk voorstellen omdat hij zo nietszeggend is.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny kan toch ook gewoon fans hebben?
Ja een ieder zijn eigen smaak, de een houdt van rustig en de ander van drukquote:Op zondag 10 maart 2024 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan zeker maar kan ik me bij hem wat moeilijk voorstellen omdat hij zo nietszeggend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:36 schreef Ireth het volgende:
Iets meer dan 1100 stemmen uitgebracht. Ashley doet het goed
Staan daar geen standen bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Krijg je alleen te zien als je op die stipjes klikt..quote:
Waar komt die poll vandaan?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Krijg je alleen te zien als je op die stipjes klikt..
Ashley 21% 254 stemmen
Dilano 42% 503 stemmen
Is toch leuk voor de verandering bij het volgende vliegtuigje van die linkse dames die over het hek klimmen speciaal voor Danny.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de wappies van Extinction Rebellion er nog geen weet van hebben.
oh zijn ze een spel aan het spelen? val er nu inquote:
ahh dat is er aan de handquote:Op zondag 10 maart 2024 14:51 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan weer strijden![]()
De inzet is een vrijstelling voor het winnende duo!
Het spel wordt gespeeld in de gameroom door jullie grootste fans, vervolgens werd Amsterdam ontruimt omdat ze dachten dat er een bombardementsalarm af ging...
Familie in de gameroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |