quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano : hem (Jimmie) kunnen we wel gebruiken he , strategisch in het spel![]()
![]()
Het is echt een enorme smerige rat zeg, Jimmy wake up!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:27 schreef greysbones het volgende:
dyl boeit het niet meer
hij knalt heel die kant erop
als ze jim erop willen kan dat ook
hij wil jim gebruiken als strategisch voordeel
Was idd heel apartquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:27 schreef lojanda het volgende:
Het viel me wel op dat er in het filmpje van Ronahi helemaal geen Doriana te zien was..
De maskers vielen teveel af.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
Gekonkel van buiten mogen we niet meer horen.
Een echte vriendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef mazaru het volgende:
Dilano: Het kan mij niet meer schelen. Ik knal die hele kant erop!
Dilano zegt dat hij Jimmy gebruikt voor informatie over de andere kant
op naar het gekonkel van binnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
Gekonkel van buiten mogen we niet meer horen.
Leuk voor Jimmy om straks terug te zien na het programma.quote:
100% broquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Ty wilde Ash er toch uit hebben of niet? weet ff niet meer
Ja heb het idee dat we het daarom niet meer mogen horen. DIlano die Jimmie voor de bus gooit. Jimmie die tig keer al heeft gezegd voor Dilano op te komen .. geruild heeft zelfs met de nominatie.quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Leuk voor Jimmy om straks terug te zien na het programma.
komt goed...ze is er binnen paar weken uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe kan het dat ik nu gewoon team Ty ben, ik wil dat hij Ashley eens aan gaat vallen gvd
die moet moet moet op de bankquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef lojanda het volgende:
Wat een grote mond heeft dat kleine ventje toch.. ik denk dat hij nog wel gaat janken de komende week. Zou zo mooi zijn als Dilano op de bank komt.
Ja die moet er al eerst uit zei hij net nogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Ty wilde Ash er toch uit hebben of niet? weet ff niet meer
Ook niet de lol met Ty en Randy........quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:27 schreef lojanda het volgende:
Het viel me wel op dat er in het filmpje van Ronahi helemaal geen Doriana te zien was..
Ja...15 april.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
komt goed...ze is er binnen paar weken uit
Ach welnee joh 😂quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Zonder Ashley stort BB in als een kaartenhuis
Jimmy is niks beter, die dwarrelt tussen alles door, wil vriendjes met iedereen zijn...ook tactiek.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
vuile rat Dilano ja ik kan wel dingen horen van Jimmy en dat dan door spelen aan jullie
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Het huis niet, maar de show wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
of de boel fleurt juist weer op zonder dat plasticnotsofantastic gevalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, maar hij laat z'n vrienden niet vallen. Dilano verkoopt z'n oma nog om BB te winnen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jimmy is niks beter, die dwarrelt tussen alles door, wil vriendjes met iedereen zijn...ook tactiek.
Ja nadat ashley zei van gefeliciteerd he. Moet ze dan haar middelvinger opsteken. Er is altijd een fatsoensnormquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
EWWWW dat is echt misselijkmakend.
Alice noemt Ashley 'lieverd' en geef kusgeluidjes![]()
![]()
Totaal niet!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
of de boel fleurt juist weer op zonder dat plasticnotsofantastic geval
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij laat z'n vrienden niet vallen. Dilano verkoopt z'n oma nog om BB te winnen heb ik het idee.
Bah, Team Ty, Alice en Tom tegen Asley en Karen aub ( dat zou mijn wens zijn).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik stik nog liever als dat ik kusgeluidjes geef naar iemand wiens bloed ik wel kan drinken en ik ga ze zeker geen 'lieverd' noemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja nadat ashley zei van gefeliciteerd he. Moet ze dan haar middelvinger opsteken. Er is altijd een fatsoensnorm
eerst al die liveshow peeps wegjagenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Moeten ze nog mensen ronselen om fan te spelen of zo? Had die mensen ondertussen wel verwacht.
Dat zou echt fantastisch zijnquote:
Ja, en je zo goed in kunnen houden....dat is wat Ashley nog wat van kan leren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt gefeliciteerd tegen alice. En nu zo jonge meid en dan zo staande blijven.
Kiele kiele, net als vorige week. Ligt er aan tegenover wie hij staat. Staat hij tegenover Tom en Alice, is hij wel weg.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: nou dat is een taaie die Tyron, krijg je niet zomaar de tent uit
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Tyron, Randy en Dilano: ik knal heel die kant erop, die eruit, zus eruit, zo eruit.
Stoere mannenpraat.![]()
Vooralsnog wordt alleen hun team eruit geknald, week na week na week.![]()
Ashley wil vergaderen over de chocola
echt welquote:
Straks fans in het huis , toch nog iets vanavondquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Kaarten of konkelen ...dat is keuze dus vanavond.
ik heb twin streamsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Kaarten of konkelen ...dat is keuze dus vanavond.
Tyron en Randy hebben haar niet naar beneden gehaald maar Doriana met haar toxic spel wel. Dat heeft haar de kop gekost.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook niet de lol met Ty en Randy........
Ja valt zo op he.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef kiki2024 het volgende:
nu opeens willen slijmen hoe goed Alice is.
Die noemde de namen die hij wilde nomineren met grote overtuiging in de DBK en toen de foto's op het scherm verschenen zat die huichelaar met natte oogjes, kotsmisselijk word je daar toch van! Weg met die flapdrol.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef kiki2024 het volgende:
Danny mag next, hij is vals en als hij zelf op de bank zit jankt hij.
Vind ik iets te makkelijk. Ze heeft zelf ook een defame campagne tegen Tom op touw gezet sinds het moment dat ze in het huis zat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tyron en Randy hebben haar niet naar beneden gehaald maar Doriana met haar toxic spel wel. Dat heeft haar de kop gekost.
alice zit er niet eens bijquote:
Maar hij heeft zijn belofte aan Dilano nooit gebroken en alle anderen heeft hij niets beloofd. Toch wel iets anders als wat je nu van Dilano hoort en zietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jimmy is niks beter, die dwarrelt tussen alles door, wil vriendjes met iedereen zijn...ook tactiek.
Ja en gister nog heel andersquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
alice zit er niet eens bij
ze spreekt gewoon haar bewondering uit over hoe ALice er in staat
jeetje
verbouwing?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoelang die verbouwing al niet duurt.
Mario ik probeer te begrijpen wat matschepamp is, maar google translate geraakt zelfs in de warquote:
Het kan nog steeds zo zijn dat Dilano best geniaal dubbelspion is en met Jimmy voor de winst gaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef mazaru het volgende:
Dilano: Het kan mij niet meer schelen. Ik knal die hele kant erop!
Dilano zegt dat hij Jimmy gebruikt voor informatie over de andere kant
Dylano geeft andere zijn zegen jimmy erop te zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds zo zijn dat Dilano best geniaal dubbelspion is en met Jimmy voor de winst gaat.
Dilano is gewoon een meelopende amoebequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds zo zijn dat Dilano best geniaal dubbelspion is en met Jimmy voor de winst gaat.
Dat zag ik ook. Ashley loerde door het raam naar Alice en Karin die samen buiten zitten te praten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
![]()
voor de bühne spreken heet datquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
alice zit er niet eens bij
ze spreekt gewoon haar bewondering uit over hoe ALice er in staat
jeetje
Mooie vriend hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dylano geeft andere zijn zegen jimmy erop te zetten
dat is papmanschquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mario ik probeer te begrijpen wat matschepamp is, maar google translate geraakt zelfs in de war
Jimmy stelt zich gewoon onpartijdig op, maar met alles wat hij hoort van de tegenpartij kan hij wel het juiste groepje het langst door laten gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij laat z'n vrienden niet vallen. Dilano verkoopt z'n oma nog om BB te winnen heb ik het idee.
mwahhhh onpartijdig niet echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jimmy stelt zich gewoon onpartijdig op, maar met alles wat hij hoort van de tegenpartij kan hij wel het juiste groepje het langst door laten gaan.
waaat weten ze dit alquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Dilano weet al dat het fan week wordt
Volgens Alice moeten ze zo naar de gameroom en op een stip gaan staan
Dat is Jimmy. Geen eigen meningquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jimmy stelt zich gewoon onpartijdig op, maar met alles wat hij hoort van de tegenpartij kan hij wel het juiste groepje het langst door laten gaan.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. Ashley loerde door het raam naar Alice en Karin die samen buiten zitten te praten.
Ik hoop dan maar dat het sarcastisch was bedoeld.
Die is toxic geworden de laatste weken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]Alice is echt heel hypocriet met haar 'lieverd' en kusgeluidjes naar Ashley. Dat gedrag heb ik al vaker bij haar gezien de afgelopen dagen.
Blijven er niet 3 over de laatste week?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef odie22 het volgende:
we hebben nog 4 weken tot de finale, er zitten er nog 9 in , dus er moeten er nog 5 uit de komende 4 weken
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
* DGK-Eric zit met @:Joyce-43 klem in de draaideur
Waarom? Weer 1 minder van dat clubje. Op naar de volgendequote:
Deed ze dat?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja nadat ashley zei van gefeliciteerd he. Moet ze dan haar middelvinger opsteken. Er is altijd een fatsoensnorm
Ja, sorry maar ik had ook geen hekel aan Doriana.....vond haar echt een van de boys....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tyron en Randy hebben haar niet naar beneden gehaald maar Doriana met haar toxic spel wel. Dat heeft haar de kop gekost.
of tegenover haar en alicequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kiele kiele, net als vorige week. Ligt er aan tegenover wie hij staat. Staat hij tegenover Tom en Alice, is hij wel weg.
Dat zeker idd en dat was ook heel vals natuurlijk maar ik denk door Doriana is ze nog meer vergiftigd en van dat moment af was alles alleen nog maar negatief. Toen Doriana weg was zag je Ronahi ook weer veranderen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind ik iets te makkelijk. Ze heeft zelf ook een defame campagne tegen Tom op touw gezet sinds het moment dat ze in het huis zat.
* greysbones haakt in , we are the worlddddquote:
Als er iemand authentiek is en vasthoudt aan zijn eigen principes is het Jimmy welquote:
BB vertelt ons dat niet.. allemaal speculatie. Kunnen er ook 6 zijn aan het begin van de finaleweek.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijven er niet 3 over de laatste week?
omdat ze zielig op de bank aan het doen zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Weer 1 minder van dat clubje. Op naar de volgende
Ik vind deze toch mooierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
de 4e gaat er meestal halverwege die week uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijven er niet 3 over de laatste week?
ZItten er nog 10 inquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef odie22 het volgende:
we hebben nog 4 weken tot de finale, er zitten er nog 9 in , dus er moeten er nog 5 uit de komende 4 weken
Denk/hoop het wel. Denk daarom ook meer mensen dit jaar om te voorkomen dat die laatste weken zo leeg zijn als voorgaande jaren. Vorig jaar was dat al iets beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB vertelt ons dat niet.. allemaal speculatie. Kunnen er ook 6 zijn aan het begin van de finaleweek.
zouden ze na 3 jaar het ineens anders gaan doen het 4e jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB vertelt ons dat niet.. allemaal speculatie. Kunnen er ook 6 zijn aan het begin van de finaleweek.
Ik denk warme mannenpap.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mario ik probeer te begrijpen wat matschepamp is, maar google translate geraakt zelfs in de war
Nou nou nou.... dat hij eerlijk is tegen Dilano geloof ik 100% maarrr daarnaast speelt hij slim spel hoor!! Hij doet zich sulliger voor dan hij in werkelijkheid is!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als er iemand authentiek is en vasthoudt aan zijn eigen principes is het Jimmy wel
is ook erg krap hier!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
* DGK-Eric zit met @:Joyce-43 klem in de draaideur![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
* DGK-Eric zit met @:Joyce-43 klem in de draaideur![]()
Schuim, kort pittige kapseltjes met zwaar obesitas genot....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een shock worden, ineens gezichten uit de buitenwereld.
Jockari Valt in metquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haakt in , we are the worldddd
welke gezichten? ze moeten een freeze doen tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een shock worden, ineens gezichten uit de buitenwereld.
Vertellen ze ons dus niet .. wellicht niet, wellicht wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
zouden ze na 3 jaar het ineens anders gaan doen het 4e jaar
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind deze toch mooierMij iets te vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Nee dat was echt niet mijn type.. naar meisje vond ik het..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, sorry maar ik had ook geen hekel aan Doriana.....vond haar echt een van de boys....
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Schuim, kort pittige kapseltjes met zwaar obesitas genot....
Ja hoop het dus wel om juist de leegte aan het eind een beetje te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
zouden ze na 3 jaar het ineens anders gaan doen het 4e jaar
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:45 schreef juul. het volgende:
Ze zijn voor Dillie nog een fan aan het zoeken
Hij stond ooit model met een slangquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:45 schreef juul. het volgende:
Kan zijn moeder niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:45 schreef juul. het volgende:
Nee, ty moest er van hem uit......Dilano trekt teveel met het groepje van ty op.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezicht van jimmy hij kijkt niet blij
quote:Jullie geweldige avontuur gaat nu zijnn 9e week in. Dag en nacht 24/7 worden jullie avonturen uitgezonden en bekeken door 1000en fans. Met diezelfde fans ga ik mijn macht delen. Zij zijn deze week mijn little brother.
Ow God, halen ze sorbo weer van stalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:45 schreef juul. het volgende:
Dat zou nog eens leuk zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Mogen wij waarschijnlijk ook 3 nomineren.
* DGK-Eric schuift stukje naar rechts, maar gelukkig een SL zodat we uit onze benarde situatie kunnen worden bevrijdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ook erg krap hier!schuif stukje naar rechts
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
* DGK-Eric schuift stukje naar rechts, maar gelukkig een SL zodat we uit onze benarde situatie kunnen worden bevrijd![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
De stagiaires van de FEBO moeten als afsluitend project overtuigend de fans van Dilano spelen.
Als je straks binnen bent .. kun je Dilano even een schop in z'n edele delen geven namens de hele CoS?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
* DGK-Eric schuift stukje naar rechts, maar gelukkig een SL zodat we uit onze benarde situatie kunnen worden bevrijd![]()
schuiven jullie maar naar de SCquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die wist het wel. Zei hij vanmorgen al.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
tom Ashley karen
Ashely dacht dat Ronahi hoger in de ranking zou zijn
Tom praat onverstaanbaar
hebberdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:51 schreef Ireth het volgende:
Ro is weg, maar die heeft nog coins...
Dilano wil een erfenis
Ja goor he, zat ook vol verbazing te kijkenquote:
Ze had je gehoordquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Karan had beter een BH aan kunnen trekken
Dat hoor je me ook niet ontkennen. Dat is hoe hij zijn spel speelt. Hij stelt zich naar sommigen neutraler op dan hij is en is geneigd om soms de confrontatie uit de weg te gaan ten behoeve van zijn spel en de goed lieve vredequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou nou nou.... dat hij eerlijk is tegen Dilano geloof ik 100% maarrr daarnaast speelt hij slim spel hoor!! Hij doet zich sulliger voor dan hij in werkelijkheid is!
De Twins moeten luchten ...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
* Ireth doet Bzzzzzz.....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
Mooi, als Tom Karen een hapje geeft doet hij zijn mond zelf ook open
chou chouquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth doet Bzzzzzz.....
"Daar komt het vliegtuigje aan!!!"
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gewoon 3 vliegtuigen vandaag voor Karen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth doet Bzzzzzz.....
"Daar komt het vliegtuigje aan!!!"
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon 3 vliegtuigen vandaag voor Karen.
Bijna?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:53 schreef mario390 het volgende:
oh gott bij karen vallt het bijna uit
de mond
En ik stel voor dat jullie naar de sc gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
gelukkig wel was erg krap.... * stelt voor om 1 voor 1 te gaan?
Niet het enige wat er bijna uit valt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:53 schreef mario390 het volgende:
oh gott bij karen vallt het bijna uit
de mond
Is niet meer van deze tijd die BH'squote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
2 duo's.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Mogen wij waarschijnlijk ook 3 nomineren.
nipple slipquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet het enige wat er bijna uit valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |