ZItten er nog 10 inquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef odie22 het volgende:
we hebben nog 4 weken tot de finale, er zitten er nog 9 in , dus er moeten er nog 5 uit de komende 4 weken
Denk/hoop het wel. Denk daarom ook meer mensen dit jaar om te voorkomen dat die laatste weken zo leeg zijn als voorgaande jaren. Vorig jaar was dat al iets beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB vertelt ons dat niet.. allemaal speculatie. Kunnen er ook 6 zijn aan het begin van de finaleweek.
zouden ze na 3 jaar het ineens anders gaan doen het 4e jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB vertelt ons dat niet.. allemaal speculatie. Kunnen er ook 6 zijn aan het begin van de finaleweek.
Ik denk warme mannenpap.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mario ik probeer te begrijpen wat matschepamp is, maar google translate geraakt zelfs in de war
Nou nou nou.... dat hij eerlijk is tegen Dilano geloof ik 100% maarrr daarnaast speelt hij slim spel hoor!! Hij doet zich sulliger voor dan hij in werkelijkheid is!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als er iemand authentiek is en vasthoudt aan zijn eigen principes is het Jimmy wel
is ook erg krap hier!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
* DGK-Eric zit met @:Joyce-43 klem in de draaideur![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
* DGK-Eric zit met @:Joyce-43 klem in de draaideur![]()
Schuim, kort pittige kapseltjes met zwaar obesitas genot....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een shock worden, ineens gezichten uit de buitenwereld.
Jockari Valt in metquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haakt in , we are the worldddd
welke gezichten? ze moeten een freeze doen tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een shock worden, ineens gezichten uit de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |