die moet moet moet op de bankquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef lojanda het volgende:
Wat een grote mond heeft dat kleine ventje toch.. ik denk dat hij nog wel gaat janken de komende week. Zou zo mooi zijn als Dilano op de bank komt.
Ja die moet er al eerst uit zei hij net nogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Ty wilde Ash er toch uit hebben of niet? weet ff niet meer
Ook niet de lol met Ty en Randy........quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:27 schreef lojanda het volgende:
Het viel me wel op dat er in het filmpje van Ronahi helemaal geen Doriana te zien was..
Ja...15 april.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
komt goed...ze is er binnen paar weken uit
Ach welnee joh 😂quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Zonder Ashley stort BB in als een kaartenhuis
Jimmy is niks beter, die dwarrelt tussen alles door, wil vriendjes met iedereen zijn...ook tactiek.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
vuile rat Dilano ja ik kan wel dingen horen van Jimmy en dat dan door spelen aan jullie
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Het huis niet, maar de show wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
of de boel fleurt juist weer op zonder dat plasticnotsofantastic gevalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, maar hij laat z'n vrienden niet vallen. Dilano verkoopt z'n oma nog om BB te winnen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jimmy is niks beter, die dwarrelt tussen alles door, wil vriendjes met iedereen zijn...ook tactiek.
Ja nadat ashley zei van gefeliciteerd he. Moet ze dan haar middelvinger opsteken. Er is altijd een fatsoensnormquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
EWWWW dat is echt misselijkmakend.
Alice noemt Ashley 'lieverd' en geef kusgeluidjes![]()
![]()
Totaal niet!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
of de boel fleurt juist weer op zonder dat plasticnotsofantastic geval
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij laat z'n vrienden niet vallen. Dilano verkoopt z'n oma nog om BB te winnen heb ik het idee.
Bah, Team Ty, Alice en Tom tegen Asley en Karen aub ( dat zou mijn wens zijn).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
EWWWW dat is echt misselijkmakend.
Alice noemt Ashley 'lieverd' en geef kusgeluidjes![]()
![]()
Ik stik nog liever als dat ik kusgeluidjes geef naar iemand wiens bloed ik wel kan drinken en ik ga ze zeker geen 'lieverd' noemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja nadat ashley zei van gefeliciteerd he. Moet ze dan haar middelvinger opsteken. Er is altijd een fatsoensnorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |