Maar hij heeft zijn belofte aan Dilano nooit gebroken en alle anderen heeft hij niets beloofd. Toch wel iets anders als wat je nu van Dilano hoort en zietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jimmy is niks beter, die dwarrelt tussen alles door, wil vriendjes met iedereen zijn...ook tactiek.
Ja en gister nog heel andersquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
alice zit er niet eens bij
ze spreekt gewoon haar bewondering uit over hoe ALice er in staat
jeetje
verbouwing?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoelang die verbouwing al niet duurt.
Mario ik probeer te begrijpen wat matschepamp is, maar google translate geraakt zelfs in de warquote:
Het kan nog steeds zo zijn dat Dilano best geniaal dubbelspion is en met Jimmy voor de winst gaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef mazaru het volgende:
Dilano: Het kan mij niet meer schelen. Ik knal die hele kant erop!
Dilano zegt dat hij Jimmy gebruikt voor informatie over de andere kant
Dylano geeft andere zijn zegen jimmy erop te zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds zo zijn dat Dilano best geniaal dubbelspion is en met Jimmy voor de winst gaat.
Dilano is gewoon een meelopende amoebequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds zo zijn dat Dilano best geniaal dubbelspion is en met Jimmy voor de winst gaat.
Dat zag ik ook. Ashley loerde door het raam naar Alice en Karin die samen buiten zitten te praten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
EWWWW dat is echt misselijkmakend.
Alice noemt Ashley 'lieverd' en geef kusgeluidjes![]()
![]()
voor de bühne spreken heet datquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
alice zit er niet eens bij
ze spreekt gewoon haar bewondering uit over hoe ALice er in staat
jeetje
Mooie vriend hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dylano geeft andere zijn zegen jimmy erop te zetten
dat is papmanschquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mario ik probeer te begrijpen wat matschepamp is, maar google translate geraakt zelfs in de war
Jimmy stelt zich gewoon onpartijdig op, maar met alles wat hij hoort van de tegenpartij kan hij wel het juiste groepje het langst door laten gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij laat z'n vrienden niet vallen. Dilano verkoopt z'n oma nog om BB te winnen heb ik het idee.
mwahhhh onpartijdig niet echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jimmy stelt zich gewoon onpartijdig op, maar met alles wat hij hoort van de tegenpartij kan hij wel het juiste groepje het langst door laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |