ZItten er nog 10 inquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef odie22 het volgende:
we hebben nog 4 weken tot de finale, er zitten er nog 9 in , dus er moeten er nog 5 uit de komende 4 weken
Denk/hoop het wel. Denk daarom ook meer mensen dit jaar om te voorkomen dat die laatste weken zo leeg zijn als voorgaande jaren. Vorig jaar was dat al iets beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB vertelt ons dat niet.. allemaal speculatie. Kunnen er ook 6 zijn aan het begin van de finaleweek.
zouden ze na 3 jaar het ineens anders gaan doen het 4e jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB vertelt ons dat niet.. allemaal speculatie. Kunnen er ook 6 zijn aan het begin van de finaleweek.
Ik denk warme mannenpap.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mario ik probeer te begrijpen wat matschepamp is, maar google translate geraakt zelfs in de war
Nou nou nou.... dat hij eerlijk is tegen Dilano geloof ik 100% maarrr daarnaast speelt hij slim spel hoor!! Hij doet zich sulliger voor dan hij in werkelijkheid is!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als er iemand authentiek is en vasthoudt aan zijn eigen principes is het Jimmy wel
is ook erg krap hier!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
* DGK-Eric zit met @:Joyce-43 klem in de draaideur![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
* DGK-Eric zit met @:Joyce-43 klem in de draaideur![]()
Schuim, kort pittige kapseltjes met zwaar obesitas genot....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een shock worden, ineens gezichten uit de buitenwereld.
Jockari Valt in metquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haakt in , we are the worldddd
welke gezichten? ze moeten een freeze doen tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een shock worden, ineens gezichten uit de buitenwereld.
Vertellen ze ons dus niet .. wellicht niet, wellicht wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
zouden ze na 3 jaar het ineens anders gaan doen het 4e jaar
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind deze toch mooierMij iets te vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Nee dat was echt niet mijn type.. naar meisje vond ik het..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, sorry maar ik had ook geen hekel aan Doriana.....vond haar echt een van de boys....
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Schuim, kort pittige kapseltjes met zwaar obesitas genot....
Ja hoop het dus wel om juist de leegte aan het eind een beetje te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
zouden ze na 3 jaar het ineens anders gaan doen het 4e jaar
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:45 schreef juul. het volgende:
Ze zijn voor Dillie nog een fan aan het zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |