abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 maart 2024 @ 07:24:39 #1
862 Arcee
Look closer
pi_212711277

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2024 10:32:50 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 6 maart 2024 @ 09:17:26 #2
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_212712331
Aanpassing voor de OP:

Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_212713258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:17 schreef robdriessen het volgende:
Aanpassing voor de OP:

Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Aangepast en dank voor de tip :)
pi_212714201
Haley doet het eigenlijk wel een stuk beter dan de peilingen hebben aangegeven.
Incelfrikandel
  Overall beste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 12:12:54 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_212714453
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_212714473
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Zouden de nette republikeinen niet durven toe te geven bij anonieme polls dat ze in de ogen van de Magamovement Rino zijn en hierdoor bang voor de toorn des Trumps zijn. :P
pi_212714583
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Valt niet tegen in sommige staten inderdaad met soms wel 30-35% van de stemmen. Desondanks natuurlijk een gelopen race.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212714592
Pusmelding: Haley stopt :o
pi_212714697
quote:
Nikki Haley to suspend campaign for 2024 Republican presidential nomination

Haley was the first major rival to former president Donald Trump and the only woman to launch a campaign for the 2024 GOP nomination

https://www.washingtonpos(...)s-out-2024-election/
pi_212714712
Als het klopt, benieuwd of ze dan Trump endorsed en hem aangeeft als de beste kandidaat.
Iets wat de vorige opgevers wel allemaal hebben gedaan.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 12:39:48 #11
3928 Ulx
pi_212714791
twitter

Daarnaast is hij ook een holocaustontkenner.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Forum Admin woensdag 6 maart 2024 @ 12:46:33 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212714874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Lekker figuur wel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212714923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
die had de hoop dat Trump voor november voor het gerecht zou zijn gesleept, maar die halte is afgesloten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 6 maart 2024 @ 12:58:15 #14
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212714996
Alweer Trump vs Biden? Dat land is in 4 jaar tijd echt niks opgeschoten.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 13:00:48 #15
3928 Ulx
pi_212715037
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:51 schreef Sabata het volgende:

[..]
die had de hoop dat Trump voor november voor het gerecht zou zijn gesleept, maar die halte is afgesloten
Kan altijd nog.
pi_212715071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Kan altijd nog.
Net zoals beide fossiele presidentskandidaten nog dood kunnen neervallen.. :D
pi_212715266
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Waar weten ze dergelijke mensen toch altijd vandaan te halen :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212715392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alweer Trump vs Biden? Dat land is in 4 jaar tijd echt niks opgeschoten.
De kans lijkt daardoor ook gewoon behoorlijk groot dat het opnieuw Trump gaat worden. Biden oogt zeer zwak fysiek en mentaal en kan daardoor nauwelijks nog zijn achterban in beweging krijgen of enthousiasmeren. Er zullen zeker veel proteststemmen komen tgen Trump, maar dat zou m.i. veel beter werken met een jonge, frisse Democratische kandidaat. Ik heb lang de hoop gehad dat Michelle Obama naar voren zou worden geschoven, maar dit is gisteren opnieuw van tafel geveegd (bron)
pi_212715538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
De kans lijkt daardoor ook gewoon behoorlijk groot dat het opnieuw Trump gaat worden. Biden oogt zeer zwak fysiek en mentaal en kan daardoor nauwelijks nog zijn achterban in beweging krijgen of enthousiasmeren. Er zullen zeker veel proteststemmen komen tgen Trump, maar dat zou m.i. veel beter werken met een jonge, frisse Democratische kandidaat. Ik heb lang de hoop gehad dat Michelle Obama naar voren zou worden geschoven, maar dit is gisteren opnieuw van tafel geveegd (bron)
Trump wel eens gezien en gehoord(!) de laatste tijd?
  woensdag 6 maart 2024 @ 13:52:39 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212715639
quote:
Tot nader order? Mocht Trump veroordeeld worden, mag-ie toch gewoon niet meer meedoen? Het blijft zo'n bizarre zaak dat die man weer stemmen krijgt. Is het met de grondwet in de VS uberhaupt mogelijk dat er straks een autocratie komt in de VS?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212715759
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Trump wel eens gezien en gehoord(!) de laatste tijd?
;)
Het is ergens toch wel een treurige shitshow, maar even veelzeggend over de staat van de amerikaanse Maatschappij dat ze nu hierdoor gerepresenteerd worden .... :+

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_212716131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik heb geen idee waar je de hoop op Michelle op baseerde, die heeft al vele malen laten weten daar totaal niet voor te voelen en het Witte Huis verblijf bepaald niet als positief ervaren te hebben.
pi_212716365
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik heb geen idee waar je de hoop op Michelle op baseerde, die heeft al vele malen laten weten daar totaal niet voor te voelen en het Witte Huis verblijf bepaald niet als positief ervaren te hebben.
Is ook, was wellicht ook meer wensdenken vanuit mijzelf. Maar toch.. een vrouw als Michelle Obama in het Witte Huis. Ja, dat zou ik wel aanmoedigen en ik denk heel veel Amerikanen.
  woensdag 6 maart 2024 @ 15:12:39 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212716734

quote:
Will Nikki Burn the Boats?

You can’t go home again, they say. But I did today, briefly.

I voted this morning in the Republican primary here in Virginia. I’ve participated in many GOP primaries over four decades in this fine commonwealth, which has no party registration, and where you simply request a ballot for one party’s primary or the other.

But I hadn’t voted in a Republican primary since 2016. I had to steel myself to ask for a ballot for my former party, one that is about to overwhelmingly nominate Trump for a third consecutive time. But I did so. And I cast my vote for Nikki Haley.

Now what? (Not for me—I’m back home safe and sound from the polling place, once again an ex-Republican, and looking forward to participating in the Democratic primary for our House seat in June.) What’s next for Nikki?

Will she take Sarah Longwell’s advice, offered a week ago after Haley acknowledged that it was “very possible” the Republican party had shifted decisively away from her views? “Burn the boats, Nikki,” Sarah said. “There’s nothing to go back to.”

Will Nikki follow in the footsteps of Hernn Corts, the Spanish conquistador who, legend has it, burned his ships in 1519 so that he and his men would have to stay in the New World, to conquer or die?

A couple of months ago, I would have predicted that, after losing the nomination, Haley would choose to sail timidly back to Trump’s Republican party. I think she expected to do that. She expected to go back home again.

But I no longer believe she expects to go back. I think it’s more likely she’ll embrace the logic that increasingly shaped her rhetoric and animated her campaign. I think she’ll refuse to endorse Trump.

Now, there are many different paths to take after not endorsing Trump. Haley’s made it clear she won’t support Joe Biden. So she could simply sit out the rest of the 2024 campaign.

Or Haley could choose to continue to make the case against Trump in 2024. She could even engage in energetic efforts to stop Trump from winning in November. She could even consider participating in an independent candidacy, her own or someone else.

Haley’s path ahead is uncertain. It won’t be easy. Corts had a complicated and challenging time in the New World, to say the least, after he burned his boats!

But he made history. Haley has a chance to try to play a historic role as well, to help chart a new path and explore a new continent in American politics.

But first she has to burn the boats.

—William Kristol​
https://plus.thebulwark.com/p/will-nikki-burn-the-boats
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 6 maart 2024 @ 16:36:44 #25
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_212717847
Lafbek McConnell heeft z'n endorsement alweer klaar hoor :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 6 maart 2024 @ 17:50:59 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212718674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]
;)
Het is ergens toch wel een treurige shitshow, maar even veelzeggend over de staat van de amerikaanse Maatschappij dat ze nu hierdoor gerepresenteerd worden .... :+

[ afbeelding ]
Niet alleen de Amerikaanse maatschappij, het hele Westen is politiek gezien een uiterst treurige bedoening.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_212718723
quote:
Haley is te berekenend, die bekijkt gewoon wat haar beste kansen zijn voor 2028. Als dat een endorsement is voor Trump doet ze dat.

quote:

[..]
Valt niet tegen in sommige staten inderdaad met soms wel 30-35% van de stemmen. Desondanks natuurlijk een gelopen race.
Het is wel wisselend zie ik. In Virginia zo'n 35%, maar in grensstaat North Carolina slechts zo'n 23%. In Texas zelfs maar 18%. Opmerkelijk.
Incelfrikandel
pi_212719043
Los van alle mogelijke binnen- en buitenlandse politieke ontwikkelingen (of stilstand) in het komende half jaar, ben ik ook (nog steeds) benieuwd wat de invloed van RFK jr. zal zijn, mocht hij tot het eind mee blijven doen als onafhankelijk kandidaat. Hij kan een aantrekkelijke keuze zijn voor klimaatbewuste mensen en de snel groeiende groep van figuren die liever op een brandnetel kauwen dan zich laten behandelen door een gediplomeerd arts.

Hetzelfde geldt - qua mogelijke invloed - eigenlijk ook voor No Labels, want volgens mij heeft die club zich nog niet teruggetrokken.

De onafhankelijken kunnen een grotere rol gaan spelen dan te doen gebruikelijk, zeker nu het erop lijkt dat veel Amerikanen zowel Biden als Trump wel zat zijn.

Voorlopig houd ik het voor november nog op Trump. Het is weliswaar lente, maar ik blijf mijn recht opeisen om somber te zijn! ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_212719180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:29 schreef Toby56 het volgende:
Los van alle mogelijke binnen- en buitenlandse politieke ontwikkelingen (of stilstand) in het komende half jaar, ben ik ook (nog steeds) benieuwd wat de invloed van RFK jr. zal zijn, mocht hij tot het eind mee blijven doen als onafhankelijk kandidaat. Hij kan een aantrekkelijke keuze zijn voor klimaatbewuste mensen en de snel groeiende groep van figuren die liever op een brandnetel kauwen dan zich laten behandelen door een gediplomeerd arts.

Hetzelfde geldt - qua mogelijke invloed - eigenlijk ook voor No Labels, want volgens mij heeft die club zich nog niet teruggetrokken.

De onafhankelijken kunnen een grotere rol gaan spelen dan te doen gebruikelijk, zeker nu het erop lijkt dat veel Amerikanen zowel Biden als Trump wel zat zijn.

Voorlopig houd ik het voor november nog op Trump. Het is weliswaar lente, maar ik blijf mijn recht opeisen om somber te zijn! ;)
Als Trump opdracht kan geven om het Capitool te bestormen, en toch nog kan runnen voor president, dan denk ik dat hij het ook wordt. Inderdaad.
pi_212719319
Aangezien men het er gisteren over had, hier een feitelijk stukje over stemmen door niet-burgers van de VS

https://www.washingtonpos(...)g-federal-elections/

Maar goed, feiten landen meestal slecht bij Trump supporters.
pi_212719385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:45 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Als Trump opdracht kan geven om het Capitool te bestormen, en toch nog kan runnen voor president, dan denk ik dat hij het ook wordt. Inderdaad.
Los daarvan: hij was altijd al een patjakker en een fantast die alleen zichzelf interessant en gezaghebbend vond, maar blijkbaar spreekt zoiets de kiezers wel aan in de huidige tijd.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 6 maart 2024 @ 21:37:12 #32
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212722063
Ergens toch wel een enge gedachte dat met alle spanningen die er nu in de wereld zijn een Trump wederom aan de macht zou komen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Forum Admin woensdag 6 maart 2024 @ 21:44:49 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212722182
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
Aangezien men het er gisteren over had, hier een feitelijk stukje over stemmen door niet-burgers van de VS

https://www.washingtonpos(...)g-federal-elections/

Maar goed, feiten landen meestal slecht bij Trump supporters.
Niet alleen bij Trump supporters ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Overall beste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 02:32:30 #34
3928 Ulx
pi_212723492
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 02:45:05 #35
3928 Ulx
pi_212723499
Dit lijkt me ook wel een dingetje. Een drugsverslaafde met tien kids bij verschillende partners die helemaal gek wordt. De clearance mag wel eens onder de loep.

twitter
pi_212723504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 02:45 schreef Ulx het volgende:
Dit lijkt me ook wel een dingetje. Een drugsverslaafde met tien kids bij verschillende partners die helemaal gek wordt. De clearance mag wel eens onder de loep.

[ x ]
Hij was ook op bezoek bij Trump:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212723507
Verkiezing in mei :P

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212723528
Oh ja Habba weigerde antwoord te geven op de vraag van Engoron over de meineed van Weisselberg:

twitter

Intussen speelt ze weer eens de slimme advocate bij Fox News:

twitter
pi_212723530
Trump bereidt zich voor op Biden's SOTU (3 uur 's nachts onze tijd):

twitter
pi_212723581
twitter
pi_212723648
twitter

Dat is wel heel VERDACHT! :(
  Overall beste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 08:04:14 #42
3928 Ulx
pi_212723961
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2024 07:07 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Dat is wel heel VERDACHT! :(
Dit dan weer niet:

twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 08:23:18 #43
3928 Ulx
pi_212724206
twitter
pi_212724693
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2024 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
Trump bereidt zich voor op Biden's SOTU (3 uur 's nachts onze tijd):

[ x ]
"his poltical opponent.. ME"

:') !!!!
pi_212724794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 08:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit dan weer niet:

[ x ]
Goeie referenties. Not for me.
  donderdag 7 maart 2024 @ 11:13:11 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212725948
twitter

Dementia Joe zit ook midden in de SOTU voorbereiding, van vorig jaar :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_212726101
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2024 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

Dementia Joe zit ook midden in de SOTU voorbereiding, van vorig jaar :').
Grappig dat dat plaatje helemaal niet te vinden is op het POTUS-twitteraccount. Toch wordt het vol overgave gedeeld door ene 'heatwave'.
  Overall beste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 12:03:08 #48
3928 Ulx
pi_212726449
Defund the police!

twitter
pi_212727109
  donderdag 7 maart 2024 @ 13:16:17 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212727241
quote:
Humorloos en laag IQ is gewoon een vreselijke combi. Met n van de twee kun je je nog prima redden maar als je het allebei hebt, is dat echt rampzalig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_212727654
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:03 schreef Ulx het volgende:
Defund the police!

[ x ]
Criminelen zijn ook American people, natuurlijk.
pi_212728008
Langzamerhand zou je kunnen denken, dat het een goeie zet is van McConnell om tfg te endorsen.

Nu worden al zijn uitspraken en de beelden van Jan6th nog eens herhaald.
En herhaald.
Dat lijkt mij dan wel doeltreffende info voor de rep. twijfelaars.

#een mens mag dromen.
  Overall beste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 15:16:12 #53
3928 Ulx
pi_212728646
twitter
pi_212729748
In gesprek met vorige presidenten. Ja, ook met Martin Sheen uit de West Wing.
twitter
pi_212736552
twitter

twitter

Mocht het een goede speech zijn is Biden uiteraard aan de drugs!

Update:

twitter

twitter

Overigens hebben de ouders van Laken Riley een SOTU-uitnodiging van de Republikeinen afgeslagen:

twitter

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 08-03-2024 06:38:03 ]
  vrijdag 8 maart 2024 @ 03:47:31 #56
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_212736618
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Mocht het een goede speech zijn is Biden uiteraard aan de drugs!

Update:

[ x ]
:D _O- :D
pi_212736641
Speaker Johnson wordt letterlijk en figuurlijk alsmaar kleiner tijdens Biden’s Stare of the Union speech.
pi_212736644
twitter

twitter

[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 08-03-2024 04:41:59 ]
pi_212736647
Geweldige speech _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles zat erin. Zijn 'voorganger' (hij noemde Trump's naam niet) werd meermalen aangepakt en de aanwezige SCOTUS-leden kregen ook nog een veeg uit de pan ^O^

Veel te energiek blijkbaar :D

twitter

twitter

En ja hoor:

twitter

[ Bericht 43% gewijzigd door Kijkertje op 08-03-2024 06:40:01 ]
pi_212736655
Oef, de GOP response is vanaf de eerste seconde al een combinatie van cringe, leugens, en complete onzin. Eens kijken of ik het einde haal.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_212736656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 04:56 schreef OMG het volgende:
Oef, de GOP response is vanaf de eerste seconde al een combinatie van cringe, leugens, en complete onzin. Eens kijken of ik het einde haal.
Tenenkrommend :X

twitter

Jammeren over de grens terwijl ze zelf heeft meegewerkt aan de totstandkoming van de bipartsan border bill waar ze vervolgens tegenstemde op bevel van Trump 8)7

twitter

Biden daarover in zijn speech:

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 08-03-2024 07:27:53 ]
pi_212736659
pi_212736663
Ted Cruz kan de speech natuurlijk moeilijk energiek noemen:

twitter

Hannity is aan het 'fact checken':

twitter

Oh en Mike Johnson onthult wat hij tegen Kamala Harris zei toen ze stonden te wachten op Biden:

twitter

Tja je moet wat zeggen :D

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 08-03-2024 05:49:36 ]
pi_212736678
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 04:30 schreef AnneX het volgende:
Speaker Johnson wordt letterlijk en figuurlijk alsmaar kleiner tijdens Biden’s Stare of the Union speech.
twitter
  vrijdag 8 maart 2024 @ 06:17:28 #65
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212736699
Die Katie Britt is redelijk cringy. :D Waar halen ze ze vandaan? Lijkt wel SNL.
Bless her heart.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 08-03-2024 06:25:41 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_212736849
twitter
pi_212737435
Third-party candidates could tip America’s presidential election

https://www.economist.com(...)residential-election
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_212737523
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:44 schreef nostra het volgende:
Third-party candidates could tip America’s presidential election

https://www.economist.com(...)residential-election
Hier een voor mij wel leesbare link met ik denk dezelfde inhoud ongeveer: https://www.ucl.ac.uk/new(...)p-balance-tight-race

Dat 1 op de 5 overweegt om op Kennedy te stemmen is wel veel.

Ik denk ook dat er een hele lage opkomst gaat zijn, 30% van de Republikeinen steunt Trump duidelijk niet, gezien de resultaten van Haley. Maar bij de Democraten waren er een heleboel die zelfs blanco stemden ipv Biden bij de voorverkiezingen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 8 maart 2024 @ 09:31:42 #69
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_212737964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:50 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hier een voor mij wel leesbare link met ik denk dezelfde inhoud ongeveer: https://www.ucl.ac.uk/new(...)p-balance-tight-race

Dat 1 op de 5 overweegt om op Kennedy te stemmen is wel veel.

Ik denk ook dat er een hele lage opkomst gaat zijn, 30% van de Republikeinen steunt Trump duidelijk niet, gezien de resultaten van Haley. Maar bij de Democraten waren er een heleboel die zelfs blanco stemden ipv Biden bij de voorverkiezingen.
Ik heb nog steeds goede hoop dat er een hoop mensen zijn die nu rustig thuis zitten, dit gedoe en de narcistische misdadiger Trump met zijn clowns met verbazing bekijken die straks gewoon gaan stemmen om niet nog vier jaar Trump-ellende mee te hoeven maken. Mensen die er niet zo heel veel mee bezig zijn, maar wel hun plicht doen zodra het nodig is.

Verkiezingen worden gewonnen door twijfelaars over de streep te trekken, niet door de eigen aanhang van het eigen gelijk te overtuigen. Dat Trump een rumoerige basisaanhang heeft is volkomen duidelijk, maar dat volk beslist niet de verkiezingen.

Trump kan best winnen, maar een landslide lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
pi_212738616
Ik vermoed sowieso dat de democraten die bij de voorverkiezing blanco stemden alsnog voor Biden gaan omdat het alternatief dat Trump president wordt voor hun helemaal ondenkbaar is.
pi_212738711
de blanco stemmen vielen in twee staten op, Minnesota en Michigan, in beide gevallen een grote Arabische/Somalische gemeenschap die uit protest tegen Gaza blanco stemde.

wat de 3rd party kandidaten betreft, no labels heeft twee man proberen over te halen als onafhankelijk kandidaat mee te doen, waaronder Joe Manchin. ik weet niet meer wie de ander was maar beiden hebben afgezegd. Robert Kennedy zou nog kunnen maar die lijkt eerder teleurgestelde GOP kiezers aan te trekken omdat zijn opvattingen meer conservatief zijn
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_212738857
quote:
de blanco stemmen vielen in twee staten op, Minnesota en Michigan, in beide gevallen een grote Arabische/Somalische gemeenschap die uit protest tegen Gaza blanco stemde.
Precies. Minnesota en Michigan verliezen zou catastrofaal zijn voor Biden. Ook omdat Ohio en Florida Trump in de polls ruim voorstaat. Je ziet dat de Dems nu al kritischer worden op Isral om (walgelijke) figuren als Ilhan Omar en Rashida Talib in hun hok te houden.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 12:01:01 #73
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_212739555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:56 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Precies. Minnesota en Michigan verliezen zou catastrofaal zijn voor Biden. Ook omdat Ohio en Florida Trump in de polls ruim voorstaat. Je ziet dat de Dems nu al kritischer worden op Isral om (walgelijke) figuren als Ilhan Omar en Rashida Talib in hun hok te houden.
Tja, zelfs van Palestina-liefhebbers zou je mogen verwachten dat ze begrijpen dat Biden misschien meer van Israel dan van Palestijnen houdt, maar dat Trump met alle plezier genocide door zijn grote vriend Netanyahu toejuicht. Interne partij politiek is toch heel wat anders dan kiezen tussen de kleine satan of de grote satan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 13:41:12 #74
3928 Ulx
pi_212740578
twitter

Republikeinen proberen Biden te cancellen door hard te schreeuwen omdat hij zegt wat Republikeinen zeggen te willen doen.
pi_212740975
Kennen we hem nog? Ronny Jackson, voormalige Witte Huis arts en nu RNC Congreslid:

quote:
Navy demoted Ronny Jackson after probe into White House behavior

Trump’s former physician and GOP ally is now a retired captain, not an admiral

Ronny Jackson, the former White House physician turned GOP congressman, regularly touts his military bona fides.

“As a retired U.S. Navy Rear Admiral with nearly three decades of military service I understand the commitment and sacrifices made by servicemen and servicewomen to serve our country,” the two-term representative from Texas says on his congressional website in a message posted to a page listing his work on veterans issues.

But Jackson is no longer a retired admiral. The Navy demoted him in July 2022 following a damaging Pentagon inspector general’s report that substantiated allegations about his inappropriate behavior as a White House physician, a previously unreported decision confirmed by a current defense official and a former U.S. official who spoke on the condition of anonymity to discuss a sensitive personnel move.

https://www.washingtonpos(...)e-medical-unit-navy/
Je moet het behoorlijk gek maken om alsnog een demotie na je pensioen te krijgen in de VS.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2024 14:25:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')