quote:Op vrijdag 8 maart 2024 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Mocht het een goede speech zijn is Biden uiteraard aan de drugs!
Update:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zat erin. Zijn 'voorganger' (hij noemde Trump's naam niet) werd meermalen aangepakt en de aanwezige SCOTUS-leden kregen ook nog een veeg uit de pan![]()
Veel te energiek blijkbaar![]()
En ja hoor:
[ Bericht 43% gewijzigd door Kijkertje op 08-03-2024 06:40:01 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Tenenkrommendquote:Op vrijdag 8 maart 2024 04:56 schreef OMG het volgende:
Oef, de GOP response is vanaf de eerste seconde al een combinatie van cringe, leugens, en complete onzin. Eens kijken of ik het einde haal.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 04:30 schreef AnneX het volgende:
Speaker Johnson wordt letterlijk en figuurlijk alsmaar kleiner tijdens Biden’s Stare of the Union speech.
Hier een voor mij wel leesbare link met ik denk dezelfde inhoud ongeveer: https://www.ucl.ac.uk/new(...)p-balance-tight-racequote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:44 schreef nostra het volgende:
Third-party candidates could tip America’s presidential election
https://www.economist.com(...)residential-election
Ik heb nog steeds goede hoop dat er een hoop mensen zijn die nu rustig thuis zitten, dit gedoe en de narcistische misdadiger Trump met zijn clowns met verbazing bekijken die straks gewoon gaan stemmen om niet nog vier jaar Trump-ellende mee te hoeven maken. Mensen die er niet zo heel veel mee bezig zijn, maar wel hun plicht doen zodra het nodig is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hier een voor mij wel leesbare link met ik denk dezelfde inhoud ongeveer: https://www.ucl.ac.uk/new(...)p-balance-tight-race
Dat 1 op de 5 overweegt om op Kennedy te stemmen is wel veel.
Ik denk ook dat er een hele lage opkomst gaat zijn, 30% van de Republikeinen steunt Trump duidelijk niet, gezien de resultaten van Haley. Maar bij de Democraten waren er een heleboel die zelfs blanco stemden ipv Biden bij de voorverkiezingen.
Precies. Minnesota en Michigan verliezen zou catastrofaal zijn voor Biden. Ook omdat Ohio en Florida Trump in de polls ruim voorstaat. Je ziet dat de Dems nu al kritischer worden op Isral om (walgelijke) figuren als Ilhan Omar en Rashida Talib in hun hok te houden.quote:de blanco stemmen vielen in twee staten op, Minnesota en Michigan, in beide gevallen een grote Arabische/Somalische gemeenschap die uit protest tegen Gaza blanco stemde.
Tja, zelfs van Palestina-liefhebbers zou je mogen verwachten dat ze begrijpen dat Biden misschien meer van Israel dan van Palestijnen houdt, maar dat Trump met alle plezier genocide door zijn grote vriend Netanyahu toejuicht. Interne partij politiek is toch heel wat anders dan kiezen tussen de kleine satan of de grote satan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:56 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Precies. Minnesota en Michigan verliezen zou catastrofaal zijn voor Biden. Ook omdat Ohio en Florida Trump in de polls ruim voorstaat. Je ziet dat de Dems nu al kritischer worden op Isral om (walgelijke) figuren als Ilhan Omar en Rashida Talib in hun hok te houden.
Je moet het behoorlijk gek maken om alsnog een demotie na je pensioen te krijgen in de VS.quote:Navy demoted Ronny Jackson after probe into White House behavior
Trump’s former physician and GOP ally is now a retired captain, not an admiral
Ronny Jackson, the former White House physician turned GOP congressman, regularly touts his military bona fides.
“As a retired U.S. Navy Rear Admiral with nearly three decades of military service I understand the commitment and sacrifices made by servicemen and servicewomen to serve our country,” the two-term representative from Texas says on his congressional website in a message posted to a page listing his work on veterans issues.
But Jackson is no longer a retired admiral. The Navy demoted him in July 2022 following a damaging Pentagon inspector general’s report that substantiated allegations about his inappropriate behavior as a White House physician, a previously unreported decision confirmed by a current defense official and a former U.S. official who spoke on the condition of anonymity to discuss a sensitive personnel move.
https://www.washingtonpos(...)e-medical-unit-navy/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |