Los daarvan: hij was altijd al een patjakker en een fantast die alleen zichzelf interessant en gezaghebbend vond, maar blijkbaar spreekt zoiets de kiezers wel aan in de huidige tijd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:45 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als Trump opdracht kan geven om het Capitool te bestormen, en toch nog kan runnen voor president, dan denk ik dat hij het ook wordt. Inderdaad.
Niet alleen bij Trump supportersquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
Aangezien men het er gisteren over had, hier een feitelijk stukje over stemmen door niet-burgers van de VS
https://www.washingtonpos(...)g-federal-elections/
Maar goed, feiten landen meestal slecht bij Trump supporters.
Hij was ook op bezoek bij Trump:quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:45 schreef Ulx het volgende:
Dit lijkt me ook wel een dingetje. Een drugsverslaafde met tien kids bij verschillende partners die helemaal gek wordt. De clearance mag wel eens onder de loep.
[ x ]
"his poltical opponent.. ME"quote:Op donderdag 7 maart 2024 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
Trump bereidt zich voor op Biden's SOTU (3 uur 's nachts onze tijd):
[ x ]
Grappig dat dat plaatje helemaal niet te vinden is op het POTUS-twitteraccount. Toch wordt het vol overgave gedeeld door ene 'heatwave'.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Dementia Joe zit ook midden in de SOTU voorbereiding, van vorig jaar.
Humorloos en laag IQ is gewoon een vreselijke combi. Met n van de twee kun je je nog prima redden maar als je het allebei hebt, is dat echt rampzalig.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Mocht het een goede speech zijn is Biden uiteraard aan de drugs!
Update:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zat erin. Zijn 'voorganger' (hij noemde Trump's naam niet) werd meermalen aangepakt en de aanwezige SCOTUS-leden kregen ook nog een veeg uit de pan![]()
Veel te energiek blijkbaar![]()
En ja hoor:
[ Bericht 43% gewijzigd door Kijkertje op 08-03-2024 06:40:01 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |