Nouja bedoelde als molloot enzo.quote:
Ah, goed dat je het uitlegt, ik vond je post ook al een beetje engquote:Op maandag 4 maart 2024 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja bedoelde als molloot enzo.
(Mag toch hopen dat we je nog lang niet hoeven weg te dragen)
Hehehehe ja wel leukquote:Op maandag 4 maart 2024 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja bedoelde als molloot enzo.
(Mag toch hopen dat we je nog lang niet hoeven weg te dragen)
Ja jemig dan moet ik wakker worden voor ontbijt en lunch en verrek ik na het avondeten van de trek! Ik maak zelf wel uit wanneer ik iets eet wat ik lunch noemquote:Op maandag 4 maart 2024 21:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We doen hier alleen maar aan de Nederlandse tijd. Dit is verdorie een Nederlands forum!
Hup mollootquote:Op maandag 4 maart 2024 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Sterker nog, ik heb me vandaag officieel in mogen en kunnen schrijven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Spanning en sensatie, want binnen een halfuur waren alle plekken voor nieuwkomers al vergevenEn nu trainen, trainen, trainen!
@:Prisha doe jij ook weer mee?
Leuk hoor! En je hebt nog wel even in te trainen.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Sterker nog, ik heb me vandaag officieel in mogen en kunnen schrijven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Spanning en sensatie, want binnen een halfuur waren alle plekken voor nieuwkomers al vergevenEn nu trainen, trainen, trainen!
OPHEF.paintquote:Op maandag 4 maart 2024 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig dan moet ik wakker worden voor ontbijt en lunch en verrek ik na het avondeten van de trek! Ik maak zelf wel uit wanneer ik iets eet wat ik lunch noem
Je hebt de post icons al gevondenquote:Op maandag 4 maart 2024 23:46 schreef RadioJoost het volgende:
ik realiseer me nu pas dat het wel hard werken is hier op fok. Overal reageren moet ik nog even onder de knie krijgen
Ooh goed bezig! Al druk aan het trainen?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Hahahaah zie ik nu pas😂😂😂. Ik wilde die achter de reactie zetten. Maar zag hem niet verschijnen😂😂😂quote:
Wat goedquote:Op maandag 4 maart 2024 22:04 schreef molloot200 het volgende:
daarna sliep ik weerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 04:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kijk nou, iemand die wakker is.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het UWV-leven begint te wennen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit een veel betere tijd om op te staan.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit een veel betere tijd om op te staan.
ik heb het zelf op 301 staan, vind ik nog steeds goed te doenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan het aantal posts dat je op een pagina ziet aanpassen in je profiel. Die heb je nu immersIk heb het op 101 staan in plaats van 25, dus een topic is bij mij 3 pagina's lang. Maar net wat je prettig vindt
Ik zit op kantoor. Dus nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Zit er een chocolaatje bij?
Ja je speelt nu echt mee met de allergrootsten, dit is toch opeens alsof je in de Premier League staat hè.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:46 schreef RadioJoost het volgende:
ik realiseer me nu pas dat het wel hard werken is hier op fok. Overal reageren moet ik nog even onder de knie krijgen
Bij veel plaatjes/tweets/youtubes gaat FOK bij mij dan wel sputteren. Ik heb ook al een eeuwigheid 50 posts per pagina trouwens, dus dat laat ik heel conservatief zoals het is.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
ik heb het zelf op 301 staan, vind ik nog steeds goed te doen
Ah oké nee meestal heb ik er niet echt problemen mee. Dat wil zeggen; in Chrome niet. In Firefox ging het wel minder.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij veel plaatjes/tweets/youtubes gaat FOK bij mij dan wel sputteren. Ik heb ook al een eeuwigheid 50 posts per pagina trouwens, dus dat laat ik heel conservatief zoals het is.
Ja, hier heb je geen Ard van Peppen, Mees Hoedemakers of Ted van de Pavert, waar je zonder nadenken overheen walst. Dit is het echte werkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je speelt nu echt mee met de allergrootsten, dit is toch opeens alsof je in de Premier League staat hè.
Het leven in Spanje is weer zwaar zie ik wel!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:23 schreef Strani het volgende:
Zo, net een spaghetti met soort spinazie-cremesaus op, nu een koffietje en zo neem ik denk ik de werk-laptop maar eens mee naar m'n stamcafé om daar onder het genot van nog wat koffie wat werk te verzetten.
Heb je het sollicitatiegesprek al gehad?quote:
Het is niet altijd feest.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt een valide reden.
Yes, goed gesprek maar ben het uiteindelijk niet geworden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je het sollicitatiegesprek al gehad?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, goed gesprek maar ben het uiteindelijk niet geworden.
Jammer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben voor 101 gegaan in plaats van 100 zodat ik niet nog een laatste pagina heb met maar 1 post eropquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij veel plaatjes/tweets/youtubes gaat FOK bij mij dan wel sputteren. Ik heb ook al een eeuwigheid 50 posts per pagina trouwens, dus dat laat ik heel conservatief zoals het is.
Zondequote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ga je nu ook voor Disney werken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:53 schreef H_T het volgende:
Google Maps fopte me met een route die alleen mogelijk is voor Disneymedewerkers, dus ik heb net een half uur doorgebracht op een uiterst inspirerend parkeerterrein om daarns weer een bus te nemen naar waar ik begon. Goeie shortcut dus![]()
![]()
Ah jammer!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |