Fout. Klojo.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen die dat leuk zijn gaan vinden sinds dat max meedoet zijn hetzelfde publiek als bij vrouwenvoetbal.
zo danquote:Op maandag 4 maart 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Fout. Klojo.
Ik hoop dat je snel niet meer hier kan/ mag posten.
Dat klinkt wel heel dubbelzinnig.quote:
Wat is er mis met vrouwenvoetbalpubliekquote:Op maandag 4 maart 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Fout. Klojo.
Zijn over het algemeen dezelfde mensen als bij mannenvoetbal.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwenvoetbalpubliek
Ik zag iets met F1, ik denk: nice.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dag spekkie heb je de verkeerde afslag genomen? :p
Ik dubbelzinnig? Nooitquote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel dubbelzinnig.
Ja hoor. Flapjes op een hondenkop. Flapjes in slipjes.
Niks, mits ze geen tulpen, molens of een kaas op hun harses hebben.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Ik kijk soms ook mannenvoetbal. Al heb ik het WK natuurlijk geboycot.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen dezelfde mensen als bij mannenvoetbal.
altijd wel watquote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent meer van de varianten mannenliefde of zelfliefde?quote:
Zo'n eikel ben ik ook weer nietquote:
Zal jouw flapjes eens...quote:
F1quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zag iets met F1, ik denk: nice.
Of zelfmannenliefde.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de varianten mannenliefde of zelfliefde?
Hoe zit dat met jou spekkie?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
O nee help nee, doe maar vrouwen, veel ervan en allen beeldend schoonquote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Met of zonder hartslag?quote:
Oooh jij bent er zo een!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
O nee help nee, doe maar vrouwen, veel ervan en allen beeldend schoon
Neus niet te vergetenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oor, navel, anus, poes, mond maakt allemaal niet uit?
Zolang het nog maar warm isquote:
wat.. saai?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar seks zonder vrouw vond je ook niet wat..
Neus lijkt me ook niet heel prettigquote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Neus niet te vergeten
[..]
Zolang het nog maar warm is
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Deels Italiaan dus ik ben genetisch belast daarmee
Nou, als ik wil pompen moet er bij haar ook wat pompen.quote:
DTS is gewoon open, maar iemand heeft het hek open laten staan.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
Wat zitten er ineens een hoop hier vreemden??
Is DTS weer eens dicht ofzo.
Of iemand ergens een van gekregen?
Snotneus.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neus lijkt me ook niet heel prettig
Nee hoor. Just branching outquote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
Wat zitten er ineens een hoop hier vreemden??
Is DTS weer eens dicht ofzo.
Of iemand ergens een van gekregen?
Nee mij eigenlijk ook nietquote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neus lijkt me ook niet heel prettig
Sorryquote:Op maandag 4 maart 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, als ik wil pompen moet er bij haar ook wat pompen.
[..]
DTS is gewoon open, maar iemand heeft het hek open laten staan.
quote:
Doctor Mike'je denkt dat elke F1-fan begonnen is toen Max V. is gaan rijden.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks in deze discussie, ik maakte gewoon een onschuldig bedoelde opmerking over de duidelijke taal johquote:Op maandag 4 maart 2024 20:08 schreef Sally het volgende:
En dan nog - wat heeft hij (en jullie? komen hier ook nooit?) te zoeken in (de) SEX (SC)?
wat onvriendelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Fout. Klojo.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Doctor Mike'je denkt dat elke F1-fan begonnen is toen Max V. is gaan rijden.
Fout.
En het hele geziek wat hij dan ten toon spreidt, daar kreeg hij de "Klojo" voor.
En dan nog - wat heeft hij (en jullie? komen hier ook nooit?) te zoeken in (de) SEX (SC)?
Al mag iedereen wel meekletsen hoor.
Maar hou het dan gewoon wel gezellig, en zet niet meteen de aanval in?
Die kan je dan van mij namelijk direct terug verwachten.
Eens. Openbaar forum dus iedereen mag zich mengen mits respectvol.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks in deze discussie, ik maakte gewoon een onschuldig bedoelde opmerking over de duidelijke taal joh
Verder 0 context, vond het gewoon duidelijk taal.
En laten we vooral geen users wegjagen omdat ze hier normaal ook nooit komen. Zo krijg je een stervend forum, allemaal kliekjes die geen nieuwelingen toelaten.
Sally is niet gecharmeerd van feitelijke meningen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik lees geen aanval afgezien van jouw ‘klojo’..
Ik ben Zwitserland, voetbal en f1 interesseren me echt geen reet. Namecalling vind ik alleen wel overbodig.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sally is niet gecharmeerd van feitelijke meningen.
Jij begon ermee.quote:
Oh - dan had ik je verkeerd begrepen, mijn excuses. Maar kreeg je mee wat er (net aan het eind) in het vorige topiv werd gezegd, over Formule 1?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks in deze discussie, ik maakte gewoon een onschuldig bedoelde opmerking over de duidelijke taal joh
Verder 0 context, vond het gewoon duidelijk taal.
En laten we vooral geen users wegjagen omdat ze hier normaal ook nooit komen. Zo krijg je een stervend forum, allemaal kliekjes die geen nieuwelingen toelaten.
Een mening is geen feit.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wens niemand een ban toe ik vertel alleen maar wat over formule 1 fans.quote:
Nee ik kreeg helemaal niks mee.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - dan had ik je verkeerd begrepen, mijn excuses. Maar kreeg je mee wat er (net aan het eind) in het vorige topiv werd gezegd, over Formule 1?
Jaaaaahhhh - dan kom je aan MIJN hobby![]()
![]()
![]()
![]()
En nee, niks geen Max-fangirl. Mijn carriere in het F1-fanschap startte zelfs nog vóór Jos V![]()
De snotneus.![]()
Dat doe je maar ergens anders.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wens niemand een ban toe ik vertel alleen maar wat over formule 1 fans.
Heb je nog soep gemaakt?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg helemaal niks mee.
Ik zag F1 in een TT, denk: daar wil ik eens kijken
Eerste wat ik zie is jouw post, en ik denk: zo dan.
Dus ik post: zo dan.
Het kan allemaal zo simpel zijn
Dat is een van mijn favorietenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee had nog over van gisteren. Morgen maak ik courgettesoep
Nee, en jij bent dat niet?!quote:
Ook die van mij wat gooi jij er in? Heb vandaag nog 2 extra courgettes gehaald zodat ik extra veel lan makenquote:
Courgette, knoflook, ui, parmezaanse kaas, basilicum en als ik er zin in heb pestoquote:Op maandag 4 maart 2024 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook die van mij wat gooi jij er in? Heb vandaag nog 2 extra courgettes gehaald zodat ik extra veel lan makenik maak hem met ui, courgette, boullionblok en gorgonzola
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeetje, wat gebeurt hier opeens, allemaal vreemde bekende namen
* MizzezAmy verwelkomt iedereen
Amykequote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
"Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit."quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan je ook eventueel nog wat pijnboompitten ingooien daarna.
Zat jij niet ook in de ksc?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een rondje langs slowchats aan het doen om te kijken welke bevalt
Blast from the past dezequote:Op maandag 4 maart 2024 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit."
~Hans Teeuwen.
Ik was ff in de KSC ja, maar voelde niet geweldig open voor nieuwkomersquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zat jij niet ook in de ksc?
En wil je weg uit DTS? Tja, na je overwinning is het natuurlijk niet meer hetzelfde
Hallo, dankjewelquote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
DTS moet je uit wegblijvenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik was ff in de KSC ja, maar voelde niet geweldig open voor nieuwkomers
En ik hang wel rond in DTS, maar tis niet een echte SC natuurlijk
Oeh anders dan ik dus. Dan ga ik deze ook proberen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Courgette, knoflook, ui, parmezaanse kaas, basilicum en als ik er zin in heb pesto
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan je ook eventueel nog wat pijnboompitten ingooien daarna.
Sorryquote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een culinaire praat ineens
Niet helemaal degene die ik gebruik, maar mijn recept lijkt veel op dezequote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oeh anders dan ik dus. Dan ga ik deze ook proberen.
Nee, ga vooral door!quote:
Te laatquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DTS moet je uit wegblijven
quote:
Je was okayquote:
Dat was mijn snelste omkering.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb spekkie vorige week geinfluenced en nu zitten wij helemaal in ons soep era
En minpunten vanwege dat kutwoordquote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb spekkie vorige week geinfluenced en nu zitten wij helemaal in ons soep era
Kunnen we hier tezamen verder groeien en dit een plekje geven?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 4 maart 2024 20:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kunnen we hier tezamen verder groeien en dit een plekje geven?
Ik stuur je wel een nudie dan zit ik weer op een 8quote:Op maandag 4 maart 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En minpunten vanwege dat kutwoord![]()
Worden wij dan een soort AA plek voor DTSers?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
Durf Te Stoppen
Ja mam!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef Lenny77 het volgende:
Wat is hier nu weer allemaal aan de hand..
Zo een vreedzame SC normaal![]()
Wel allemaal netjes samenspelen he
Niet persoonlijk tegen andere usersquote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef Lenny77 het volgende:
Kan ook hier ik hou niet van mensen die doen alsof ze fan zijn terwijl ze nooit keken voor een Nederlander won.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doe je maar ergens anders.
Zeg dat tegen diegenen die hier meteen stennis beginnen te schoppen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef Lenny77 het volgende:
3 nudies.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een nudie dan zit ik weer op een 8
Ik moet ergens rehabiliteren.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Worden wij dan een soort AA plek voor DTSers?
Lekker roeren :squote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Daar weet jij helemaal niks van. En het enige wat je komt doen is trollen hier. Hebben ze je weggepest uit DTS?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan ook hier ik hou niet van mensen die doen alsof ze fan zijn terwijl ze nooit keken voor een Nederlander won.
Je komt er wel weer bovenopquote:
Heb 'm de afgelopen anderhalve maand nog niet gezien in DTS iigquote:Op maandag 4 maart 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van. En het enige wat je komt doen is trollen hier. Hebben ze je weggepest uit DTS?
Ik durf alleen maar te lurken in de kscquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik was ff in de KSC ja, maar voelde niet geweldig open voor nieuwkomers
En ik hang wel rond in DTS, maar tis niet een echte SC natuurlijk
Nee, maar men moet hier niet binnen komen vallen met 1 of andere kutopmerking en verwijten gaan maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:39 schreef Lenny77 het volgende:
Mss een -verboden onderwerpen lijstje in SEX SC- aanmaken?
Ik ben uiteraard een kloon, dat is duidelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Van wie ben jij eik een kloon? Ga niet zeggen dat het niet zo is want dat ziet iedereen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard een kloon, dat is duidelijk.
Maar die info wil ik liever niet delen![]()
Geen kloon van een gebande oid, er is gewoon een bepaald publiek waarvan ik liever niet heb dat ze weten wie ik ben.
Dat valt helemaal mee.quote:
Misschien ben jij dat publiek wel!quote:
SpekAmy?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ben jij dat publiek wel!
Of ik?
quote:
Ik biedt geen onderhandelingsruimte sjaakquote:Op maandag 4 maart 2024 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat tegen diegenen die hier meteen stennis beginnen te schoppen.
[..]
3 nudies.
stuur mij maarquote:Op maandag 4 maart 2024 20:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik biedt geen onderhandelingsruimte sjaak
Zo erg was het ook weer niet?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar men moet hier niet binnen komen vallen met 1 of andere kutopmerking en verwijten gaan maken.
Wow, wat een filosofische vraagquote:Op maandag 4 maart 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wie een vreemde is?
Ann Christyquote:Op maandag 4 maart 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
sow, die naam heb ik al lang niet meer gehoordquote:
Zal jou een sjakenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik biedt geen onderhandelingsruimte sjaak
An Oniem.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
Hier zijn we allen geestelijk kreupel en mentaal gemankeerdquote:Op maandag 4 maart 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, wat een filosofische vraag
Ik vind iedereen maar vreemd
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hier zijn we allen geestelijk kreupel en mentaal gemankeerd
Oh daarom spreekt deze plek me wel aan.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hier zijn we allen geestelijk kreupel en mentaal gemankeerd
Dan moet je BasOne zijnquote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard een kloon, dat is duidelijk.
Maar die info wil ik liever niet delen![]()
Geen kloon van een gebande oid, er is gewoon een bepaald publiek waarvan ik liever niet heb dat ze weten wie ik ben.
Mijn account is echt al jaren terug door de shredder gegaan, en ik kom bewust niet op de plekken waar ik toen kwam.quote:
Varken2001quote:Op maandag 4 maart 2024 20:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Niemand gaat mijn vorige naam gokken hoor
Poem?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mijn account is echt al jaren terug door de shredder gegaan, en ik kom bewust niet op de plekken waar ik toen kwam.
Niemand gaat mijn vorige naam gokken hoor
Dat was geen uitnodiging om te gokkenquote:
WAARHEIDquote:Op maandag 4 maart 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat was geen uitnodiging om te gokken
Beoordeel me gewoon op mijn gedrag, wat boeit het verder![]()
Hahaha ja, ik weet jouw vorige naam ook nog welquote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik weet jouw vorige naam ook nog wel
Niet eensquote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]![]()
Heb je lekker in je tuintje gezeten zondag?
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet eens
Ik doe nu maar mn ogen dicht als ik langs de voortuin loop. Maar zag wel dat de hyacinten gaan bloeien en de rest van de bloembollen komen ook al boven het onkruid uit!
Wanneer kom je mn tuintje onderhouden? Dat deed jij toch vrijwillig bij oude vrouwen?
Ik zag vandaag zelfs dat mn rabarber ook al omhoog komt. Lentequote:Op maandag 4 maart 2024 21:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]![]()
Hier komt ook vanalles uit de grond en ik moet echt nodig aan de slag om alles in goede banen te leiden. Ik heb achter in de tuin een soort huisje gebouwd en die moet nu gaan overgroeien met klimop waardoor het een soort natuurhuisje wordtIn de vakanties ga ik altijd tuinieren bij ouwe wijven
Over een paar weken alweer twee weken meivakantie
Mijn rabarber hangt nog omlaagquote:Op maandag 4 maart 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag vandaag zelfs dat mn rabarber ook al omhoog komt. Lente
Zal nu wel mosterd-maaltijd zijn (maar had even andere belangrijker zaken aan mn hoofd) - maar je had mss gemist wat er in het vorige topic al gaande was?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik lees geen aanval afgezien van jouw ‘klojo’..
Een mening is NOOIT feitelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat water nat is.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Een mening is NOOIT feitelijk.
[Wikipedia]
Please neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 maart 2024 20:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Worden wij dan een soort AA plek voor DTSers?
Flikker jij effe op!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan ook hier ik hou niet van mensen die doen alsof ze fan zijn terwijl ze nooit keken voor een Nederlander won.
Vooruit, als het een bakkie thee is, dank!quote:
Welke smaak?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Vooruit, als het een bakkie thee is, dank!
Rooibos Chai Mango, pleasequote:
Dat is geen mening want dat weet je gewoon.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat water nat is.
....
Het is dus een mening die je letterlijk met iedereen deelt.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is geen mening want dat weet je gewoon.
* TheStigsDutchCousin gaat thee zettenquote:
Dank...quote:Op maandag 4 maart 2024 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gaat thee zetten
Ftfyquote:Op maandag 4 maart 2024 22:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is dus kennis die je letterlijk met iedereen deelt.
Maar ik spreek immer de waarheidquote:Op maandag 4 maart 2024 21:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Een mening is NOOIT feitelijk.
Lastig he, taal?
"Een mening (Indogermaans moino: wissel, ruil) of opinie is een in de mens aanwezige subjectieve opvatting, dan wel attitude, ten opzichte van toestanden, gebeurtenissen of andere personen. Zowel een individu als een groep kan een mening bezitten."
[Wikipedia]
quote:
Sallykequote:
Amykequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ieder spreekt zn eigen waarheid.
Goedemorgen!
LoLkequote:
Stigs, de enige echte!quote:
Hier wel jaquote:
Oui oui je suis une Amiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
Bonjour mes élèves, j'espère que tout va bien ici
Je Frans is duidelijk op niveauquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oui oui je suis une Amie
Ik hoop het ook!
Dat is dan ook het enige aan mij wat op niveau isquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je Frans is duidelijk op niveau
Is Frans ook slecht in jou?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige aan mij wat op niveau is
Nee hoor, ik ben best slecht in Frans, kan het vooral lezen, zelf spreken is een uitdaging.
Ik heb (nog) geen ervaring met Fransquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is Frans ook slecht in jou?
Frans de Schwanzquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is Frans ook slecht in jou?
FTFYquote:
Zo heet ik gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen ervaring met Frans
Ze heeft wel ervaring met jou?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo heet ik gelukkig ook niet
Stigs der Schwanz.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo heet ik gelukkig ook niet
Uhmquote:
quote:
Stigs wil wel graag een graai in de Koekietrommel doen.quote:
Ja, dat kan gebeuren he.... helaas.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mocht kijken bij een woning ik allemaal mensen regelen voor verhuizen klussen etc papieren rondkrijgen heeft een kandidaat voor mij het geaccepteerd
Ik begon als 11e stond nu 5e misschien hebben ze de papieren niet op tijd in orde dan maak ik nog een kans was een mooi appartement drie slaapkamers drie hoog twee balkons en de vloer, Was ter overname dat is fijn scheelt weer een vloer leggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren he.... helaas.
Hopelijk ben jij de volgende keer dan wat hoger op de lijst
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:42 schreef Sally het volgende:
en @:rival komt hier nog niet zó lang maar ken ik al wel via elders, die ga ik wel Liefje noemen.
Pas 20 jaarquote:geregistreerd op: maandag 25 augustus 2003 @ 14:14
Oldbiequote:
in dit topicquote:
Dan zie ik je niet zo vaak hierquote:
Ik sinds 2002quote:
Geen rare opmerkingen maken? Je legt de lat wel meteen erg hoogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zie ik je niet zo vaak hier
Maar... welkom hoor(als je maar niet van die rare opmerkingen gaat maken aangaande F1 en fan ervan zijn en mensen erom belachelijk maken... dat heb je vast meegekregen?
)
Ik weet 't. Ik ben veeleisendquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Geen rare opmerkingen maken? Je legt de lat wel meteen erg hoog
21?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
![]()
dinsdag 4 maart 2003 @ 20:46
SallyMijn 20-jarig jubileum!
![]()
(gisteren)
Ach, gelukkig ben ik veelbiedendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha - oh ja. ik ben nog niet wakkerquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ach, gelukkig ben ik veelbiedendPrecies het juiste niveau hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
GeFokciteerd!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
![]()
dinsdag 4 maart 2003 @ 20:46
SallyMijn 20-jarig jubileum!
![]()
(gisteren)
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:
Ik niet. Toen was ik nog lid van Grasisgroen.nl .quote:
Taart? Welke taart?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Wanneer pleegt de taart harakiri?
Jij bent zelf toch nieuw in dit topic?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
in dit topic![]()
* Sally ietsje langer (als je de tijd dat ik meelurkte op het account van mn toenmalige vriendje sinds 1999 niet meetelde![]()
)
en ter verdediging, ik ken je minder lang dan LOL, en nog minder lang dan Stiggy
GRAS IS NIET GROENquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik niet. Toen was ik nog lid van Grasisgroen.nl .
Hahaha - daarvóór alquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent zelf toch nieuw in dit topic?
Ken jij Stiggy uit dts, of al van daarvoor?
Mja ditquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - daarvóór al![]()
Formule 1![]()
![]()
We zijn beide door @:greysbones naar DTS gelokt om daar mee te gaan posten, vorig voorjaar
Het werd wat saai toen in DTS blijkbaar. greysbones komt ook in [F1]
Ik post al wel weer een tijdje hier in de SC.quote:
Ga je samenwonen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mocht kijken bij een woning ik allemaal mensen regelen voor verhuizen klussen etc papieren rondkrijgen heeft een kandidaat voor mij het geaccepteerd
1000 per maand?!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
In het oosten?
Mja, huis regelen is wel doffe ellende nu. Ik wacht wel tot mn ouders overlijden ofzo, dan heb ik ook een huis
Maar goed, ik huur een prima huisje, voor maar 1000 euro per maand, dus ik mag niet klagen
Haha inmiddels wel ja, maar de samenstelling was eerst anders. Hihi als newbie heb ik de afgelopen 2 jaar al veel veranderingen meegemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik post al wel weer een tijdje hier in de SC.
Ja, lekker decadent geld weggooien.quote:
Ohaiquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, lekker decadent geld weggooien.
Ik zoek gewoon een man met huis
Ik zit nu in een studio woning zonder balkon in een pand eigenlijk bedoeld voor expats en studenten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
In het oosten?
Mja, huis regelen is wel doffe ellende nu. Ik wacht wel tot mn ouders overlijden ofzo, dan heb ik ook een huis
Maar goed, ik huur een prima huisje, voor maar 1000 euro per maand, dus ik mag niet klagen
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit nu in een studio woning zonder balkon in een pand eigenlijk bedoeld voor expats en studenten.
Internet gas water elektriciteit zit er bij in maar niet naar mijn zin daar.
Oh ja dat kan ik me voorstellen, ik heb ook een tijdje in een studio zonder buitenruimte gewoond, toen ook wel bedacht dat ik dat nooit weer ga doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit nu in een studio woning zonder balkon in een pand eigenlijk bedoeld voor expats en studenten.
Internet gas water elektriciteit zit er bij in maar niet naar mijn zin daar.
Hengelo Enschede.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]welke regio in het oosten zoek je?
Ze zijn gelukkig wel redelijk rustig door de weeks.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik me voorstellen, ik heb ook een tijdje in een studio zonder buitenruimte gewoond, toen ook wel bedacht dat ik dat nooit weer ga doen.
En als werkende tussen studenten wonen is ook niet altijd even handig.
Dat is wel echt het verre oostenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hengelo Enschede.
[..]
Ze zijn gelukkig wel redelijk rustig door de weeks.
Dat gebrek aan eigen buitenruimte stoort mij ook het meest. had hier wel redelijk kunnen wonen toen ik nog wat jonger was.
Zag recent wen huurwoning in winterswijk 900 euro maar dat is denk ik net te ver?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hengelo Enschede.
[..]
Ze zijn gelukkig wel redelijk rustig door de weeks.
Dat gebrek aan eigen buitenruimte stoort mij ook het meest. had hier wel redelijk kunnen wonen toen ik nog wat jonger was.
Ja dat is te ver van familie werk etc.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zag recent wen huurwoning in winterswijk 900 euro maar dat is denk ik net te ver?
Vriendin van mij had een jaar geleden binnen 2 weken na haar scheiding een huurwoning in een oke wijk voor 750 euro dus het is blijkbaar niet onmogelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Eanske
Snap wel dat het daar moeilijk een woning vinden is, daar willen natuurlijk ook heel veel mensen wonen
RIP taart.quote:
Toen wel.quote:
Nu is het grijs als ik er overheen scheurquote:
Doe dat dan ook niet!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu is het grijs als ik er overheen scheur
Asfalt is het nieuwe groenquote:
Gras is het nieuwe grijs.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Asfalt is het nieuwe groen
Kan ookquote:
Leuk voor de klimaatgevoelige F1 fan.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk voor de klimaatgevoelige F1 fan.
Ik keur het goed!quote:
Tijd om even groen asfalt te maken danquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - daarvóór al![]()
Formule 1![]()
![]()
We zijn beide door @:greysbones naar DTS gelokt om daar mee te gaan posten, vorig voorjaar
Het werd wat saai toen in DTS blijkbaar. greysbones komt ook in [F1]
Jij kan dat!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd om even groen asfalt te maken dan
Earl Greyskequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
de leuksten
samen met @:Esf1gamer en toch ook stiekem onze chagi @:Nattekat
Wat brengt jou hier?quote:
Ahw, liefquote:
Gelukkigquote:
Daar moeten we wat aan doen!quote:
De boel weer dichtnaaien?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar moeten we wat aan doen!
Lordquote:
Hoi jijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattepoes meldt zich ook op mijn schoot
Wat bedoel je precies 🤨🤔quote:
Kanquote:
Koekje toch.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee van wat je zegt maar het klinkt wel lekker.
Un buco è un bucoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Italianen klinken altijd lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Amykequote:
Ik moest meteen aan zwarthemden denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Italianen klinken altijd lekker
LoLkequote:Op woensdag 6 maart 2024 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan zwarthemden denken.
Goedemorgen volkje!
Stigs! De man met de grijze tuin.quote:
Precies, circuit in de tuin.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De man met de grijze tuin.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Fokkerquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan zwarthemden denken.
Goedemorgen volkje!
Tuinen horen toch niet grijs te zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De man met de grijze tuin.
* greysbones geeft gas, op weg naar de tuin van stigquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, circuit in de tuin.
Vast niet... Die heeft volop asfalt liggenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tuinen horen toch niet grijs te zijnNergens een verloren en verpieterde narcis?
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, circuit in de tuin.
Nou, nou...quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ein Volk, Ein Reich, Ein Fokker
Zweepmeisje!quote:
Ik heb een hele mooie tuin.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tuinen horen toch niet grijs te zijnNergens een verloren en verpieterde narcis?
Sallykequote:
Oh, nu weet je mijn adres wel?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft gas, op weg naar de tuin van stig
Circuit de Stigquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
[..]
Oh, nu weet je mijn adres wel?
Net voorbij The Gambon.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Circuit de Stig
had het eerder gezegd
Door de Hammerhead!quote:
Stigcuit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Circuit de Stig
had het eerder gezegd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Door de Hammerhead!
[..]
Stigcuit!
quote:
dat klinkt meer als biscuitquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Door de Hammerhead!
[..]
Stigcuit!
OHHHH THE SPEEEEEEDDDD!!! NO CUTTING CORNERS HEREEEE!quote:
En dat klinkt Engels dus is goedquote:
HE'S OFF!!!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
OHHHH THE SPEEEEEEDDDD!!! NO CUTTING CORNERS HEREEEE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |