Ik niet. Toen was ik nog lid van Grasisgroen.nl .quote:
Taart? Welke taart?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Wanneer pleegt de taart harakiri?
Jij bent zelf toch nieuw in dit topic?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
in dit topic![]()
* Sally ietsje langer (als je de tijd dat ik meelurkte op het account van mn toenmalige vriendje sinds 1999 niet meetelde![]()
)
en ter verdediging, ik ken je minder lang dan LOL, en nog minder lang dan Stiggy
GRAS IS NIET GROENquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik niet. Toen was ik nog lid van Grasisgroen.nl .
Hahaha - daarvóór alquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent zelf toch nieuw in dit topic?
Ken jij Stiggy uit dts, of al van daarvoor?
Mja ditquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - daarvóór al![]()
Formule 1![]()
![]()
We zijn beide door @:greysbones naar DTS gelokt om daar mee te gaan posten, vorig voorjaar
Het werd wat saai toen in DTS blijkbaar. greysbones komt ook in [F1]
Ik post al wel weer een tijdje hier in de SC.quote:
Ga je samenwonen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mocht kijken bij een woning ik allemaal mensen regelen voor verhuizen klussen etc papieren rondkrijgen heeft een kandidaat voor mij het geaccepteerd
1000 per maand?!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
In het oosten?
Mja, huis regelen is wel doffe ellende nu. Ik wacht wel tot mn ouders overlijden ofzo, dan heb ik ook een huis
Maar goed, ik huur een prima huisje, voor maar 1000 euro per maand, dus ik mag niet klagen
Haha inmiddels wel ja, maar de samenstelling was eerst anders. Hihi als newbie heb ik de afgelopen 2 jaar al veel veranderingen meegemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik post al wel weer een tijdje hier in de SC.
Ja, lekker decadent geld weggooien.quote:
Ohaiquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, lekker decadent geld weggooien.
Ik zoek gewoon een man met huis
Ik zit nu in een studio woning zonder balkon in een pand eigenlijk bedoeld voor expats en studenten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
In het oosten?
Mja, huis regelen is wel doffe ellende nu. Ik wacht wel tot mn ouders overlijden ofzo, dan heb ik ook een huis
Maar goed, ik huur een prima huisje, voor maar 1000 euro per maand, dus ik mag niet klagen
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit nu in een studio woning zonder balkon in een pand eigenlijk bedoeld voor expats en studenten.
Internet gas water elektriciteit zit er bij in maar niet naar mijn zin daar.
Oh ja dat kan ik me voorstellen, ik heb ook een tijdje in een studio zonder buitenruimte gewoond, toen ook wel bedacht dat ik dat nooit weer ga doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit nu in een studio woning zonder balkon in een pand eigenlijk bedoeld voor expats en studenten.
Internet gas water elektriciteit zit er bij in maar niet naar mijn zin daar.
Hengelo Enschede.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]welke regio in het oosten zoek je?
Ze zijn gelukkig wel redelijk rustig door de weeks.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik me voorstellen, ik heb ook een tijdje in een studio zonder buitenruimte gewoond, toen ook wel bedacht dat ik dat nooit weer ga doen.
En als werkende tussen studenten wonen is ook niet altijd even handig.
Dat is wel echt het verre oostenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hengelo Enschede.
[..]
Ze zijn gelukkig wel redelijk rustig door de weeks.
Dat gebrek aan eigen buitenruimte stoort mij ook het meest. had hier wel redelijk kunnen wonen toen ik nog wat jonger was.
Zag recent wen huurwoning in winterswijk 900 euro maar dat is denk ik net te ver?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hengelo Enschede.
[..]
Ze zijn gelukkig wel redelijk rustig door de weeks.
Dat gebrek aan eigen buitenruimte stoort mij ook het meest. had hier wel redelijk kunnen wonen toen ik nog wat jonger was.
Ja dat is te ver van familie werk etc.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zag recent wen huurwoning in winterswijk 900 euro maar dat is denk ik net te ver?
Vriendin van mij had een jaar geleden binnen 2 weken na haar scheiding een huurwoning in een oke wijk voor 750 euro dus het is blijkbaar niet onmogelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Eanske
Snap wel dat het daar moeilijk een woning vinden is, daar willen natuurlijk ook heel veel mensen wonen
RIP taart.quote:
Toen wel.quote:
Nu is het grijs als ik er overheen scheurquote:
Doe dat dan ook niet!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu is het grijs als ik er overheen scheur
Asfalt is het nieuwe groenquote:
Gras is het nieuwe grijs.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Asfalt is het nieuwe groen
Kan ookquote:
Leuk voor de klimaatgevoelige F1 fan.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk voor de klimaatgevoelige F1 fan.
Ik keur het goed!quote:
Tijd om even groen asfalt te maken danquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - daarvóór al![]()
Formule 1![]()
![]()
We zijn beide door @:greysbones naar DTS gelokt om daar mee te gaan posten, vorig voorjaar
Het werd wat saai toen in DTS blijkbaar. greysbones komt ook in [F1]
Jij kan dat!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd om even groen asfalt te maken dan
Earl Greyskequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
de leuksten
samen met @:Esf1gamer en toch ook stiekem onze chagi @:Nattekat
Wat brengt jou hier?quote:
Ahw, liefquote:
Gelukkigquote:
Daar moeten we wat aan doen!quote:
De boel weer dichtnaaien?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar moeten we wat aan doen!
Lordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |