Welke smaak?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Vooruit, als het een bakkie thee is, dank!
Rooibos Chai Mango, pleasequote:
Dat is geen mening want dat weet je gewoon.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat water nat is.
....
Het is dus een mening die je letterlijk met iedereen deelt.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is geen mening want dat weet je gewoon.
* TheStigsDutchCousin gaat thee zettenquote:
Dank...quote:Op maandag 4 maart 2024 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gaat thee zetten
Ftfyquote:Op maandag 4 maart 2024 22:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is dus kennis die je letterlijk met iedereen deelt.
Maar ik spreek immer de waarheidquote:Op maandag 4 maart 2024 21:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Een mening is NOOIT feitelijk.
Lastig he, taal?
"Een mening (Indogermaans moino: wissel, ruil) of opinie is een in de mens aanwezige subjectieve opvatting, dan wel attitude, ten opzichte van toestanden, gebeurtenissen of andere personen. Zowel een individu als een groep kan een mening bezitten."
[Wikipedia]
quote:
Sallykequote:
Amykequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ieder spreekt zn eigen waarheid.
Goedemorgen!
LoLkequote:
Stigs, de enige echte!quote:
Hier wel jaquote:
Oui oui je suis une Amiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
Bonjour mes élèves, j'espère que tout va bien ici
Je Frans is duidelijk op niveauquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oui oui je suis une Amie
Ik hoop het ook!
Dat is dan ook het enige aan mij wat op niveau isquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je Frans is duidelijk op niveau
Is Frans ook slecht in jou?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige aan mij wat op niveau is
Nee hoor, ik ben best slecht in Frans, kan het vooral lezen, zelf spreken is een uitdaging.
Ik heb (nog) geen ervaring met Fransquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is Frans ook slecht in jou?
Frans de Schwanzquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is Frans ook slecht in jou?
FTFYquote:
Zo heet ik gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen ervaring met Frans
Ze heeft wel ervaring met jou?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo heet ik gelukkig ook niet
Stigs der Schwanz.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo heet ik gelukkig ook niet
Uhmquote:
quote:
Stigs wil wel graag een graai in de Koekietrommel doen.quote:
Ja, dat kan gebeuren he.... helaas.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mocht kijken bij een woning ik allemaal mensen regelen voor verhuizen klussen etc papieren rondkrijgen heeft een kandidaat voor mij het geaccepteerd
Ik begon als 11e stond nu 5e misschien hebben ze de papieren niet op tijd in orde dan maak ik nog een kans was een mooi appartement drie slaapkamers drie hoog twee balkons en de vloer, Was ter overname dat is fijn scheelt weer een vloer leggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren he.... helaas.
Hopelijk ben jij de volgende keer dan wat hoger op de lijst
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:42 schreef Sally het volgende:
en @:rival komt hier nog niet zó lang maar ken ik al wel via elders, die ga ik wel Liefje noemen.
Pas 20 jaarquote:geregistreerd op: maandag 25 augustus 2003 @ 14:14
Oldbiequote:
in dit topicquote:
Dan zie ik je niet zo vaak hierquote:
Ik sinds 2002quote:
Geen rare opmerkingen maken? Je legt de lat wel meteen erg hoogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zie ik je niet zo vaak hier
Maar... welkom hoor(als je maar niet van die rare opmerkingen gaat maken aangaande F1 en fan ervan zijn en mensen erom belachelijk maken... dat heb je vast meegekregen?
)
Ik weet 't. Ik ben veeleisendquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Geen rare opmerkingen maken? Je legt de lat wel meteen erg hoog
21?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
![]()
dinsdag 4 maart 2003 @ 20:46
SallyMijn 20-jarig jubileum!
![]()
(gisteren)
Ach, gelukkig ben ik veelbiedendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |