Oeh anders dan ik dus. Dan ga ik deze ook proberen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Courgette, knoflook, ui, parmezaanse kaas, basilicum en als ik er zin in heb pesto
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan je ook eventueel nog wat pijnboompitten ingooien daarna.
Sorryquote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een culinaire praat ineens
Niet helemaal degene die ik gebruik, maar mijn recept lijkt veel op dezequote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oeh anders dan ik dus. Dan ga ik deze ook proberen.
Nee, ga vooral door!quote:
Te laatquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DTS moet je uit wegblijven
quote:
Je was okayquote:
Dat was mijn snelste omkering.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb spekkie vorige week geinfluenced en nu zitten wij helemaal in ons soep era
En minpunten vanwege dat kutwoordquote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb spekkie vorige week geinfluenced en nu zitten wij helemaal in ons soep era
Kunnen we hier tezamen verder groeien en dit een plekje geven?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 4 maart 2024 20:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kunnen we hier tezamen verder groeien en dit een plekje geven?
Ik stuur je wel een nudie dan zit ik weer op een 8quote:Op maandag 4 maart 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En minpunten vanwege dat kutwoord![]()
Worden wij dan een soort AA plek voor DTSers?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
Durf Te Stoppen
Ja mam!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef Lenny77 het volgende:
Wat is hier nu weer allemaal aan de hand..
Zo een vreedzame SC normaal![]()
Wel allemaal netjes samenspelen he
Niet persoonlijk tegen andere usersquote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef Lenny77 het volgende:
Kan ook hier ik hou niet van mensen die doen alsof ze fan zijn terwijl ze nooit keken voor een Nederlander won.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doe je maar ergens anders.
Zeg dat tegen diegenen die hier meteen stennis beginnen te schoppen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef Lenny77 het volgende:
3 nudies.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een nudie dan zit ik weer op een 8
Ik moet ergens rehabiliteren.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Worden wij dan een soort AA plek voor DTSers?
Lekker roeren :squote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |