Sally is niet gecharmeerd van feitelijke meningen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik lees geen aanval afgezien van jouw ‘klojo’..
Ik ben Zwitserland, voetbal en f1 interesseren me echt geen reet. Namecalling vind ik alleen wel overbodig.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sally is niet gecharmeerd van feitelijke meningen.
Jij begon ermee.quote:
Oh - dan had ik je verkeerd begrepen, mijn excuses. Maar kreeg je mee wat er (net aan het eind) in het vorige topiv werd gezegd, over Formule 1?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks in deze discussie, ik maakte gewoon een onschuldig bedoelde opmerking over de duidelijke taal joh
Verder 0 context, vond het gewoon duidelijk taal.
En laten we vooral geen users wegjagen omdat ze hier normaal ook nooit komen. Zo krijg je een stervend forum, allemaal kliekjes die geen nieuwelingen toelaten.
Een mening is geen feit.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sally is niet gecharmeerd van feitelijke meningen.
Ik wens niemand een ban toe ik vertel alleen maar wat over formule 1 fans.quote:
Nee ik kreeg helemaal niks mee.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - dan had ik je verkeerd begrepen, mijn excuses. Maar kreeg je mee wat er (net aan het eind) in het vorige topiv werd gezegd, over Formule 1?
Jaaaaahhhh - dan kom je aan MIJN hobby![]()
![]()
![]()
![]()
En nee, niks geen Max-fangirl. Mijn carriere in het F1-fanschap startte zelfs nog vóór Jos V![]()
De snotneus.![]()
Dat doe je maar ergens anders.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wens niemand een ban toe ik vertel alleen maar wat over formule 1 fans.
Heb je nog soep gemaakt?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg helemaal niks mee.
Ik zag F1 in een TT, denk: daar wil ik eens kijken
Eerste wat ik zie is jouw post, en ik denk: zo dan.
Dus ik post: zo dan.
Het kan allemaal zo simpel zijn
Dat is een van mijn favorietenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee had nog over van gisteren. Morgen maak ik courgettesoep
Nee, en jij bent dat niet?!quote:
Ook die van mij wat gooi jij er in? Heb vandaag nog 2 extra courgettes gehaald zodat ik extra veel lan makenquote:
Courgette, knoflook, ui, parmezaanse kaas, basilicum en als ik er zin in heb pestoquote:Op maandag 4 maart 2024 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook die van mij wat gooi jij er in? Heb vandaag nog 2 extra courgettes gehaald zodat ik extra veel lan makenik maak hem met ui, courgette, boullionblok en gorgonzola
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeetje, wat gebeurt hier opeens, allemaal vreemde bekende namen
* MizzezAmy verwelkomt iedereen
Amykequote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
"Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit."quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan je ook eventueel nog wat pijnboompitten ingooien daarna.
Zat jij niet ook in de ksc?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een rondje langs slowchats aan het doen om te kijken welke bevalt
Blast from the past dezequote:Op maandag 4 maart 2024 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit."
~Hans Teeuwen.
Ik was ff in de KSC ja, maar voelde niet geweldig open voor nieuwkomersquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zat jij niet ook in de ksc?
En wil je weg uit DTS? Tja, na je overwinning is het natuurlijk niet meer hetzelfde
Hallo, dankjewelquote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
DTS moet je uit wegblijvenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik was ff in de KSC ja, maar voelde niet geweldig open voor nieuwkomers
En ik hang wel rond in DTS, maar tis niet een echte SC natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |