Met of zonder hartslag?quote:
Oooh jij bent er zo een!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
O nee help nee, doe maar vrouwen, veel ervan en allen beeldend schoon
Neus niet te vergetenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oor, navel, anus, poes, mond maakt allemaal niet uit?
Zolang het nog maar warm isquote:
wat.. saai?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar seks zonder vrouw vond je ook niet wat..
Neus lijkt me ook niet heel prettigquote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Neus niet te vergeten
[..]
Zolang het nog maar warm is
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Deels Italiaan dus ik ben genetisch belast daarmee
Nou, als ik wil pompen moet er bij haar ook wat pompen.quote:
DTS is gewoon open, maar iemand heeft het hek open laten staan.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
Wat zitten er ineens een hoop hier vreemden??
Is DTS weer eens dicht ofzo.
Of iemand ergens een van gekregen?
Snotneus.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neus lijkt me ook niet heel prettig
Nee hoor. Just branching outquote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
Wat zitten er ineens een hoop hier vreemden??
Is DTS weer eens dicht ofzo.
Of iemand ergens een van gekregen?
Nee mij eigenlijk ook nietquote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neus lijkt me ook niet heel prettig
Sorryquote:Op maandag 4 maart 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, als ik wil pompen moet er bij haar ook wat pompen.
[..]
DTS is gewoon open, maar iemand heeft het hek open laten staan.
quote:
Doctor Mike'je denkt dat elke F1-fan begonnen is toen Max V. is gaan rijden.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwenvoetbalpubliek
Ik zei helemaal niks in deze discussie, ik maakte gewoon een onschuldig bedoelde opmerking over de duidelijke taal johquote:Op maandag 4 maart 2024 20:08 schreef Sally het volgende:
En dan nog - wat heeft hij (en jullie? komen hier ook nooit?) te zoeken in (de) SEX (SC)?
wat onvriendelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Fout. Klojo.
Ik hoop dat je snel niet meer hier kan/ mag posten.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Doctor Mike'je denkt dat elke F1-fan begonnen is toen Max V. is gaan rijden.
Fout.
En het hele geziek wat hij dan ten toon spreidt, daar kreeg hij de "Klojo" voor.
En dan nog - wat heeft hij (en jullie? komen hier ook nooit?) te zoeken in (de) SEX (SC)?
Al mag iedereen wel meekletsen hoor.
Maar hou het dan gewoon wel gezellig, en zet niet meteen de aanval in?
Die kan je dan van mij namelijk direct terug verwachten.
Eens. Openbaar forum dus iedereen mag zich mengen mits respectvol.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks in deze discussie, ik maakte gewoon een onschuldig bedoelde opmerking over de duidelijke taal joh
Verder 0 context, vond het gewoon duidelijk taal.
En laten we vooral geen users wegjagen omdat ze hier normaal ook nooit komen. Zo krijg je een stervend forum, allemaal kliekjes die geen nieuwelingen toelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |