Amykequote:
Ik moest meteen aan zwarthemden denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Italianen klinken altijd lekker
LoLkequote:Op woensdag 6 maart 2024 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan zwarthemden denken.
Goedemorgen volkje!
Stigs! De man met de grijze tuin.quote:
Precies, circuit in de tuin.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De man met de grijze tuin.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Fokkerquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan zwarthemden denken.
Goedemorgen volkje!
Tuinen horen toch niet grijs te zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De man met de grijze tuin.
* greysbones geeft gas, op weg naar de tuin van stigquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, circuit in de tuin.
Vast niet... Die heeft volop asfalt liggenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tuinen horen toch niet grijs te zijnNergens een verloren en verpieterde narcis?
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, circuit in de tuin.
Nou, nou...quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ein Volk, Ein Reich, Ein Fokker
Zweepmeisje!quote:
Ik heb een hele mooie tuin.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tuinen horen toch niet grijs te zijnNergens een verloren en verpieterde narcis?
Sallykequote:
Oh, nu weet je mijn adres wel?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft gas, op weg naar de tuin van stig
Circuit de Stigquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
[..]
Oh, nu weet je mijn adres wel?
Net voorbij The Gambon.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Circuit de Stig
had het eerder gezegd
Door de Hammerhead!quote:
Stigcuit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Circuit de Stig
had het eerder gezegd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Door de Hammerhead!
[..]
Stigcuit!
quote:
dat klinkt meer als biscuitquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Door de Hammerhead!
[..]
Stigcuit!
OHHHH THE SPEEEEEEDDDD!!! NO CUTTING CORNERS HEREEEE!quote:
En dat klinkt Engels dus is goedquote:
HE'S OFF!!!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
OHHHH THE SPEEEEEEDDDD!!! NO CUTTING CORNERS HEREEEE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |