abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212684973
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!
pi_212684990
Nieuwe week, nieuwe kansen *O*

Lijst:
L: shakshuka met een hard volkoren broodje
D: verse pasta van de AH
T: een paar dadels
  maandag 4 maart 2024 @ 09:12:07 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212685314
lijstje:
O: brocolli soep met chorizo :9 [300 kcal]
L: Salade met warm vlees ( kantine) [500 kcal]
t: handje druiven [200 kcal]
D: spaghetti [700 kcal]
t: snack tomaatjes [100 kcal]

1800 kcal vandaag *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212685352
Terug van vakantie. Veel gegeten maar ook veel gelopen (gem. 30.000 stappen). Nu weer normaal. Ga krachttraining weer oppakken en ook ietsje meer eten om zo ook wat meer spier op te gaan bouwen.

O: 500 gr magere kwark
L: 2 boterhammen, 2 Eieren, Ham, 30+ kaas
T: Fruit
D: Pad thai
S: 75 min boksen
T: eiwitshake
pi_212688056
*O* rondje gemaakt *O*

*O* heerlijk weer *O*

*O* rondje wat opgerekt, zonder gelijk te overdrijven *O*

*O* nieuwe low van deze ronde op de schaal *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212688473
Dit topic zit wel weer in de positieve vibes *O*
pi_212689187
Zal ik de positieve vibe dan maar een beetje counteren? :P
Het gaat de voorbije weken niet lekker. Door de week gaat het vaak prima maar in het weekend weer niet. Het is allemaal druk in mijn hoofd (traject met psycholoog gestart, EMDR gehad). Lopen kwam er ook niet van. Gelukkig niet in die mate dat ik echt bijkom maar er gaat ook niets af. Ik heb nog wel tijd voor de zomer maar dan moet ik echt in gang schieten.
Toch 1 win: ik heb mijn favoriete zomerjurk die ik twee jaar geleden kocht opnieuw gekocht op vinted in 2 maten kleiner en hij zit prima!

Lijstje dan maar:
O: glas eiwitdrank, moest op
T: Kabouter plop koeken :+
L: salade met restant kip en krieltjes
T: Appel
A: Beenham honing mosterd met aardappelgratin en salade.
  maandag 4 maart 2024 @ 14:55:20 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212689361
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:39 schreef Bottoms_up het volgende:
Zal ik de positieve vibe dan maar een beetje counteren? :P
Het gaat de voorbije weken niet lekker. Door de week gaat het vaak prima maar in het weekend weer niet. Het is allemaal druk in mijn hoofd (traject met psycholoog gestart, EMDR gehad). Lopen kwam er ook niet van. Gelukkig niet in die mate dat ik echt bijkom maar er gaat ook niets af. Ik heb nog wel tijd voor de zomer maar dan moet ik echt in gang schieten.
Toch 1 win: ik heb mijn favoriete zomerjurk die ik twee jaar geleden kocht opnieuw gekocht op vinted in 2 maten kleiner en hij zit prima!

Lijstje dan maar:
O: glas eiwitdrank, moest op
T: Kabouter plop koeken :+
L: salade met restant kip en krieltjes
A: Beenham honing mosterd met aardappelgratin en salade.
afvallen gaat fysiek vaak makkelijker als er mentaal een bepaalde rust is.. Goed dat je daar aan werkt en succes :*
pi_212690264
Ik zou willen dat je de flow kon beļnvloeden, maar helaas :')

Soms gaat het en soms totaal niet. Beter om dat ook maar gewoon te accepteren denk ik
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212698286
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 08:32 schreef Sarabi het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen *O*

Lijst:
L: shakshuka met een hard volkoren broodje
D: verse pasta van de AH
T: een paar dadels
+ alles wat in de kast lag. Ongesteld geworden dus het mocht :+

Maar goed dat hielp natuurlijk niets dus vandaag weer normaal doen.

L: griekse salade
D: paksoi stamppot met ketjapchampignons en pindas
T: skyr met noten en honing
pi_212706827
Vandaag voor het eerst in tijden weer krachtraining gedaan. Wel altijd gesport, maar niet specifiek krachttraining. Die bulgarian split squats zal ik de komende dagen wel gaan voelen :'(
Heb me overigens ingeschreven voor de Nijmegeese 4 daagse *O*. Dus tot juli zullen er vele stappen gezet moeten gaan worden. Dus dan mag ik ook meer eten O+

O: 500 gr kwark
L: soepje, boterham met ei, pistolet met 30+ kaas
T: sinaasappel
D: tagliatelle met kipgehakt en tomaten/pompoensaus
S: krachttraining
T: eiwitshake, ananas
pi_212712467
Ik snap de verhouding weegschaal / lijf niet meer zo goed, maar goed nieuw low voor deze poging aangetikt *O* ATL komt voorzichtig naderbij :o
  woensdag 6 maart 2024 @ 11:01:32 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212713633
ik ben nu in de fase dat ik CONTINUE honger heb.. ik slaap met een banaan op mn nachtkastje, zodat ik midden in de nacht wat kan eten as ik wakker wordt.. }:|
iemand tip??
pi_212715856
Meer / grotere porties eten van dingen die laag in calorieėn zitten?
pi_212717010
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:01 schreef Barreltje het volgende:
ik ben nu in de fase dat ik CONTINUE honger heb.. ik slaap met een banaan op mn nachtkastje, zodat ik midden in de nacht wat kan eten as ik wakker wordt.. }:|
iemand tip??
Mijn tips: eet voldoende van alle gezonde dingen (opzoeken op Voedingscentrum wat je minimaal moet eten, zoals 2 stuks fruit, 250 gram groente etc). En probeer een ontbijt met weinig koolhydraten en juist meer eiwitten en vetten. Dus geen boterhammen met jam, maar eerder griekse yoghurt met noten en bessen. Een boterham kan wel, maar daar geen zoet beleg op doen maar bijv kaas of cottage cheese met tomaatjes.

Die banaan is ook puur koolhydraten en zal je een paar uur later juist weer extra honger geven en zo blijf je in een vicieuze cirkel hangen. Je kan beter wat kwark, een glas kefir, een ei, een stukje kipfilet etc eten 's nachts als je honger hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212717041
Hier al sinds zaterdag zonder fitbit, want die was weer eens kapot. Ik wil al jarenlang een garmin oid, maar ik blijf maar hangen bij fitbit omdat ze steeds kapot gaan/worden terug geroepen en ik dan steeds nieuwe krijg :') Net wel bijna een uur gewandeld, alleen heb ik dan het gevoel dat het voor niets was :+ Dat is zo'n dom iets in mijn hoofd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212717272
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Hier al sinds zaterdag zonder fitbit, want die was weer eens kapot. Ik wil al jarenlang een garmin oid, maar ik blijf maar hangen bij fitbit omdat ze steeds kapot gaan/worden terug geroepen en ik dan steeds nieuwe krijg :') Net wel bijna een uur gewandeld, alleen heb ik dan het gevoel dat het voor niets was :+ Dat is zo'n dom iets in mijn hoofd.
Ik heb dat ook altijd. Wil iedere dag +7000 stappen halen op mijn Garmin. En stappen die daar dus niet opstaan tellen niet mee :')
pi_212718268
*O* uur gelopen *O*

-O- gisteren niet -O- want regen -O-

*O* kikkererwtensalade *O*
pi_212718575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:55 schreef Pinuts het volgende:

Ik heb dat ook altijd. Wil iedere dag +7000 stappen halen op mijn Garmin. En stappen die daar dus niet opstaan tellen niet mee :')
Ik ben gewoon serieus minder actief :@ Maar 5-7 werkdagen en dan heb ik (weer) een nieuwe *O*
Morgen verliep de garantie van de kapotte *O*
pi_212720042
Wij gaan op mijn werk weer de 10k stappen challenge doen. Ik hang steeds rond de 9000 dus dat moet lukken.

Ik hou nu al een aantal dagen calorie inname bij in de Garmin App, ik zou allang slank moeten zijn joh. Standaard verbruik ik meer dan ik eet/drink.

Maar goed, ik word binnenkort ingepland voor een fietstest. Astma is uitgesloten, ik mag geen medicijnen gebruiken. Sporten mag ik weer opvoeren en de regel blijft, bij benauwdheid een stapje terug.
pi_212725036
Barreltje, ik drink dan veel water en het is ook ff wachten tot het weer went om iets minder te eten. Ik had er deze week ook last van.

Ik heb weer een beetje een flow deze week. Het weer helpt ook enorm mee om meer stappen te zetten. 10k red ik zeker niet, al zeker niet op een kantoordag.
Maar goed, mezelf even een schop onder de kont gegeven want het zou zonde zijn om op te geven als het een maand minder gaat. Maart vorig jaar woog ik nog 77,5kg, vandaag 69,2. En ik moet deze week nog ongesteld worden dus erna komt nog een dropje.

Kan een garmin zoveel meer dan een fitbit?

Lijstje!:
O: Boterham
T: Banaan
L: eiwitpannenkoeken
T: Cracker met serranoham
A: Aardappelpuree met kip cordon bleu en worteltjes en erwtjes
S: rondje sportschool
T: glas eiwitmelk

Komt vast nog iets bij want beetje weinig voor de hoeveelheid beweging.
pi_212725152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Bottoms_up het volgende:
Barreltje, ik drink dan veel water en het is ook ff wachten tot het weer went om iets minder te eten.
Dit herken ik ook wel. Even paar dagen afzien en dan went het weer ofzo.
pi_212737787
Er kwam een appel bij. Bleef dus een beetje weinig maar dat maak ik vandaag wel goed met mijn A O-)

O: Boterham en een paar druiven
T: Banaan
L: salade met kaasschnitzel en 2 plakjes ontbijtspek
T: ? (Moet nog naar de appie)
A: Risotto met geroosterde pompoen en ontbijtspek. Waarschijnlijk laatste keer van het seizoen want binnenkort weer asperges :9
  vrijdag 8 maart 2024 @ 09:48:59 #24
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212738194
Ik ben meer dan 10 kilo kwijt *O* En mijn bmi is nu onder de 30 *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Spoilers!
pi_212738363
Wat goed @Lucky_Strike _O_
  vrijdag 8 maart 2024 @ 10:11:45 #26
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212738457
Ik ben zo trots op mezelf. Ben er gewoon een beetje emotioneel van.

Ik was zo lang ziek, wat ook de reden van het overgewicht was. Ik heb zo lang gevochten tegen mijn lijf. Niet eens tegen het gewicht want daar had ik niet ook nog de puf voor. Na het vechten kwam acceptatie. Toch zeker een jaar of 6-8. En door een traject in een revalidatiecentrum ben ik toch nog fit (ish) geworden. Zelfs zo fit dat ik niet meer hoef te vechten, dat mijn kwaliteit van leven met sprongen vooruit is gegaan en dat ik zelfs kan en wil sporten. Daarbij is er ruimte in mijn hoofd gekomen voor aandacht voor eten.

Fuck een beetje emotioneel. Ik zit gewoon een potje te janken O+
Spoilers!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 10:13:41 #27
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212738485
Overigens is mijn doel eigenlijk niet eens afvallen. Ik wil gezonder oud worden en dat doen door meer bewegen en gezonder eten. Maar gewicht en bmi zijn zo lekker kwantitatief dus dat is toch wel meer voor me gaan betekenen dan ik dacht.
Spoilers!
pi_212738529
Goed bezig! Wat een mooie mijlpaal
  vrijdag 8 maart 2024 @ 10:21:57 #29
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_212738562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Bottoms_up het volgende:
Kan een garmin zoveel meer dan een fitbit?
Het is meer dat fitbit kwalitatief nogal hard achteruit is gegaan de afgelopen paar jaar. En is opgeslokt door google, dat ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 10:40:10 #30
5428 crew  miss_sly
pi_212738707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat fijn en goed *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 maart 2024 @ 10:41:52 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_212738728
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

Respect _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 10:47:34 #32
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212738782
Begin maart, dus hoog tijd voor de goede voornemens!

Tikte van de week 95 kg aan. Dat was toch even schrikken. Dus gelijk een paar uur onderhoud aan mijn racefiets gepleegd en daarna een uurtje gaan fietsen.
Meteen ook een doel gesteld om in juni weer een tocht van 80-100km te gaan fietsen en daarvoor moet ik toch elke week echt wel trainingskilometers maken.
Mijn dagelijkse woon-werkverkeer is in totaal 7 km en dat doe ik weer op de fiets of lopend. In de wintermaanden wilde ik nog wel eens de tram pakken, maar dat is nu ook voorbij.
En ik ben begonnen met maar weer eens mijn suikerinname drastisch te verminderen. Moet maar weer eens gedaan zijn met al die lekkere koeken en zo.

Vanmorgen overigens 94,5 kg. Lichte verbetering maar nog steeds ruim 10 kg te veel. Vijf jaar geleden nog maar was het nog 82,5 kg. Kan nu toch niet meer de corona-periode de schuld blijven geven van het teveel aan gewicht dat ik mee loop te zeulen. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212738852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik was zo lang ziek, wat ook de reden van het overgewicht was. Ik heb zo lang gevochten tegen mijn lijf. Niet eens tegen het gewicht want daar had ik niet ook nog de puf voor. Na het vechten kwam acceptatie. Toch zeker een jaar of 6-8. En door een traject in een revalidatiecentrum ben ik toch nog fit (ish) geworden. Zelfs zo fit dat ik niet meer hoef te vechten, dat mijn kwaliteit van leven met sprongen vooruit is gegaan en dat ik zelfs kan en wil sporten. Daarbij is er ruimte in mijn hoofd gekomen voor aandacht voor eten.

O+

*O*
pi_212738856
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Begin maart, dus hoog tijd voor de goede voornemens!

Tikte van de week 95 kg aan. Dat was toch even schrikken. Dus gelijk een paar uur onderhoud aan mijn racefiets gepleegd en daarna een uurtje gaan fietsen.
Meteen ook een doel gesteld om in juni weer een tocht van 80-100km te gaan fietsen en daarvoor moet ik toch elke week echt wel trainingskilometers maken.
Mijn dagelijkse woon-werkverkeer is in totaal 7 km en dat doe ik weer op de fiets of lopend. In de wintermaanden wilde ik nog wel eens de tram pakken, maar dat is nu ook voorbij.
En ik ben begonnen met maar weer eens mijn suikerinname drastisch te verminderen. Moet maar weer eens gedaan zijn met al die lekkere koeken en zo.

Vanmorgen overigens 94,5 kg. Lichte verbetering maar nog steeds ruim 10 kg te veel. Vijf jaar geleden nog maar was het nog 82,5 kg. Kan nu toch niet meer de corona-periode de schuld blijven geven van het teveel aan gewicht dat ik mee loop te zeulen. :').
Die 80 km zou je toch wel binnen 6 weken moeten lukken of vind je dat echt zo ver? :@
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 11:14:22 #35
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212739042
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:56 schreef Jeroboam het volgende:
Die 80 km zou je toch wel binnen 6 weken moeten lukken of vind je dat echt zo ver? :@
Ik heb een spierziekte, waardoor ik dat langzaam zou moeten opbouwen. Vorig jaar heb ik het ongetraind gedaan (met een fietsende neef van zijn huis in Den Haag naar ons voorouderlijk huis in Velsen Noord op en af door de duinen) en dat lukte wel, maar vervolgens heb ik zeer lang met spierpijn rondgelopen. Dat weerhield mij ervan om daarna weer op de racefiets te stappen. Het idee is in elk geval om dit jaar met een collega van ons kantoor in Amsterdam naar onze oude, inmiddels gepensioneerde, manager in Deventer te fietsen. Dat is zo'n 100 km.

Dus nu wat verstandiger aanpakken met meer lange termijn doelen voor ogen houden. Als ik voel dat het me eerder zal lukken zonder daarmee die lange termijn doelen te vernachelen, zal ik het wel eerder doen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212739332
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Ik heb een spierziekte, waardoor ik dat langzaam zou moeten opbouwen. Vorig jaar heb ik het ongetraind gedaan (met een fietsende neef van zijn huis in Den Haag naar ons voorouderlijk huis in Velsen Noord op en af door de duinen) en dat lukte wel, maar vervolgens heb ik zeer lang met spierpijn rondgelopen. Dat weerhield mij ervan om daarna weer op de racefiets te stappen. Het idee is in elk geval om dit jaar met een collega van ons kantoor in Amsterdam naar onze oude, inmiddels gepensioneerde, manager in Deventer te fietsen. Dat is zo'n 100 km.

Dus nu wat verstandiger aanpakken met meer lange termijn doelen voor ogen houden. Als ik voel dat het me eerder zal lukken zonder daarmee die lange termijn doelen te vernachelen, zal ik het wel eerder doen.
Ah ja, dat pad door de duinen gaat ook nog een beetje op en af. Dat is voor een ongetrainde rit net iets anders natuurlijk. Succes met het opbouwen en focus je niet teveel op de afstand!
pi_212739900
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

O+ Fijn dat het nu zo veel beter voelt!
pi_212740174
Wat goed Lucky!

Ik herken het heel erg, de nummers die naar beneden gaan op de weegschaal zijn een hard bewijs dat het werkt. Ik merk zelf dat ik zoveel fitter ben dan ik jaren ben geweest. Sinds deze week de weerstand omhoog gegooid op de cardio apparaten en dat ging zo goed. :)

Wat ik wel heb, is dat mijn lichaam de opbouw van kracht niet altijd waardeert. Zo heb ik sinds woensdag last van mijn elleboog, ik heb voornamelijk schouders en armen getraind woensdag. Toch iets tever gegaan of net verkeerd uitgevoerd.
Vandaag in de sportschool dus vooral benen getraind, heerlijk, dat ga ik morgen wel voelen.
pi_212751942
Oké, dat krachttraining plan stel ik nog even uit voor na het volleybalseizoen. Heb 2 dagen met mega spierpijn mijn volleybaltrainingen moeten doen, dus geen succes, dinsdag krachttraining gedaan en vandaag de eerste dag dat ik me weer oké voel. En ik weet dat het inde loop van de tijd minder wordt, maar gezien het seizoen nog maar 6 weken is pak ik het daarna wel op.
Met dit lenteweer krijg ik wel meteen weer tshirtjes stress. Is alles toch wat zichtbaarder dan in een trui…

O: kwark
L: pistolet parmaham
T: ananas
D: zelfgemaakte pokebowl met zalm
pi_212756323
Vandaag weer lekker gelopen *O* gisteren niet. Kwam niet lekker uit met de rest van de dag en ik had een beginnend blaartje, dus ook niet echt mn best gedaan het er tussen te krijgen. Vanmorgen blaartje geprikt en toch gelopen *O*

Gisteren en vandaag normaal gegeten. Niks geks, maar wel lekkere - net te grote :( - maaltijden en snackies. Morgen weer op de calorie-inname letten en hopelijk ook weer een rondje.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 17:34:34 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212756676
wat een heerlijke positieve sfeer is het hier O+ en goede resultaten..
hier is gezond leven en fitter wrden ook het doel.. de kracht training is ook echt wel zodat ik hopelijk na de zomer weer kan gaan hardlopen en volley spelen.. afgelopen half jaar deed mn knie teveel zeer, en dat lijkt nu ook vooral in krachtverlies in de benen te zitten.. hier zijn de kilos niet perse een doel, maar vooral kleding maat.. ik wil vooral graag de kleding aan doen die bij mijn nieuw ( echte) persoonlijkheid past.. lekker uitbundig *O*
pi_212756697
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 17:34 schreef Barreltje het volgende:
wat een heerlijke positieve sfeer is het hier O+ en goede resultaten..
hier is gezond leven en fitter wrden ook het doel.. de kracht training is ook echt wel zodat ik hopelijk na de zomer weer kan gaan hardlopen en volley spelen.. afgelopen half jaar deed mn knie teveel zeer, en dat lijkt nu ook vooral in krachtverlies in de benen te zitten.. hier zijn de kilos niet perse een doel, maar vooral kleding maat.. ik wil vooral graag de kleding aan doen die bij mijn nieuw ( echte) persoonlijkheid past.. lekker uitbundig *O*
Ben wel benieuwd naar de stijl waar je op doelt? Heb je een voorbeeld?

En wat is de stijl die je nu gewend bent?
  zaterdag 9 maart 2024 @ 17:42:12 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212756732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd naar de stijl waar je op doelt? Heb je een voorbeeld?

En wat is de stijl die je nu gewend bent?
ohh "vroeger" vooral rustige kleuren, nu mogen ze wel wat feller
pi_212757774
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 17:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ohh "vroeger" vooral rustige kleuren, nu mogen ze wel wat feller
Kan ook in wat grotere maten toch? Zonde om shit te kopen als je in een afvalstreak zit, maar zou me door je maat niet tegen laten houden wat dingen uit te proberen die je aanspreken.

Hoe is de kringloopmarkt daar? Ik hoop echt nog wel meer af te vallen, dus ben nu wel echt afhankelijk van ze. Zit gelukkig in een hele goede kringloopstreak op het moment *O* vind kringlopen ook gewoon echt het enige leuke shoppen :D
pi_212757806
Maak me wel een beetje zorgen om mn veel te dure superbra bikini die ik maar 1 vakantie aan heb gehad :')
pi_212766314
Ja hoi, ik doe ook weer eens een poging. Mijn getallen ging toch echt een kant op die ik niet zo leuk vind.
Eerste week ontwennen van eten zit er al weer op, nu volhouden terwijl ik ongesteld ben. :P

Ik loop 3x per week hard, probeer daartussen nu wat krachttraining in te passen en eet rond de 1500 kcal.
En voordat mensen beginnen te gillen: ik ben 1m65, ik heb een zittende baan met naast hardlopen en zomers moestuinen dus geen reet aan beweging. Als het uiteindelijk wat meer moet zijn zal ik dat heus bijstellen.

Go, go. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanuke op 10-03-2024 09:28:47 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212766824
Ik heb hier mentaal weer een aantal moeilijke dagen achter de rug. Maar moet mezelf nu echt een schop onder mijn kont geven want over 6 weken ga ik op vakantie en dan wil ik me gewoon chill voelen. Voel me ook altijd zo dik na een ‘vreetdag’ terwijl ik eigenlijk gewoon onder mijn oude streefgewicht zit. En als ik nu weer even 6 weken mijn best doe kan ik met een beetje geluk met een all time low op vakantie.
Toch bijzonder, als ik 2 dagen te veel eet voel ik me ‘dik’. Als ik 2 dagen gezond eet voel ik me helemaal gezond.
pi_212766886
Go go Nanuke!

Ik geloof dat ik iets te zwaar heb getraind de afgelopen tijd. Mijn rechterschouder en rechter elleboog doen pijn. Scherpe pijn als ik beweeg. Dus schouders en armen komende week maar even rust geven. Hopelijk helpt het.
pi_212767449
Oei exode, dat klinkt niet lekker. :*

@Pinuts, ik herken het gevoel van niet fijn in je vel zitten wel in periodes ongezond(er) eten. Het gaat mij dan allemaal tegenstaan. Helaas heb ik dat niet bij gewoon te veel eten. :P
pi_212770503
Zo even gegarandeerd dat ik geen gram meer af ga vallen :')

Jurkje op de krimp gekocht -O-
pi_212782249
:( regen :(

Twijfel tussen toch gewoon gaan en daarna lang en warm douchen of nog een dag blaartje ontlasten.

Eerst maar koffie
pi_212782273
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo even gegarandeerd dat ik geen gram meer af ga vallen :')

Jurkje op de krimp gekocht -O-
Oh ja, dramatisch. Ik heb een broek die ik soms pas. En meestal niet. De knoop wil weer dicht, maar dan kan ik niet meer ademen. Maar dat komt nog wel :+ Succes met er in krimpen.
pi_212782297
Gisteren gaan hyperbowlen en uit eten met vrienden en mijn zoontje. Nog voor zijn 10e verjaardag. Het was supergezellig en ik mocht van mezelf weer eens een toetje :P
Geen idee hoeveel kcal ik op heb O-)

Gisterenochtend gaan sporten omdat ik vandaag niet kan. Ik ben cardio en weerstand op cardio aan het ophogen en dat gaat supergoed. Mijn longen houden zich prima *O*
pi_212782329
Ja idd regen :(
En dat net op een thuiswerkdag. Dan probeer ik altijd te voet naar het kdv te gaan, is in totaal toch een 3km in de pocket.
Deze middag maar even naar het centrum proberen lopen dan hoewel ik eigenlijk geen tijd heb. Vandaag voel ik mij sowieso vies dik want ongesteld (dag 1).

Prima weekend gehad, alleen zaterdag (flink) boven onderhoud gegeten want eten van mama O+
Maar vrijdag en gisteren zijn goed gegaan dus het was uiteindelijk een goeie week.

Hier ook 6 weken tot vakantie. Ik had het plan opgevat om vanaf vandaag te proberen elke dag 15 minuutjes aan mijn spieren te werken. Vanaf vorige week had ik al last van mijn knie en gisteren tijdens het snoeien in de tuin is het in mijn rug geschoten :')
Misschien kan ik zittend wat aan mijn armen doen...

Kleren op de krimp kopen doe ik altijd. Nu heb ik een jumpsuit liggen voor de zomer. Technisch gezien pas ik erin want veel rek maar het zal een pak mooier zijn met een paar kilo minder.

Lijstje:
O: boterham
T: banaan
L: eiwitpannenkoeken
T: cracker met iets op
T: appel
A: AVG, denk aardappels, kippenworstjes en sperziebonen

Oh en ik zie dat limango vanalles van garmin in de aanbieding heeft
pi_212782393
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh ja, dramatisch. Ik heb een broek die ik soms pas. En meestal niet. De knoop wil weer dicht, maar dan kan ik niet meer ademen. Maar dat komt nog wel :+ Succes met er in krimpen.
Dit is mijn jas nu :D deze hing al jaren in de kast en de jas die ik droeg is inmiddels echt een hobbezak. Hij staat echt zo leuk, maar als ik trappen loop kan ik niet diep inademen en ga ik langzaam een beetje dood :')
pi_212784801
Het werd een rondje door de regen, schouderklopje voor mijzelf.
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 13:12:23 #57
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212784896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 13:07 schreef exode het volgende:
Wat ik wel heb, is dat mijn lichaam de opbouw van kracht niet altijd waardeert. Zo heb ik sinds woensdag last van mijn elleboog, ik heb voornamelijk schouders en armen getraind woensdag. Toch iets tever gegaan of net verkeerd uitgevoerd.
Vandaag in de sportschool dus vooral benen getraind, heerlijk, dat ga ik morgen wel voelen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:26 schreef Pinuts het volgende:
Oké, dat krachttraining plan stel ik nog even uit voor na het volleybalseizoen. Heb 2 dagen met mega spierpijn mijn volleybaltrainingen moeten doen, dus geen succes, dinsdag krachttraining gedaan en vandaag de eerste dag dat ik me weer oké voel. En ik weet dat het inde loop van de tijd minder wordt, maar gezien het seizoen nog maar 6 weken is pak ik het daarna wel op.
Klinkt alsof jullie met iets te zware gewichten zijn gestart. Rustig aan opbouwen. Beter te licht beginnen dan met spierpijn zitten.

Daarover gesproken: Ik ben nu drie keer op de fiets gestapt om dat op te bouwen. Afgelopen woensdag en eergisteren 16 km en gisteren 22 km. Komende woensdag heb ik een ritje van 25 km gepland staan. Geen afstanden om over naar huis te schrijven, maar wel een lekker rustig begin van mijn fietsseizoen. Heeft uiteraard geen enkel effect gehad op mijn gewicht. Vanmorgen nog steeds 94,5 kg schoon aan de haak.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212785124
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het werd een rondje door de regen, schouderklopje voor mijzelf.
Jouw flow _O_
Spoilers!
pi_212785496
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jouw flow _O_
Bizar he? Het is zo onnavolgbaar waarom het soms zo makkelijk en soms zo moeilijk gaat.
pi_212786261
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
[..]
Klinkt alsof jullie met iets te zware gewichten zijn gestart. Rustig aan opbouwen. Beter te licht beginnen dan met spierpijn zitten.
Klopt. En stiekem weet ik dat ook wel. Maar ik vind het heel lastig om met sporten niet gewoon 100% te gaan.
pi_212786833
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
[..]

Daarover gesproken: Ik ben nu drie keer op de fiets gestapt om dat op te bouwen. Afgelopen woensdag en eergisteren 16 km en gisteren 22 km. Komende woensdag heb ik een ritje van 25 km gepland staan. Geen afstanden om over naar huis te schrijven, maar wel een lekker rustig begin van mijn fietsseizoen. Heeft uiteraard geen enkel effect gehad op mijn gewicht. Vanmorgen nog steeds 94,5 kg schoon aan de haak.
Ik ben al een jaar aan het opbouwen, maar ik vrees dat het een combinatie van zwaar trainen en teveel achter de laptop zitten is geweest. De pijn is inmiddels helemaal weg. Het was ook alleen rechts terwijl ik gelijk train maar achter de laptop mijn linkerarm vaak niet gebruik.
pi_212788451
Hier ook een rondje door de regen gelopen. Moet toch mijn stappen halen. En op het werk veel afgeslagen. Collega had laatste week dus die had brownies gemaakt. Maar ze wist dat ik bezig ben met gezond eten dus ze had voor mij speciaal ook er een aantal in mini stukjes gesneden. Dus heb een klein stukje brownie gegeten. Daarnaast nog vanwege een viering op het werk letterlijk de hele middag een heel bord met koeken (gevulde koek, roze koek, stroopwafel) voor mijn neus hebben staan maar daar ben ik heel goed vanaf gebleven.
Moet zeggen dat zo'n voorverpakte koek me dan ook minder doet. Maar een zelfgebakken iets vind ik het vaak wel waard dus dan vind ik het ook helemaal prima!

T: mini brownie
L: soepje, boterham met ei, pistolet 30+ kaas
T: ananas + 2 mandarijnen
D: orzo met kipgehakt, groente en tomatensaus
pi_212794197
Rondje naar centrum check *O*
15 minuten spieroefeningen (armen en schouders) check *O*
Lunch werd wel een kaiserbroodje met kip curry en een gekookt ei maar het tweede broodje laten liggen *O*

Zelfgebakken wil ik ook nog wel nemen, als het iets is wat ik lekker vind toch.

Vandaag wordt het wel heel weinig bewegen vrees ik. Ipv kantoordag wat al minder stappen is nu thuis met ziek kind. Kan dus niet weg.

Lijstje vandaag:
T: banaan of appel
L: eiwitpannenkoeken dan maar
T: cracker met iets op
A: gevulde pasta met kaassaus, spekjes en courgette
pi_212794581
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:19 schreef Pinuts het volgende:
Hier ook een rondje door de regen gelopen. Moet toch mijn stappen halen. En op het werk veel afgeslagen. Collega had laatste week dus die had brownies gemaakt. Maar ze wist dat ik bezig ben met gezond eten dus ze had voor mij speciaal ook er een aantal in mini stukjes gesneden. Dus heb een klein stukje brownie gegeten. Daarnaast nog vanwege een viering op het werk letterlijk de hele middag een heel bord met koeken (gevulde koek, roze koek, stroopwafel) voor mijn neus hebben staan maar daar ben ik heel goed vanaf gebleven.
Moet zeggen dat zo'n voorverpakte koek me dan ook minder doet. Maar een zelfgebakken iets vind ik het vaak wel waard dus dan vind ik het ook helemaal prima!

T: mini brownie
T: ananas + 2 mandarijnen
D: orzo met kipgehakt, groente en tomatensaus
Verstandigheid _O_
Spoilers!
pi_212795564
Na 1,5 week ziek, zwak en misselijk vandaag maar weer eens een lijstje.

L: Italiaanse salade van AH
D: ovenschotel met vega shoarma en halloumi
T: skyr met noten en honing, tomaatjes
pi_212802068
Vandaag toch weer een rondje tussen weten te proppen. Morgen gaat het waarschijnlijk niet lukken, maar als het droog is kan ik wel naar en van het werk lopen. Kom ik niet aan uur, maar wel iets van 40 minuten.

Wel klote dat de weegschaal weer nergens naar toe lijkt te gaan :')
pi_212802150
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Verstandigheid _O_
Ja ik moet zeggen dat ik ook echt trots op mezelf was. Maar ik probeer mezelf nu ook altijd te overtuigen met het feit dat ik nog even 6 (inmiddels 5,5) week moet knallen en dan ga ik op vakantie, dus dan wil ik er wel gewoon lekker om mijn vel zitten.

L: soepje, boterham met ei, pistolet met 30+ kaas
T: sinaasappel + 4 chippies (letterlijk)
D: gehaktbal, 2 kipspiesjes, wat frietjes (borrel op werk)
T: kiwi
pi_212812830
Naar werk gelopen door de motregen *O*

Terug gelopen *O*

1000 snacks afgeslagen *O*

Nog steeds dik -O-
pi_212813152
Ik stopte met eten toen ik vol zat, ook al was de pizza nog niet op. *O*

En mijn (her)ontdekking van deze week: meer moeite doen voor mijn eten maakt dat ik er én meer van geniet én beter oplet wanneer het genoeg is.
  woensdag 13 maart 2024 @ 19:17:07 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212813276
ik had gister een algehele malaise dag.toen mn vriend 's ochtends aan me vroeg hoe het met me ging kon ik alleen maar janken :wtf:
dus maar een one-sie dag ervan gemaakt, enigszins gezond gegeten al werd het avond eten wel een pizza.. soms moet dat ook gewoon kunnen..

dus vandaag weer lekker in het gareel., weer gesort vanmorgen en inmiddels 15000 stappen verder ^O^ :Y)
pi_212819020
Gisteren eens een deep dive in mn kast gemaakt en ik vond ineens allemaal broeken terug die eeh... dicht kunnen... :D *O*

Zo maar weer naar werk lopen, de dag laat een rondje weer niet echt toe denk ik.
pi_212823352
Shoppen in eigen kast is leuk! Mijn laatste rondje leverde ook een aantal stuks op, plus 4 vuilzakken vol voor de kledingcontainer :D

Sporten gaat straks interessant worden, ik ben wakker geworden met gruwelijke pijn aan mijn knie. Of eerder de spier bovenaan mijn kuit. Maar ik heb er last van als ik mijn knie buig. Lopen gaat nog wel (met pijn) maar iets als lunges gaat m niet worden. Ik hoop maar dat de focus op armen en schouders gaat liggen. Geen idee hoe het komt, heb nog niet eens beenspieroefeningen gedaan deze week.
Het weer is te mooi om binnen te blijven, dus wel even een rondje gedaan.

Lijst:
T: banaan
L: salade met kaasschnitzel en 2 plakjes ontbijtspek
T: cracker
A: wraps met gehakt en groenten (en beetje kaas :P )
B: rondje sportschool, wat lukt
T: glas eiwitmelk
pi_212828454
Vandaag om redenen minder kunnen lopen dan gepland, wel jammer. Morgen zo te zien keiharde regen in het window waarin ik een rondje zou kunnen lopen :'(

Mijn regenjas is an sich wel prima, maar ik moet er een petticoat onder hebben :')
pi_212829814
Ik vind het wel echt keigoed hoe je met het wandelen bezig bent, @DancingPhoebe . :Y
pi_212829925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:50 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het wel echt keigoed hoe je met het wandelen bezig bent, @:DancingPhoebe . :Y
*O* ja he mt ritme zit er eindelijk weer eens lekker in!!
pi_212835907
En vandaag weer een heel rondje gelukt *O*

Nog steeds niks van te zien op de weegschaal :')
pi_212836141
Ik ben begonnen met looptraining op de loopband, rustig opbouwen. Een vriendin gaf de tip om juist niet vast te houden aan die houders zeg maar. Want dan telt mijn horloge de stappen niet dus los gelopen vandaag, dat is wel wat pittiger hoor dan je wel vasthouden.

In April die ik met collega's mee met de jaarlijkse stappen challenge van mijn werk. Dus ik ben aan het kijken of ik nu al aan 10k stappen per dag kom of echt wel een tandje bij moet schakelen. Stand van vandaag is inmiddels de 7000 overstegen dus ik denk dat het wel goedkomt.
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 13:28:43 #78
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_212836217
Opnieuw een poging om af te vallen. Koolhydraden beperken en eiwitten verhogen

Net 200gram kippen reepjes binnen wat wat sla en wat dressing. Kzit goed vol.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_212837313
Ik heb voor het eerst in maanden weer eens brood op! Hemels :9~

Had trek in pindakaas en het was alles waar ik van droomde :9~
pi_212838347
Vandaag me erg moe gevoeld dus daarom extra trots dat ik gewoon lekker gesport heb en niet helemaal buiten de boot ben gegaan. Dadelijk nog met vriendinnen een drankje doen. Heb nog 450 kcal over voor een 'afval dag'. Maar zou het ook geen drama vinden als het iets meer wordt en het gewoon een onderhoudt dag wordt.

S: 75 min boksen
L: pistolet rauwe ham
T: 2 kiwi's
D: parmaham 'pizza' (op libanees brood, totaal ong 500 kcal)
T: terras (denk dat er nacho's op tafel zullen komen)

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinuts op 15-03-2024 17:49:31 ]
pi_212838591
*O* toch gaan ondanks moe *O*
pi_212840066
Moest nog even naar de stad. Ik dacht, ik loop heen en neem de metro terug. Toch terug gelopen :')
pi_212840750
Waar is de gezonde leefstijl topic. Die was er toch ook naast dit topic
  vrijdag 15 maart 2024 @ 22:09:33 #84
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212842148
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:18 schreef Medusa666 het volgende:
Waar is de gezonde leefstijl topic. Die was er toch ook naast dit topic
Deze? LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #10
pi_212842247
quote:
Volgens mij wel thanks
pi_212842341
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Medusa666 op 15-03-2024 22:25:01 ]
pi_212845714
Nog een rondje? Of luieren in bed tot de weekendplannen vanmiddag? Lastaaaaaaagh.
pi_212845911
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog een rondje? Of luieren in bed tot de weekendplannen vanmiddag? Lastaaaaaaagh.
Hup hup naar buiten jij
pi_212846053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:32 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Hup hup naar buiten jij
Wel zonde van de droge dag om het niet te doen...
pi_212847520
Vinkje.
pi_212863944
Vandaag even helemaal geen zin om me er aan te houden. Moest onverwacht vroeg de deur uit om mn ouders even ergens bij te helpen, bij terugkomst spikkelde het en dacht ik fuck deze. Lekker toast met pindakaas gegeten :9~ geen chips, dus tis... iets...?

Morgen vroeg opstaan en lopen voor ik van alles moet gaan doen. Maar eerst ff het lopen dus.
  zondag 17 maart 2024 @ 19:45:29 #92
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212864214
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
geen chips, dus tis... iets...?
:Y

Ik merk dat ik gezond eten veeel makkelijker vind en volhoud dan genoeg bewegen :@ maar ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik de lat niet te hoog moet leggen. Beter matig intensief bewegen dan een zeer intensieve les (HIIT) steeds skippen of als ik ga met lood in m'n schoenen heen gaan. Dus vandaag rond hetzelfde tijdstip 45 minuten gefietst.
pi_212864243
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef Morgane89 het volgende:

[..]

Ik merk dat ik gezond eten veeel makkelijker vind en volhoud dan genoeg bewegen :@ maar ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik de lat niet te hoog moet leggen. Beter matig intensief bewegen dan een zeer intensieve les (HIIT) steeds skippen of als ik ga met lood in m'n schoenen heen gaan. Dus vandaag rond hetzelfde tijdstip 45 minuten gefietst.
Ik hou me vast aan dat langer iets met licht verhoogde hartslag doen, uitermate geschikt is om af te vallen *O* voor mij dus stevig door wandelen. Als ik het weer opgebouwd heb en door mn initiėle weerstand heen ben geniet ik er ook echt van. Op veel dagen dan :')
pi_212865588
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef Morgane89 het volgende:

[..]

Ik merk dat ik gezond eten veeel makkelijker vind en volhoud dan genoeg bewegen
Ik heb het juist andersom. Het sporten heb ik geen moeite mee. Boks en volleybal met plezier en vind mijn wandelrondjes ook lekker. Maar het allerliefst zou ik na een volleybalwedstrijd een pizza naar binnen werken of na een stevige wandeling een stuk appeltaart :P maar goed dat doen we dan maar niet.

Vandaag opzich prima dag voor het weekend. Bij mijn ouders gegeten, dus geen keuze, maar rest van de week was goed dus geen stress.

O: kwark en mango + kiwi
L: pistolet parmaham
T: eiwitreep
D: soep, kip schnitzel, aardappelgratin, brocolli, beetje chocolademousse
T: 2 chocolaatjes
S: 75 min boksen + 12.000 stappen
pi_212868968
Dat was een keer een prima weekend. Zaterdag wel feestje dus paar glazen alcohol op (wijn en cava) maar wel met dansen dus 14k stappen die dag. Gisteren heerlijk in de tuin gewerkt, tegels schoonmaken dus ook 12k stappen. Nu nog resultaat op de weegschaal zien. Ik hoop deze week onder de 68 te duiken.

Gisteren:
O1: krentenbol op weg naar huis
O2: boterham
L: gebakken ei met ham, boterham met hagelslag
T: cracker kip curry en 1 wit paaseitje
T: glas witte wijn
A: Aardappelpuree, gehaktschnitzel en sla

Vandaag:
T: cracker met iets
L: salade met kaasschnitzel en ontbijtspek
T: iets van fruit
A: rijst met kip, broccoli en wortel met woksaus.
pi_212871068
Standaard rondje gecombineerd met een todo, anderhalf uur stevig doorgelopen :o *O*
pi_212879115
Eindelijk weer eens het kleinste beetje omlaag op de weegschaal *O*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 maart 2024 @ 07:24:23 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_212879136
Morgen en donderdag worden door omstandigheden lastig wat kcal betreft, dus gisteren en vandaag de uiterst pijnlijke beslissing gemaakt om één boterham met hagelslag te minderen bij mijn ontbijt :o :'(

Afgelopen zaterdag van 86.7 naar 86.0, de achtste week op rij dat het getalletje omlaag ging, dus dat wil ik komende zaterdag ook wel weer...dan moeten er keuzes gemaakt worden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212879154
Hier gaat het ook prima. Gisteren weer een stuk appeltaart afgeslagen op het werk. Was niet zelfgemaakt dus dan skip ik hem sowieso :P. Wel van die leuke collega's die hem dan bewust nog even onder mijn neus moeten houden.
Vind het ook echt heel veel schelen dat het weer beter weer wordt. Rondje lopen is zo toch stuk makkelijker! Van het weekend 68,0. Hopelijk deze week onder de 68.

O: 250 gr Kwark
T: 2 Mandarijnen
D: zelfgemaakte Pad thai
T: appel
pi_212879512
Jaaaaa, het weer *O* maakt het idd zoveel makkelijker :Y
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 08:28:26 #101
5428 crew  miss_sly
pi_212879545
Wat zijn jullie allemaal lekker bezig *O* Het weer helpt echt, he? O+

Mijn zes weken met voedingsplan zijn voorbij. De laatste fase heb ik niet zo heel erg fanatiek gedaan, want ik was ziek. Dus wel geprobeerd de voeding een beetje volgens dat schema te doen, maar sporten zat er helaas niet in.
In totaal ongeveer 3,5 kilo kwijt volgens mijn eigen weegschaal. Zaterdag wegen op de sportschool.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')