abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212782249
:( regen :(

Twijfel tussen toch gewoon gaan en daarna lang en warm douchen of nog een dag blaartje ontlasten.

Eerst maar koffie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212782273
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo even gegarandeerd dat ik geen gram meer af ga vallen :')

Jurkje op de krimp gekocht -O-
Oh ja, dramatisch. Ik heb een broek die ik soms pas. En meestal niet. De knoop wil weer dicht, maar dan kan ik niet meer ademen. Maar dat komt nog wel :+ Succes met er in krimpen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212782297
Gisteren gaan hyperbowlen en uit eten met vrienden en mijn zoontje. Nog voor zijn 10e verjaardag. Het was supergezellig en ik mocht van mezelf weer eens een toetje :P
Geen idee hoeveel kcal ik op heb O-)

Gisterenochtend gaan sporten omdat ik vandaag niet kan. Ik ben cardio en weerstand op cardio aan het ophogen en dat gaat supergoed. Mijn longen houden zich prima *O*
pi_212782329
Ja idd regen :(
En dat net op een thuiswerkdag. Dan probeer ik altijd te voet naar het kdv te gaan, is in totaal toch een 3km in de pocket.
Deze middag maar even naar het centrum proberen lopen dan hoewel ik eigenlijk geen tijd heb. Vandaag voel ik mij sowieso vies dik want ongesteld (dag 1).

Prima weekend gehad, alleen zaterdag (flink) boven onderhoud gegeten want eten van mama O+
Maar vrijdag en gisteren zijn goed gegaan dus het was uiteindelijk een goeie week.

Hier ook 6 weken tot vakantie. Ik had het plan opgevat om vanaf vandaag te proberen elke dag 15 minuutjes aan mijn spieren te werken. Vanaf vorige week had ik al last van mijn knie en gisteren tijdens het snoeien in de tuin is het in mijn rug geschoten :')
Misschien kan ik zittend wat aan mijn armen doen...

Kleren op de krimp kopen doe ik altijd. Nu heb ik een jumpsuit liggen voor de zomer. Technisch gezien pas ik erin want veel rek maar het zal een pak mooier zijn met een paar kilo minder.

Lijstje:
O: boterham
T: banaan
L: eiwitpannenkoeken
T: cracker met iets op
T: appel
A: AVG, denk aardappels, kippenworstjes en sperziebonen

Oh en ik zie dat limango vanalles van garmin in de aanbieding heeft
pi_212782393
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh ja, dramatisch. Ik heb een broek die ik soms pas. En meestal niet. De knoop wil weer dicht, maar dan kan ik niet meer ademen. Maar dat komt nog wel :+ Succes met er in krimpen.
Dit is mijn jas nu :D deze hing al jaren in de kast en de jas die ik droeg is inmiddels echt een hobbezak. Hij staat echt zo leuk, maar als ik trappen loop kan ik niet diep inademen en ga ik langzaam een beetje dood :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212784801
Het werd een rondje door de regen, schouderklopje voor mijzelf.
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 13:12:23 #57
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212784896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 13:07 schreef exode het volgende:
Wat ik wel heb, is dat mijn lichaam de opbouw van kracht niet altijd waardeert. Zo heb ik sinds woensdag last van mijn elleboog, ik heb voornamelijk schouders en armen getraind woensdag. Toch iets tever gegaan of net verkeerd uitgevoerd.
Vandaag in de sportschool dus vooral benen getraind, heerlijk, dat ga ik morgen wel voelen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:26 schreef Pinuts het volgende:
Oké, dat krachttraining plan stel ik nog even uit voor na het volleybalseizoen. Heb 2 dagen met mega spierpijn mijn volleybaltrainingen moeten doen, dus geen succes, dinsdag krachttraining gedaan en vandaag de eerste dag dat ik me weer oké voel. En ik weet dat het inde loop van de tijd minder wordt, maar gezien het seizoen nog maar 6 weken is pak ik het daarna wel op.
Klinkt alsof jullie met iets te zware gewichten zijn gestart. Rustig aan opbouwen. Beter te licht beginnen dan met spierpijn zitten.

Daarover gesproken: Ik ben nu drie keer op de fiets gestapt om dat op te bouwen. Afgelopen woensdag en eergisteren 16 km en gisteren 22 km. Komende woensdag heb ik een ritje van 25 km gepland staan. Geen afstanden om over naar huis te schrijven, maar wel een lekker rustig begin van mijn fietsseizoen. Heeft uiteraard geen enkel effect gehad op mijn gewicht. Vanmorgen nog steeds 94,5 kg schoon aan de haak.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212785124
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het werd een rondje door de regen, schouderklopje voor mijzelf.
Jouw flow _O_
Spoilers!
pi_212785496
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jouw flow _O_
Bizar he? Het is zo onnavolgbaar waarom het soms zo makkelijk en soms zo moeilijk gaat.
pi_212786261
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
[..]
Klinkt alsof jullie met iets te zware gewichten zijn gestart. Rustig aan opbouwen. Beter te licht beginnen dan met spierpijn zitten.
Klopt. En stiekem weet ik dat ook wel. Maar ik vind het heel lastig om met sporten niet gewoon 100% te gaan.
pi_212786833
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
[..]

Daarover gesproken: Ik ben nu drie keer op de fiets gestapt om dat op te bouwen. Afgelopen woensdag en eergisteren 16 km en gisteren 22 km. Komende woensdag heb ik een ritje van 25 km gepland staan. Geen afstanden om over naar huis te schrijven, maar wel een lekker rustig begin van mijn fietsseizoen. Heeft uiteraard geen enkel effect gehad op mijn gewicht. Vanmorgen nog steeds 94,5 kg schoon aan de haak.
Ik ben al een jaar aan het opbouwen, maar ik vrees dat het een combinatie van zwaar trainen en teveel achter de laptop zitten is geweest. De pijn is inmiddels helemaal weg. Het was ook alleen rechts terwijl ik gelijk train maar achter de laptop mijn linkerarm vaak niet gebruik.
pi_212788451
Hier ook een rondje door de regen gelopen. Moet toch mijn stappen halen. En op het werk veel afgeslagen. Collega had laatste week dus die had brownies gemaakt. Maar ze wist dat ik bezig ben met gezond eten dus ze had voor mij speciaal ook er een aantal in mini stukjes gesneden. Dus heb een klein stukje brownie gegeten. Daarnaast nog vanwege een viering op het werk letterlijk de hele middag een heel bord met koeken (gevulde koek, roze koek, stroopwafel) voor mijn neus hebben staan maar daar ben ik heel goed vanaf gebleven.
Moet zeggen dat zo'n voorverpakte koek me dan ook minder doet. Maar een zelfgebakken iets vind ik het vaak wel waard dus dan vind ik het ook helemaal prima!

O: kwark
T: mini brownie
L: soepje, boterham met ei, pistolet 30+ kaas
T: ananas + 2 mandarijnen
D: orzo met kipgehakt, groente en tomatensaus
pi_212794197
Rondje naar centrum check *O*
15 minuten spieroefeningen (armen en schouders) check *O*
Lunch werd wel een kaiserbroodje met kip curry en een gekookt ei maar het tweede broodje laten liggen *O*

Zelfgebakken wil ik ook nog wel nemen, als het iets is wat ik lekker vind toch.

Vandaag wordt het wel heel weinig bewegen vrees ik. Ipv kantoordag wat al minder stappen is nu thuis met ziek kind. Kan dus niet weg.

Lijstje vandaag:
T: banaan of appel
L: eiwitpannenkoeken dan maar
T: cracker met iets op
A: gevulde pasta met kaassaus, spekjes en courgette
pi_212794581
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:19 schreef Pinuts het volgende:
Hier ook een rondje door de regen gelopen. Moet toch mijn stappen halen. En op het werk veel afgeslagen. Collega had laatste week dus die had brownies gemaakt. Maar ze wist dat ik bezig ben met gezond eten dus ze had voor mij speciaal ook er een aantal in mini stukjes gesneden. Dus heb een klein stukje brownie gegeten. Daarnaast nog vanwege een viering op het werk letterlijk de hele middag een heel bord met koeken (gevulde koek, roze koek, stroopwafel) voor mijn neus hebben staan maar daar ben ik heel goed vanaf gebleven.
Moet zeggen dat zo'n voorverpakte koek me dan ook minder doet. Maar een zelfgebakken iets vind ik het vaak wel waard dus dan vind ik het ook helemaal prima!

T: mini brownie
L: soepje, boterham met ei, pistolet 30+ kaas
T: ananas + 2 mandarijnen
D: orzo met kipgehakt, groente en tomatensaus
Verstandigheid _O_
Spoilers!
pi_212795564
Na 1,5 week ziek, zwak en misselijk vandaag maar weer eens een lijstje.

L: Italiaanse salade van AH
D: ovenschotel met vega shoarma en halloumi
T: skyr met noten en honing, tomaatjes
pi_212802068
Vandaag toch weer een rondje tussen weten te proppen. Morgen gaat het waarschijnlijk niet lukken, maar als het droog is kan ik wel naar en van het werk lopen. Kom ik niet aan uur, maar wel iets van 40 minuten.

Wel klote dat de weegschaal weer nergens naar toe lijkt te gaan :')
pi_212802150
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Verstandigheid _O_
Ja ik moet zeggen dat ik ook echt trots op mezelf was. Maar ik probeer mezelf nu ook altijd te overtuigen met het feit dat ik nog even 6 (inmiddels 5,5) week moet knallen en dan ga ik op vakantie, dus dan wil ik er wel gewoon lekker om mijn vel zitten.

L: soepje, boterham met ei, pistolet met 30+ kaas
T: sinaasappel + 4 chippies (letterlijk)
D: gehaktbal, 2 kipspiesjes, wat frietjes (borrel op werk)
T: kiwi
pi_212812830
Naar werk gelopen door de motregen *O*

Terug gelopen *O*

1000 snacks afgeslagen *O*

Nog steeds dik -O-
pi_212813152
Ik stopte met eten toen ik vol zat, ook al was de pizza nog niet op. *O*

En mijn (her)ontdekking van deze week: meer moeite doen voor mijn eten maakt dat ik er én meer van geniet én beter oplet wanneer het genoeg is.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 13 maart 2024 @ 19:17:07 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212813276
ik had gister een algehele malaise dag.toen mn vriend 's ochtends aan me vroeg hoe het met me ging kon ik alleen maar janken :wtf:
dus maar een one-sie dag ervan gemaakt, enigszins gezond gegeten al werd het avond eten wel een pizza.. soms moet dat ook gewoon kunnen..

dus vandaag weer lekker in het gareel., weer gesort vanmorgen en inmiddels 15000 stappen verder ^O^ :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212819020
Gisteren eens een deep dive in mn kast gemaakt en ik vond ineens allemaal broeken terug die eeh... dicht kunnen... :D *O*

Zo maar weer naar werk lopen, de dag laat een rondje weer niet echt toe denk ik.
pi_212823352
Shoppen in eigen kast is leuk! Mijn laatste rondje leverde ook een aantal stuks op, plus 4 vuilzakken vol voor de kledingcontainer :D

Sporten gaat straks interessant worden, ik ben wakker geworden met gruwelijke pijn aan mijn knie. Of eerder de spier bovenaan mijn kuit. Maar ik heb er last van als ik mijn knie buig. Lopen gaat nog wel (met pijn) maar iets als lunges gaat m niet worden. Ik hoop maar dat de focus op armen en schouders gaat liggen. Geen idee hoe het komt, heb nog niet eens beenspieroefeningen gedaan deze week.
Het weer is te mooi om binnen te blijven, dus wel even een rondje gedaan.

Lijst:
T: banaan
L: salade met kaasschnitzel en 2 plakjes ontbijtspek
T: cracker
A: wraps met gehakt en groenten (en beetje kaas :P )
B: rondje sportschool, wat lukt
T: glas eiwitmelk
pi_212828454
Vandaag om redenen minder kunnen lopen dan gepland, wel jammer. Morgen zo te zien keiharde regen in het window waarin ik een rondje zou kunnen lopen :'(

Mijn regenjas is an sich wel prima, maar ik moet er een petticoat onder hebben :')
pi_212829814
Ik vind het wel echt keigoed hoe je met het wandelen bezig bent, @DancingPhoebe . :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212829925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:50 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het wel echt keigoed hoe je met het wandelen bezig bent, @:DancingPhoebe . :Y
*O* ja he mt ritme zit er eindelijk weer eens lekker in!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')