Oh ja, dramatisch. Ik heb een broek die ik soms pas. En meestal niet. De knoop wil weer dicht, maar dan kan ik niet meer ademen. Maar dat komt nog welquote:Op zondag 10 maart 2024 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo even gegarandeerd dat ik geen gram meer af ga vallen
Jurkje op de krimp gekocht
Dit is mijn jas nuquote:Op maandag 11 maart 2024 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dramatisch. Ik heb een broek die ik soms pas. En meestal niet. De knoop wil weer dicht, maar dan kan ik niet meer ademen. Maar dat komt nog welSucces met er in krimpen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:07 schreef exode het volgende:
Wat ik wel heb, is dat mijn lichaam de opbouw van kracht niet altijd waardeert. Zo heb ik sinds woensdag last van mijn elleboog, ik heb voornamelijk schouders en armen getraind woensdag. Toch iets tever gegaan of net verkeerd uitgevoerd.
Vandaag in de sportschool dus vooral benen getraind, heerlijk, dat ga ik morgen wel voelen.
Klinkt alsof jullie met iets te zware gewichten zijn gestart. Rustig aan opbouwen. Beter te licht beginnen dan met spierpijn zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:26 schreef Pinuts het volgende:
Oké, dat krachttraining plan stel ik nog even uit voor na het volleybalseizoen. Heb 2 dagen met mega spierpijn mijn volleybaltrainingen moeten doen, dus geen succes, dinsdag krachttraining gedaan en vandaag de eerste dag dat ik me weer oké voel. En ik weet dat het inde loop van de tijd minder wordt, maar gezien het seizoen nog maar 6 weken is pak ik het daarna wel op.
Jouw flowquote:Op maandag 11 maart 2024 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het werd een rondje door de regen, schouderklopje voor mijzelf.
Bizar he? Het is zo onnavolgbaar waarom het soms zo makkelijk en soms zo moeilijk gaat.quote:
Klopt. En stiekem weet ik dat ook wel. Maar ik vind het heel lastig om met sporten niet gewoon 100% te gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Klinkt alsof jullie met iets te zware gewichten zijn gestart. Rustig aan opbouwen. Beter te licht beginnen dan met spierpijn zitten.
Ik ben al een jaar aan het opbouwen, maar ik vrees dat het een combinatie van zwaar trainen en teveel achter de laptop zitten is geweest. De pijn is inmiddels helemaal weg. Het was ook alleen rechts terwijl ik gelijk train maar achter de laptop mijn linkerarm vaak niet gebruik.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Klinkt alsof jullie met iets te zware gewichten zijn gestart. Rustig aan opbouwen. Beter te licht beginnen dan met spierpijn zitten.
Daarover gesproken: Ik ben nu drie keer op de fiets gestapt om dat op te bouwen. Afgelopen woensdag en eergisteren 16 km en gisteren 22 km. Komende woensdag heb ik een ritje van 25 km gepland staan. Geen afstanden om over naar huis te schrijven, maar wel een lekker rustig begin van mijn fietsseizoen. Heeft uiteraard geen enkel effect gehad op mijn gewicht. Vanmorgen nog steeds 94,5 kg schoon aan de haak.
Verstandigheidquote:Op maandag 11 maart 2024 18:19 schreef Pinuts het volgende:
Hier ook een rondje door de regen gelopen. Moet toch mijn stappen halen. En op het werk veel afgeslagen. Collega had laatste week dus die had brownies gemaakt. Maar ze wist dat ik bezig ben met gezond eten dus ze had voor mij speciaal ook er een aantal in mini stukjes gesneden. Dus heb een klein stukje brownie gegeten. Daarnaast nog vanwege een viering op het werk letterlijk de hele middag een heel bord met koeken (gevulde koek, roze koek, stroopwafel) voor mijn neus hebben staan maar daar ben ik heel goed vanaf gebleven.
Moet zeggen dat zo'n voorverpakte koek me dan ook minder doet. Maar een zelfgebakken iets vind ik het vaak wel waard dus dan vind ik het ook helemaal prima!
O: kwark
T: mini brownie
L: soepje, boterham met ei, pistolet 30+ kaas
T: ananas + 2 mandarijnen
D: orzo met kipgehakt, groente en tomatensaus
Ja ik moet zeggen dat ik ook echt trots op mezelf was. Maar ik probeer mezelf nu ook altijd te overtuigen met het feit dat ik nog even 6 (inmiddels 5,5) week moet knallen en dan ga ik op vakantie, dus dan wil ik er wel gewoon lekker om mijn vel zitten.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:50 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het wel echt keigoed hoe je met het wandelen bezig bent, @:DancingPhoebe .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |