abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212835907
En vandaag weer een heel rondje gelukt *O*

Nog steeds niks van te zien op de weegschaal :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212836141
Ik ben begonnen met looptraining op de loopband, rustig opbouwen. Een vriendin gaf de tip om juist niet vast te houden aan die houders zeg maar. Want dan telt mijn horloge de stappen niet dus los gelopen vandaag, dat is wel wat pittiger hoor dan je wel vasthouden.

In April die ik met collega's mee met de jaarlijkse stappen challenge van mijn werk. Dus ik ben aan het kijken of ik nu al aan 10k stappen per dag kom of echt wel een tandje bij moet schakelen. Stand van vandaag is inmiddels de 7000 overstegen dus ik denk dat het wel goedkomt.
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 13:28:43 #78
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_212836217
Opnieuw een poging om af te vallen. Koolhydraden beperken en eiwitten verhogen

Net 200gram kippen reepjes binnen wat wat sla en wat dressing. Kzit goed vol.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_212837313
Ik heb voor het eerst in maanden weer eens brood op! Hemels :9~

Had trek in pindakaas en het was alles waar ik van droomde :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212838347
Vandaag me erg moe gevoeld dus daarom extra trots dat ik gewoon lekker gesport heb en niet helemaal buiten de boot ben gegaan. Dadelijk nog met vriendinnen een drankje doen. Heb nog 450 kcal over voor een 'afval dag'. Maar zou het ook geen drama vinden als het iets meer wordt en het gewoon een onderhoudt dag wordt.

O: kwark
S: 75 min boksen
L: pistolet rauwe ham
T: 2 kiwi's
D: parmaham 'pizza' (op libanees brood, totaal ong 500 kcal)
T: terras (denk dat er nacho's op tafel zullen komen)

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinuts op 15-03-2024 17:49:31 ]
pi_212838591
*O* toch gaan ondanks moe *O*
pi_212840066
Moest nog even naar de stad. Ik dacht, ik loop heen en neem de metro terug. Toch terug gelopen :')
pi_212840750
Waar is de gezonde leefstijl topic. Die was er toch ook naast dit topic
  vrijdag 15 maart 2024 @ 22:09:33 #84
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212842148
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:18 schreef Medusa666 het volgende:
Waar is de gezonde leefstijl topic. Die was er toch ook naast dit topic
Deze? LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #10
pi_212842247
quote:
Volgens mij wel thanks
pi_212842341
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Medusa666 op 15-03-2024 22:25:01 ]
pi_212845714
Nog een rondje? Of luieren in bed tot de weekendplannen vanmiddag? Lastaaaaaaagh.
pi_212845911
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog een rondje? Of luieren in bed tot de weekendplannen vanmiddag? Lastaaaaaaagh.
Hup hup naar buiten jij
pi_212846053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:32 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Hup hup naar buiten jij
Wel zonde van de droge dag om het niet te doen...
pi_212847520
Vinkje.
pi_212863944
Vandaag even helemaal geen zin om me er aan te houden. Moest onverwacht vroeg de deur uit om mn ouders even ergens bij te helpen, bij terugkomst spikkelde het en dacht ik fuck deze. Lekker toast met pindakaas gegeten :9~ geen chips, dus tis... iets...?

Morgen vroeg opstaan en lopen voor ik van alles moet gaan doen. Maar eerst ff het lopen dus.
  zondag 17 maart 2024 @ 19:45:29 #92
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212864214
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
geen chips, dus tis... iets...?
:Y

Ik merk dat ik gezond eten veeel makkelijker vind en volhoud dan genoeg bewegen :@ maar ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik de lat niet te hoog moet leggen. Beter matig intensief bewegen dan een zeer intensieve les (HIIT) steeds skippen of als ik ga met lood in m'n schoenen heen gaan. Dus vandaag rond hetzelfde tijdstip 45 minuten gefietst.
pi_212864243
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef Morgane89 het volgende:

[..]

Ik merk dat ik gezond eten veeel makkelijker vind en volhoud dan genoeg bewegen :@ maar ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik de lat niet te hoog moet leggen. Beter matig intensief bewegen dan een zeer intensieve les (HIIT) steeds skippen of als ik ga met lood in m'n schoenen heen gaan. Dus vandaag rond hetzelfde tijdstip 45 minuten gefietst.
Ik hou me vast aan dat langer iets met licht verhoogde hartslag doen, uitermate geschikt is om af te vallen *O* voor mij dus stevig door wandelen. Als ik het weer opgebouwd heb en door mn initiële weerstand heen ben geniet ik er ook echt van. Op veel dagen dan :')
pi_212865588
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef Morgane89 het volgende:

[..]

Ik merk dat ik gezond eten veeel makkelijker vind en volhoud dan genoeg bewegen
Ik heb het juist andersom. Het sporten heb ik geen moeite mee. Boks en volleybal met plezier en vind mijn wandelrondjes ook lekker. Maar het allerliefst zou ik na een volleybalwedstrijd een pizza naar binnen werken of na een stevige wandeling een stuk appeltaart :P maar goed dat doen we dan maar niet.

Vandaag opzich prima dag voor het weekend. Bij mijn ouders gegeten, dus geen keuze, maar rest van de week was goed dus geen stress.

O: kwark en mango + kiwi
L: pistolet parmaham
T: eiwitreep
D: soep, kip schnitzel, aardappelgratin, brocolli, beetje chocolademousse
T: 2 chocolaatjes
S: 75 min boksen + 12.000 stappen
pi_212868968
Dat was een keer een prima weekend. Zaterdag wel feestje dus paar glazen alcohol op (wijn en cava) maar wel met dansen dus 14k stappen die dag. Gisteren heerlijk in de tuin gewerkt, tegels schoonmaken dus ook 12k stappen. Nu nog resultaat op de weegschaal zien. Ik hoop deze week onder de 68 te duiken.

Gisteren:
O1: krentenbol op weg naar huis
O2: boterham
L: gebakken ei met ham, boterham met hagelslag
T: cracker kip curry en 1 wit paaseitje
T: glas witte wijn
A: Aardappelpuree, gehaktschnitzel en sla

Vandaag:
O: boterham
T: cracker met iets
L: salade met kaasschnitzel en ontbijtspek
T: iets van fruit
A: rijst met kip, broccoli en wortel met woksaus.
pi_212871068
Standaard rondje gecombineerd met een todo, anderhalf uur stevig doorgelopen :o *O*
pi_212879115
Eindelijk weer eens het kleinste beetje omlaag op de weegschaal *O*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 maart 2024 @ 07:24:23 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212879136
Morgen en donderdag worden door omstandigheden lastig wat kcal betreft, dus gisteren en vandaag de uiterst pijnlijke beslissing gemaakt om één boterham met hagelslag te minderen bij mijn ontbijt :o :'(

Afgelopen zaterdag van 86.7 naar 86.0, de achtste week op rij dat het getalletje omlaag ging, dus dat wil ik komende zaterdag ook wel weer...dan moeten er keuzes gemaakt worden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212879154
Hier gaat het ook prima. Gisteren weer een stuk appeltaart afgeslagen op het werk. Was niet zelfgemaakt dus dan skip ik hem sowieso :P. Wel van die leuke collega's die hem dan bewust nog even onder mijn neus moeten houden.
Vind het ook echt heel veel schelen dat het weer beter weer wordt. Rondje lopen is zo toch stuk makkelijker! Van het weekend 68,0. Hopelijk deze week onder de 68.

O: 250 gr Kwark
L: soepje, boterham met ei, pistolet 30+ kaas
T: 2 Mandarijnen
D: zelfgemaakte Pad thai
T: appel
pi_212879512
Jaaaaa, het weer *O* maakt het idd zoveel makkelijker :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')