Deze? LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #10quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:18 schreef Medusa666 het volgende:
Waar is de gezonde leefstijl topic. Die was er toch ook naast dit topic
Volgens mij wel thanksquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:09 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Deze? LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #10
Hup hup naar buiten jijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog een rondje? Of luieren in bed tot de weekendplannen vanmiddag? Lastaaaaaaagh.
Wel zonde van de droge dag om het niet te doen...quote:
quote:
Ik hou me vast aan dat langer iets met licht verhoogde hartslag doen, uitermate geschikt is om af te vallenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef Morgane89 het volgende:
[..]![]()
Ik merk dat ik gezond eten veeel makkelijker vind en volhoud dan genoeg bewegenmaar ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik de lat niet te hoog moet leggen. Beter matig intensief bewegen dan een zeer intensieve les (HIIT) steeds skippen of als ik ga met lood in m'n schoenen heen gaan. Dus vandaag rond hetzelfde tijdstip 45 minuten gefietst.
Ik heb het juist andersom. Het sporten heb ik geen moeite mee. Boks en volleybal met plezier en vind mijn wandelrondjes ook lekker. Maar het allerliefst zou ik na een volleybalwedstrijd een pizza naar binnen werken of na een stevige wandeling een stuk appeltaartquote:Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef Morgane89 het volgende:
[..]![]()
Ik merk dat ik gezond eten veeel makkelijker vind en volhoud dan genoeg bewegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |