Echt niet te doenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moeten die vrouwen altijd zo gillen joh
Echt verschrikkelijk altijdquote:Op zondag 3 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:34 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan gourmetten, ruzie aan tafel over gejatte stukjes vlees mag ik hopen
Da's ook lekkerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef Ireth het volgende:
Nou heb ik ook zin in gourmet![]()
Maar zit hier zo gekookte aardappelen met witte bonen in tomatensaus naar binnen te schuiven...
Beidequote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef zodeju het volgende:
Wat een gegil.....wie is dat toch Rohani of Karen.
Ja dat smaakt net iets andersquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef Ireth het volgende:
Nou heb ik ook zin in gourmet![]()
Maar zit hier zo gekookte aardappelen met witte bonen in tomatensaus naar binnen te schuiven...
Zoals het in een goede familie ook plaats vindt aan de kerstdisquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef lojanda het volgende:
Zou er nog drama komen voor dat het kerstdiners begint?
Dan laat je het wel om met cadeautjes te komenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef yvondenise het volgende:
Je zal met zo een gillende keukenmeid getrouwd zijn zeg..
Als je het weet kom je een heel eind met wat oordoppenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dan laat je het wel om met cadeautjes te komen
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef RelDaThief het volgende:
Super, een traditioneel kerstfeest!
Benieuwd wie vanavond de zatte nonkel (dronken oom) gaat zijn die eerst ruzie maakt met de rest van de familie om dan van zattigheid in de zetel te ploffen en een halve nacht gaat huilen omdat hij weer met zijn poten niet van tante zuurpruim kon blijven.
![]()
![]()
Cadeautjes geven is je ding?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dan laat je het wel om met cadeautjes te komen
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef RelDaThief het volgende:
Benieuwd wie vanavond de zatte nonkel (dronken oom) gaat zijn die eerst ruzie maakt met de rest van de familie om dan van zattigheid in de zetel te ploffen en een halve nacht gaat huilen omdat hij weer met zijn poten niet van tante zuurpruim kon blijven.
![]()
![]()
Ashley heeft de rol van zatte schoonmoeder en Dilano het irritante neefje die liever op zijn net gekregen ps5 wil spelen..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef RelDaThief het volgende:
![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook hardop af, alleen had ik een ander woord voor 'die vrouwen'.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley heeft de rol van zatte schoonmoeder en Dilano het irritante neefje die liever op zijn net gekregen ps5 wil spelen..
Alles is beter dan die languit liggende en gapende mensenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
We kunnen er iets van vinden maar het is wel vernieuwend
Traditioneel ook nogquote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef RelDaThief het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is beter dan die languit liggende en gapende mensen
Lijkt er op hè, van een beetje afstandquote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom snijdt courgettes en denkt dat het komkommers zijn
Waarschijnlijk niet want ze hangen alles zo hoog mogelijk zodat je er niets van ziet..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of BB nog met versierinstructies komt wegens geblokkeerde camera's..
Ze heeft onlangs met Karen gekookt.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef engine het volgende:
Ashley weer als eerste haar handen aan het eten. Ze kookt nooit maar als er iets speciaals is is ze er snel bij.
Ik zou er een verborgen mollenklem voor zettenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef engine het volgende:
Ashley weer als eerste haar handen aan het eten. Ze kookt nooit maar als er iets speciaals is is ze er snel bij.
1xquote:
Koken die gasten thuis nooit ofzo...quote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom snijdt courgettes en denkt dat het komkommers zijn
Dan staat ze vooraan.. bij de taken voor het poetsen verdelen hoor je haar niet echt. Zeker niet dat ze dan als eerste ikke roeptquote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef engine het volgende:
Ja ik vraag het me af.... was ook verbaasd dat hij dat verschil niet zagquote:Op zondag 3 maart 2024 16:45 schreef Frummelie het volgende:
Oohoo wat gezellieee we zijn in kerstsferen...
[..]
Koken die gasten thuis nooit ofzo...
En Koningsdagquote:Op zondag 3 maart 2024 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
paaskersteieren![]()
tyron wil graag pasen vieren daar
Dat komt waarschijnlijk deze week ook nog wel voorbij. Koningsdag en Carnaval zie ik ook nog wel komen..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
paaskersteieren![]()
tyron wil graag pasen vieren daar
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
En Koningsdagmaar dat zal voor de Belgen een beetje raar zijn.
Nee hoor ik heb veel Belgen in het huis horen zeggen dat ze ook koningsdag vieren in Nlquote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan terug in de tijd......quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Rare volgorde, had gisteren begonnen met kerst.
Ze willen dit jaar allemaal in Nederland Koningsdag komen vieren. Dat hebben ze laatst al afgesproken.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd dezelfde nomineren gaat mensen tegenstaan en dan wordt deze er meestal ingehouden. Zeker als Ty zich een beetje op de vlakte gaat houden. Ik zie hem nog graag in duo met Alice die zijn ruwe kantje een beetje temperen kan.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:39 schreef zodeju het volgende:
Diegene die buiten zaten zoals Alice Randy en Ty weten al precies wat en wie er volgende week opstaat....Alice weet dat Jimmy haar er uit wil en de andere groep gaan weer op Tyron...ze worden een beetje slordig of het maakt hun niet meer uit wie het hoort.
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
Rocking Randy volop in actie!!![]()
[ afbeelding ]
Ja met die leeftijd en een zoon hebben, zou je toch anders verwachten..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me af.... was ook verbaasd dat hij dat verschil niet zag
Hij is wel bezig met helpen hoor.. hij kan alleen niet zo lang op zijn benen staan en is er bij gaan zittenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
Rocking Randy volop in actie!!![]()
[ afbeelding ]
Eten wij nooit met gourmet. Jammer dat ze alles heeft gesneden ipv een beetje want nu niet houdbaar meer terwijl het lekker als kruid bij ander eten had kunnen worden toegevoegd.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
Koriander![]()
![]()
leek me al raar bij het gourmetten het is peterselie
Hij heeft al een tijd last van zijn rug.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is wel bezig met helpen hoor.. hij kan alleen niet zo lang op zijn benen staan en is er bij gaan zitten
Het is geen Rocking Billy maar Rocking Randyquote:Op zondag 3 maart 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oh wederom zittend net als bij het pannenkoeken bakken vanmiddag
hij rockt hem wel weer
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is wel bezig met helpen hoor.. hij kan alleen niet zo lang op zijn benen staan en is er bij gaan zitten
Liveshow, dan hadden ze met hun kerstmutsen voor de spiegels gezeten.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Dit is een zeker TV momentjequote:Op zondag 3 maart 2024 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan staat ze vooraan.. bij de taken voor het poetsen verdelen hoor je haar niet echt. Zeker niet dat ze dan als eerste ikke roept
Ze weet dat dat de tv momenten zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 16:44 schreef zodeju het volgende:
Ach Ash weer in de keuken.......zou elke dag gourmetten of fondue of pizza Want dan is ze als eerste erbij.....
Maar zelfs de kruiden moeten ze terug geven als het over isquote:Op zondag 3 maart 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eten wij nooit met gourmet. Jammer dat ze alles heeft gesneden ipv een beetje want nu niet houdbaar meer terwijl het lekker als kruid bij ander eten had kunnen worden toegevoegd.
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 16:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijd last van zijn rug.
Ze is er gehaaid genoeg voorquote:
Ik zou alles opbakken en net doen of ze het niet opkunnen en in een schaal doen en bewarenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar zelfs de kruiden moeten ze terug geven als het over is
Stokbrood met kruidenboter en satésausquote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely mist stokbroodhoort er wel bij
Lekkerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stokbrood met kruidenboter en satésaus
Zonder stokbrood geen gourmet......quote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ze hebben dus ook helemaal geen sausjes. Het is het allemaal weer net nietquote:Op zondag 3 maart 2024 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
heksenkaas erbij
heb honger merk ik
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:56 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze geen aardappeltjes om te bakken?
Ja dat krijg je hier wel van hahaquote:Op zondag 3 maart 2024 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
heksenkaas erbij
heb honger merk ik
Ja zodat je al helemaal vol zit van de stokbrood met kruidenboter voordat het gourmetten echt begint.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ja dat is wel jammer.. geen stokbrood en geen sausjesquote:Op zondag 3 maart 2024 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben dus ook helemaal geen sausjes. Het is het allemaal weer net niet
Of ze moeten er onder het eten om strijdenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ja zodat je al helemaal vol zit van de stokbrood met kruidenboter voordat het gourmetten echt begint.
ketchup staat in de wall geloof ik en misschien wel meer.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben alleen groenten eieren en vlees gekregen. Misschien dat decreet dan idd nog in de wall komt..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer.. geen stokbrood en geen sausjes
OF zou het in de muur staan om te kopen?
BB geeft wel armoedige feestjes moet ik zeggen..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ketchup staat in de wall geloof ik en misschien wel meer.
spenden met die coins.
ja daar stonden vanmorgen 2 bij weet al niet meer wie.. danny? met iemandquote:Op zondag 3 maart 2024 16:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ketchup staat in de wall geloof ik en misschien wel meer.
spenden met die coins.
Ik vind het ook maar karig weer. BB heeft niet veel fantasie wat betreft feestjes gevenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:59 schreef zodeju het volgende:
Wil net zeuren maar vindt dit dus niet echt een kerstmaal.....gewoon een makkelijke zondag.
Had toch wat specialer geweest met stokbrood en sausjes maar ook bijzondere vleessoorten. Aardappeltjes en salades.
Daar moeten ze voor nadenkenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:00 schreef Frummelie het volgende:
Misschien kunnen ze zelf een sausje in elkaar flansen met peterselie, knoflook, kwark en yoghurt...
Twee zielen 1 gedachtequote:Op zondag 3 maart 2024 17:00 schreef Frummelie het volgende:
Misschien kunnen ze zelf een sausje in elkaar flansen met peterselie, knoflook, kwark en yoghurt...
ze hebben geen sambal, geen eieren (volgens mij) en geen mosterdquote:Op zondag 3 maart 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze zelf geen sausjes in elkaar kunnen flanzen? Met pindakaas en sambal een pindasaus, met eieren en mosterd wat mayo maken? Ketchup is ook heel simpel om zelf te maken.
Zechebben geen sambal en mosterd. Het enige wat ze hebben is olie kwark en zoutquote:Op zondag 3 maart 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze zelf geen sausjes in elkaar kunnen flanzen? Met pindakaas en sambal een pindasaus, met eieren en mosterd wat mayo maken? Ketchup is ook heel simpel om zelf te maken.
Maar wel kwark, knoflook, peper, zout... Ik weet zeker dat met een beetje creatief denken ze best wel wat sausjes kunnen makenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben geen sambal, geen eieren (volgens mij) en geen mosterd
Ik zag tomaat, volgens mij ook knoflook, melk hebben ze ook in huis en dan al die groentes, Jamie Olivier zou er een hele lading sausjes van kunnen maken.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zechebben geen sambal en mosterd. Het enige wat ze hebben is olie kwark en zout
Tja Jamie.. maar daar zijn het nu niet echt koksquote:Op zondag 3 maart 2024 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag tomaat, volgens mij ook knoflook, melk hebben ze ook in huis en dan al die groentes, Jamie Olivier zou er een hele lading sausjes van kunnen maken.
Ja, maar hier kunnen ze net een ei bakken.....quote:Op zondag 3 maart 2024 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag tomaat, volgens mij ook knoflook, melk hebben ze ook in huis en dan al die groentes, Jamie Olivier zou er een hele lading sausjes van kunnen maken.
Ja en zelf Pindasaus maken van alle potten die er staanquote:Op zondag 3 maart 2024 17:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat het eerste jaar met Nickquote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
bij het jaar van salar maakten ze toch bij alles bechamelsaus of zo iets
Dat had dan best mogelijk kunnen zijn. Wat Tyron betreft zeker want die heeft meerdere malen geroepen.. last in First out.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even wat ik Dylan vanmiddag hoorde zeggen
Dat Alice in de plaats van sabo is gekomen omdat die ziek was ,dus Alice als eerste bewoner inplaats van sabo
Toen zei hij dan had Alice er misschien nu wel uitgegaan omdat ze er dan het kortste inzat
Hij verliest zichzelf helemaal, niet normaal meer wat een bedenksels....quote:Op zondag 3 maart 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat Alice in de plaats van sabo is gekomen omdat die ziek was ,dus Alice als eerste bewoner inplaats van sabo
Toen zei hij dan had Alice er misschien nu wel uitgegaan omdat ze er dan het kortste inzat
Dat had Kitty volgens mij verzonnen idd. Die pleurde overal bechamelsaus bijquote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
Ipv Mosterd beter mayo hadden ze cocktailsaus kunnen maken...quote:Op zondag 3 maart 2024 17:06 schreef lojanda het volgende:
De wall hebben ze dus aangevuld met ketchup mosterd en nog wat dingen..
En ook wat betreft kijkers. Later erin komen is vaak een groot nadeel. Zodoende waren Nouchka en Sabeau bij de eerste kans ook weer weg.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat had dan best mogelijk kunnen zijn. Wat Tyron betreft zeker want die heeft meerdere malen geroepen.. last in First out.
Dat was in het jaar van Kitty.. die maakte overal bechamelsaus bijquote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
Jill gewonnen kwam er ook later inquote:Op zondag 3 maart 2024 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
En ook wat betreft kijkers. Later erin komen is vaak een groot nadeel. Zodoende waren Nouchka en Sabeau bij de eerste kans ook weer weg.
Ja rose pakje regelde dat hahaquote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
Daar gingen ze van uit dat het zo zat.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
dat is hetzelfde jaarquote:Op zondag 3 maart 2024 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was in het jaar van Kitty.. die maakte overal bechamelsaus bij
Logisch ook wel van uit het oogpunt van de bewoners. Ik vind het ook niet eerlijk om na een vijf weken nog in het huis te komen. Ze weten dan al precies wat er speelt en hoe de verhoudingen liggen en wie er buiten populair is en wie niet. Ik zou die nieuwe mensen ook meteen proberen weg te stemmen.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
En ook wat betreft kijkers. Later erin komen is vaak een groot nadeel. Zodoende waren Nouchka en Sabeau bij de eerste kans ook weer weg.
Hij moet sowieso niet naast Karen gaan zitten.....quote:Op zondag 3 maart 2024 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk een lichte trui aan met gourmetten. Is die straks gespikkeld
Gaan ze familie zien dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:13 schreef Tascha071 het volgende:
Dat nog niemand de kriebels krijgt van n klein beetje vermoeden dat ze familie gaan zien oid
Ja is allemaal waar maar je krijgt ook te maken met een groep die zich al gevormd heeft. Daar kom je niet zo snel meer tussen. Veel kijkers hadden bijv. al een favoriet voordat die twee er in kwamen.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Logisch ook wel van uit het oogpunt van de bewoners. Ik vind het ook niet eerlijk om na een vijf weken nog in het huis te komen. Ze weten dan al precies wat er speelt en hoe de verhoudingen liggen en wie er buiten populair is en wie niet. Ik zou die nieuwe mensen ook meteen proberen weg te stemmen.
Dat is heel moeilijk.....quote:Op zondag 3 maart 2024 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is allemaal waar maar je krijgt ook te maken met een groep die zich al gevormd heeft. Daar kom je niet zo snel meer tussen. Veel kijkers hadden bijv. al een favoriet voordat die twee er in kwamen.
We gaan terug in de tijd..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Nee dat niet. Maar geloof wel dat dit gourmet avondje niet voor de "fun" is...quote:Op zondag 3 maart 2024 17:13 schreef Tascha071 het volgende:
Dat nog niemand de kriebels krijgt van n klein beetje vermoeden dat ze familie gaan zien oid
Ja allemaal op hun kerstbest... nice...quote:Op zondag 3 maart 2024 17:14 schreef lojanda het volgende:
Wel leuk dat ze zich allemaal op gaan tutten
Heb je hem al zien lopen? Hilarisch!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:16 schreef zodeju het volgende:
Moet zo lachen dylano met zijn muts op en de gespreide voetjes rechtop in het zwart loopt is het net een kabouter....heb de neiging om te fluiten heyo heyo
Ik snap dat dus niet, de twee kunnen helemaal niet meer zonder elkaar, waarom ...quote:Op zondag 3 maart 2024 17:16 schreef spapaars het volgende:
Jimmy heeft Dilano weer helemaal voor hem, plan geslaagd.
Met zijn maatje 38 (schat ik zo in) en ganzen loopjequote:Op zondag 3 maart 2024 17:16 schreef zodeju het volgende:
Moet zo lachen dylano met zijn muts op en de gespreide voetjes rechtop in het zwart loopt is het net een kabouter....heb de neiging om te fluiten heyo heyo
valentijn... dus misschien alsnog de kijkerspostquote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
We gaan terug in de tijd..
Oud en nieuw
Kerst
Haloween
Pinksteren
Pasen???
Fun week en alle feestdagen komen deze week voorbij.. gezellig toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:18 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij nog steeds af waarom ze dat kerstdiner hebben bedacht, het voegt niets toe, en is een beetje raar.
Beetje vermaakquote:Op zondag 3 maart 2024 17:18 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij nog steeds af waarom ze dat kerstdiner hebben bedacht, het voegt niets toe, en is een beetje raar.
Oooh ja dat is ook een goeie..quote:Op zondag 3 maart 2024 17:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
valentijn... dus misschien alsnog de kijkerspost
Ik hoop niet op kerstmuziek, dat krijg ik dan tot april niet meer uit mijn hoofd🤣quote:Op zondag 3 maart 2024 17:18 schreef spapaars het volgende:
In week twee waren dit jaar de favorieten al bepaald. Echt jammer dat BB niet in staat is geweest dat te doorbreken.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is allemaal waar maar je krijgt ook te maken met een groep die zich al gevormd heeft. Daar kom je niet zo snel meer tussen. Veel kijkers hadden bijv. al een favoriet voordat die twee er in kwamen.
Hoe vier jij Pinksteren altijd?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
We gaan terug in de tijd..
Oud en nieuw
Kerst
Haloween
Pinksteren
Pasen???
En nu wel bieden...leeg die potquote:Op zondag 3 maart 2024 17:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
valentijn... dus misschien alsnog de kijkerspost
Wat een misselijke kwal is dat en hij kan er niet uitvliegen deze week, ergerlijk gewoonquote:Op zondag 3 maart 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gelukkig maar, de doorligzalf was niet aan te slepenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:23 schreef Frummelie het volgende:
Ze maken er wel werk van in ieder geval, ze hebben er zin in...
Precies.. en ook heel begrijpelijk..quote:Op zondag 3 maart 2024 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Met de bioscoopbroek aanquote:Op zondag 3 maart 2024 17:29 schreef ledn81 het volgende:
De restaurantmanagers zijn er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
Moeten ze effe een beetje crea bea doen hoor...quote:Op zondag 3 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
ze vinden het jammer dat er geen sauzen bij zijn
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:34 schreef Kissingbird het volgende:
mayonaise maken
goed plannetje
danny: muskaatnoot
Alsof het in de hottub geweekt heeft, mischien nog met wat huidschilfers erbijquote:Op zondag 3 maart 2024 17:34 schreef Frummelie het volgende:
Nou ben ik nog benieuwd naar het vlees... benieuwd hoe dat eruit ziet..
Ze kunnen ze gewoon kopen hoor. Wat moet je anders met die coins. Niemand durft coins uit te geven.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
ze vinden het jammer dat er geen sauzen bij zijn
Ze zijn heel gierig dit jaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze kunnen ze gewoon kopen hoor. Wat moet je anders met die coins. Niemand durft coins uit te geven.
Ik heb nog kerstkransjes en kerstsnoep over van de kerstquote:Op zondag 3 maart 2024 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
Nah jaaa..never nooit enige sfeer in het huis ( behalve dan die aparte kamer) en nu overdreven versiering van Kerst.
Irritant. Nu wil ik likeur en chocolade kransjes en stoofpeertjes
Ja. Daarom wil hij Alice er uit ( las ik hier) want die is teveel met Tom.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:16 schreef spapaars het volgende:
Jimmy heeft Dilano weer helemaal voor hem, plan geslaagd.
Dat meen je nietquote:Op zondag 3 maart 2024 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb nog kerstkransjes en kerstsnoep over van de kerstkan ik nu wel voor de dag halen
Ja ik las dat het deze week een feest week thema is..quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik las dat het deze week een feest week thema is..
Managers met de handen in de zakkenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:29 schreef ledn81 het volgende:
De restaurantmanagers zijn er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
Gisteren oud en nieuwe, vandaag kerst.. dus morgen pasen?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Denk iedere dag een nieuwe feestdag![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren oud en nieuwe, vandaag kerst.. dus morgen pasen?
Ik haalde ze tot vorige week ook nog regelmatig mee vanuit de Aldi als ze in het korting vak lagen.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb nog kerstkransjes en kerstsnoep over van de kerstkan ik nu wel voor de dag halen
Moeten ze misschien wel paaseieren zoeken door het hele huisquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moeten ze misschien wel paaseieren zoeken door het hele huis
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend, wijnverkrachting
Koelkast kan even als de wijn wat warm is. Danny laat de wijn ook even ademen.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Koelkast kan even als de wijn wat warm is. Danny laat de wijn ook even ademen.![]()
Dat is idd prima, maar dit is goeikope bocht waarschijnlijk, dan maakt het allemaal niet zoveel uit![]()
Goeikoop of duur, als het maar drama oplevert later vanavond
Degene die het hartste schreeuwde.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
Wie kon er ook al weer niet tegen dat geschreeuw van mensen
Omdat dit in de uitzending komt.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:47 schreef marky het volgende:
En van de week nog klagen dat de andere zo vrolijk waren en druk en aan het zingen. Wat doet de qeeun zelf dan?
Je hoort die twee weer overal boven uitquote:Op zondag 3 maart 2024 17:47 schreef marky het volgende:
En van de week nog klagen dat de andere zo vrolijk waren en druk en aan het zingen. Wat doet de qeeun zelf dan?
Zelfs boven het gezamelijke geschreeuw uit.......quote:Op zondag 3 maart 2024 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je hoort die twee weer overal boven uit
Ben ook niet zo bang hoor....quote:Op zondag 3 maart 2024 17:55 schreef ledn81 het volgende:
Ashley "OH MAG IK FF EEN TIP GEFUH : voor de kip een apart vorrukje."![]()
sinds 1981 nog nooit gedaan en ik leef nog![]()
Hij moest bij jimmy zitten vanwege de gezamelijk gekochte kaasquote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die tafel verdeling is wel tekenend, Dilano kiest het andere kamp en Alice bij de anderen ...
Nog langquote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef Hznootje het volgende:
Ik geef het tot 18.30, dan zijn ze klaar..kunnen we weer hangen
zijn geen schalen van de supermarkt zo te zienquote:
Ik was ook verbaasdquote:Op zondag 3 maart 2024 17:55 schreef ledn81 het volgende:
Ashley "OH MAG IK FF EEN TIP GEFUH : voor de kip een apart vorrukje."![]()
sinds 1981 nog nooit gedaan en ik leef nog![]()
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:58 schreef lojanda het volgende:
Het
[..]
zijn geen schalen van de supermarkt zo te zien
De dubbele moraal is megaquote:Op zondag 3 maart 2024 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je hoort die twee weer overal boven uit
En uitbuiken met een kerstfilmquote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef Hznootje het volgende:
Ik geef het tot 18.30, dan zijn ze klaar..kunnen we weer hangen
Dat is eigenlijk altijd al zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die tafel verdeling is wel tekenend, Dilano kiest het andere kamp en Alice bij de anderen ...
Je zoekt er teveel achter.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij sluit zich aan bij de winnaars, niet bij de verliezers. Strategisch slim dus.quote:
Dat is toch ook heerlijk.. echt Kerstquote:
Pinksteren hebben wij, en mijn vriendenkring fam nog nooit gevierd , Halloween ook niet trouwens, pasen alleen kleine kinderen eieren zoeken in de tuin.quote:
Uit de wallquote:Op zondag 3 maart 2024 18:02 schreef b_engeltje het volgende:
Er zijn wel sausen
Mayo, cocktail zag ik in beeld
Volgens mij hebben ze die uit de muur gehaaldquote:Op zondag 3 maart 2024 18:02 schreef b_engeltje het volgende:
Er zijn wel sausen
Mayo, cocktail zag ik in beeld
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:59 schreef lojanda het volgende:
Ze schuiven aan één stuk eten naar binnen. Z zijn echt bang te kort te komen en dat de één meer heeft dan de ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |