quote:Op zondag 3 maart 2024 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ja zodat je al helemaal vol zit van de stokbrood met kruidenboter voordat het gourmetten echt begint.
ketchup staat in de wall geloof ik en misschien wel meer.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben dus ook helemaal geen sausjes. Het is het allemaal weer net niet
Ze hebben alleen groenten eieren en vlees gekregen. Misschien dat decreet dan idd nog in de wall komt..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer.. geen stokbrood en geen sausjes
OF zou het in de muur staan om te kopen?
BB geeft wel armoedige feestjes moet ik zeggen..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ketchup staat in de wall geloof ik en misschien wel meer.
spenden met die coins.
ja daar stonden vanmorgen 2 bij weet al niet meer wie.. danny? met iemandquote:Op zondag 3 maart 2024 16:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ketchup staat in de wall geloof ik en misschien wel meer.
spenden met die coins.
Ik vind het ook maar karig weer. BB heeft niet veel fantasie wat betreft feestjes gevenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:59 schreef zodeju het volgende:
Wil net zeuren maar vindt dit dus niet echt een kerstmaal.....gewoon een makkelijke zondag.
Had toch wat specialer geweest met stokbrood en sausjes maar ook bijzondere vleessoorten. Aardappeltjes en salades.
Daar moeten ze voor nadenkenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:00 schreef Frummelie het volgende:
Misschien kunnen ze zelf een sausje in elkaar flansen met peterselie, knoflook, kwark en yoghurt...
Twee zielen 1 gedachtequote:Op zondag 3 maart 2024 17:00 schreef Frummelie het volgende:
Misschien kunnen ze zelf een sausje in elkaar flansen met peterselie, knoflook, kwark en yoghurt...
ze hebben geen sambal, geen eieren (volgens mij) en geen mosterdquote:Op zondag 3 maart 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze zelf geen sausjes in elkaar kunnen flanzen? Met pindakaas en sambal een pindasaus, met eieren en mosterd wat mayo maken? Ketchup is ook heel simpel om zelf te maken.
Zechebben geen sambal en mosterd. Het enige wat ze hebben is olie kwark en zoutquote:Op zondag 3 maart 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze zelf geen sausjes in elkaar kunnen flanzen? Met pindakaas en sambal een pindasaus, met eieren en mosterd wat mayo maken? Ketchup is ook heel simpel om zelf te maken.
Maar wel kwark, knoflook, peper, zout... Ik weet zeker dat met een beetje creatief denken ze best wel wat sausjes kunnen makenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben geen sambal, geen eieren (volgens mij) en geen mosterd
Ik zag tomaat, volgens mij ook knoflook, melk hebben ze ook in huis en dan al die groentes, Jamie Olivier zou er een hele lading sausjes van kunnen maken.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zechebben geen sambal en mosterd. Het enige wat ze hebben is olie kwark en zout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |