Ik hoop niet op kerstmuziek, dat krijg ik dan tot april niet meer uit mijn hoofd🤣quote:Op zondag 3 maart 2024 17:18 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij nog steeds af waarom ze dat kerstdiner hebben bedacht, het voegt niets toe, en is een beetje raar.
In week twee waren dit jaar de favorieten al bepaald. Echt jammer dat BB niet in staat is geweest dat te doorbreken.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is allemaal waar maar je krijgt ook te maken met een groep die zich al gevormd heeft. Daar kom je niet zo snel meer tussen. Veel kijkers hadden bijv. al een favoriet voordat die twee er in kwamen.
Hoe vier jij Pinksteren altijd?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
We gaan terug in de tijd..
Oud en nieuw
Kerst
Haloween
Pinksteren
Pasen???
En nu wel bieden...leeg die potquote:Op zondag 3 maart 2024 17:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
valentijn... dus misschien alsnog de kijkerspost
Wat een misselijke kwal is dat en hij kan er niet uitvliegen deze week, ergerlijk gewoonquote:Op zondag 3 maart 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even wat ik Dylan vanmiddag hoorde zeggen
Dat Alice in de plaats van sabo is gekomen omdat die ziek was ,dus Alice als eerste bewoner inplaats van sabo
Toen zei hij dan had Alice er misschien nu wel uitgegaan omdat ze er dan het kortste inzat
Gelukkig maar, de doorligzalf was niet aan te slepenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:23 schreef Frummelie het volgende:
Ze maken er wel werk van in ieder geval, ze hebben er zin in...
Precies.. en ook heel begrijpelijk..quote:Op zondag 3 maart 2024 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is allemaal waar maar je krijgt ook te maken met een groep die zich al gevormd heeft. Daar kom je niet zo snel meer tussen. Veel kijkers hadden bijv. al een favoriet voordat die twee er in kwamen.
Met de bioscoopbroek aanquote:Op zondag 3 maart 2024 17:29 schreef ledn81 het volgende:
De restaurantmanagers zijn er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
Moeten ze effe een beetje crea bea doen hoor...quote:Op zondag 3 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
ze vinden het jammer dat er geen sauzen bij zijn
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:34 schreef Kissingbird het volgende:
mayonaise maken
goed plannetje
danny: muskaatnoot
Alsof het in de hottub geweekt heeft, mischien nog met wat huidschilfers erbijquote:Op zondag 3 maart 2024 17:34 schreef Frummelie het volgende:
Nou ben ik nog benieuwd naar het vlees... benieuwd hoe dat eruit ziet..
Ze kunnen ze gewoon kopen hoor. Wat moet je anders met die coins. Niemand durft coins uit te geven.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
ze vinden het jammer dat er geen sauzen bij zijn
Ze zijn heel gierig dit jaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze kunnen ze gewoon kopen hoor. Wat moet je anders met die coins. Niemand durft coins uit te geven.
Ik heb nog kerstkransjes en kerstsnoep over van de kerstquote:Op zondag 3 maart 2024 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
Nah jaaa..never nooit enige sfeer in het huis ( behalve dan die aparte kamer) en nu overdreven versiering van Kerst.
Irritant. Nu wil ik likeur en chocolade kransjes en stoofpeertjes
Ja. Daarom wil hij Alice er uit ( las ik hier) want die is teveel met Tom.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:16 schreef spapaars het volgende:
Jimmy heeft Dilano weer helemaal voor hem, plan geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |